Ansiosidonnainen 83,36€/päivä, etsisitkö töitä vai tyytyisitkö tähän?
Määräaikainen työsuhde päättyi ja tuon verran saan päivärahaa.
Toisaalta sitä haluaisi jäädä päivärahalle koska tuolla pärjään, kuitenkin jos saisin työtä saisin kuukaudessa 3400€
Kommentit (11)
Etsisin töitä. Tylsää istua kotona, vaikka saisikin rahaa
Mun palkka on alle 100 päivässä. Teen raskasta työtä. Tyytyisin tuohon.
No itse olen tilanteessa, että kulujen jälkeen saisin ansiosidonnaista enemmän - verovähennyksetkin huomioiden - kuin mitä nyt saan palkkaa. Työmarkkinatuen kanssa menisi samaan. Lisäksi mulla menee viikonloppumatkoihin monta tuntia autossa. Julkisia ei enää järkevästi kulje, loppui järkevät yhteydet sen jälkeen, kun työn otin.
Paitsi ettei ansiosidonnainen kestä ikuisesti. Jossain vaiheessa töitä on haettava. Toivottavasti open paikkoja on silloin avoinna.
Saan suunnilleen tuon verran päivärahaa. Käteen jää noin 1250/kk. Veroa menee 30℅
Menisin töihin, jos pääsisin.
Etsisin töitä koska tuo tilanne on vain ohimenevä. Et välttämättä sitten halutessasi saakaan töitä vaan putoat peruspäivärahalle.
Lisäksi et tiedä mitä temppuja TE-toimisto keksii aktivoidakseen sinua.
Mä sain hiukan enemmän päivärahaa mut menin kyl heti töihin kun pääsin kun pelkään just noita työkkärin aktivoimistoimia
En todellakaan etsis mitään töitä.
Mitä työtä teet? Hakisin töitä koska työttömän vaikeampi saada töitä ja mitä pidempään työ kestää sitä vaikeampi on päästä töihin.