Ensiviikolla tulevat korkeakoulujen valintakokeiden tulokset - ahdistaa :(((
Kommentit (10)
Mulle tuli jo tulokset enkä päässyt. Yksi ilta meni itkiessä, sitten ryhdistäydyin. Vuosi on kuitenkin lyhyt aika ja pian voi jo yrittää uudelleen. Oikeastaan olen ihan tyytyväinen että ensi vuosi menee vielä töitä tehdessä, ehkä saan säästötiliä vähän kartutettua :) Hurjasti tsemppiä kaikille vielä tuloksia odottaville!
Jep, hieman jännittää joutuuko poika ammattisurkeaan. Olisi niin paljon potentiaalia, mutta koulu ei nappaa
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli jo tulokset enkä päässyt. Yksi ilta meni itkiessä, sitten ryhdistäydyin. Vuosi on kuitenkin lyhyt aika ja pian voi jo yrittää uudelleen. Oikeastaan olen ihan tyytyväinen että ensi vuosi menee vielä töitä tehdessä, ehkä saan säästötiliä vähän kartutettua :) Hurjasti tsemppiä kaikille vielä tuloksia odottaville!
Olet onnekas. Itse pyrin takaisin opiskelemaan siksi, että mitään töitä ei ole. Jos jään ilman opiskelupaikkaa, mulla ei ole tiedossa ensi vuodelle mitään.
Niin jännittää täälläkin.
Ikää jo melkein 40v ja ammattikorkeaan haettu.
Jos pääsen, niin elämä muuttuu kokonaan muutamaksi vuodeksi. Jos en, niin jään samaan kurjaan työpaikkaan. Toivottavasti pääsisin! :)
Sain jo ensimmäisen kieltävän tuloksen, joten ahdistus on kyllä huipussaan. Haluaisin kouluun ihan älyttömästi ja se on jäänyt aina niin pienestä kiinni, siksi en jaksaisi hakea enää yhtään kertaa uudestaan. :(
Minulla ei ole työtä tiedossa, joten siksikin ahdistaa moninkertaisesti :(((
no ehkä kaupan kassalle jos edes pääsen...
-ap
Ens viikolla on luvassa onnen huumaa ja rajuja pettymyksiä ja siltä väliltä.
mulla sama homma! mun elämässä on tapahtunu suuria muutoksia viimeaikoina ja maisemanvaihdos tekis niin hyvää! Mutta tuntuu et kuitenkin joudun pettymään, enkä pääsekkään kouluun ja alamäki vaan jatkuu :( En oo koskaan opiskellut näin paljoa tai halunnut mitään niin paljon ku viimesen vuoden aikana.
Ahdistaa ja ei ahdista. Oon onnellisessa tilanteessa, että mulla on vakituinen työpaikka ja vielä ihan mukavakin. Ainut, että olen kyllästynyt. Olen ollut alalla 18 vuotta ilman taukoja. Urani huipulla. Tästä ei tilanne parane ilman alanvaihtoa. Kauppakorkeaan hain ja siinä rajoilla pyöritään pääsenkö vai en. Jos en, syksyllä aloitan avoimessa yliopistossa ja kokeilen vanhalla tutkinnolla maisteriohjelmaan, kun opintopisteitä kauppatieteistä on tarpeeksi. Joka tapauksessa, jos pääsisin nyt ois niin mahtavaa ja homma etenisi... Toisaalta, jos en pääse, maailma ei lopu, vaan töitä tehdään töiden jälkeen ihan sairasti ens talvi.
Minä odottelen myös! Jännittää ihan hirveesti! Tahtoisin niin kovasti päästä jatko-opiskelemaan. Mihin ap olet hakenut? Itse odottelen Helsingin Metropolian kätilö- ja terkkalinjan tuloksia.