Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kissa alkaa aina venyttää etu-/takatassujaan jos sitä koskettaa kun se nukkuu?

Vierailija
25.06.2016 |

Aina kun kosketan sitä kun se nukkuu niin AINA se purahtaa ja sitten venyttää etutassut esim. mahaa vasten ja/tai suoristaa takatassut pitkiksi.

Miksi se tekee aina niin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska on söpö. Kissat <3

Vierailija
2/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on itse Ihanuus :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi että kissa on täydellinen olento. Tottakai se tekee ihania juttuja. Pitää vaan ihmisenä olla varovainen etteivät aivot ihan nyrjähdä kun kissaa katselee.

4/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ihmiselläkin on reaktiona venytellä, jos tulee mukava kosketus herättämään kun on puolinukuksissa. Kissa rentoutuu ja nauttii, venyttely tuntuu mukavalta heti herättyä :)

Vierailija
5/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrrr <3

Vierailija
6/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kissa hedonistina yrittää jopa sun häirinnästä ottaa parhaat puolet käyttöön: uni on katkaistu, nyt on hyvä hetki venytellä nautinnollisesti. Kissahan joogaa joka päivä pitääkseen itsensä vetreänä.

Tosiasiassa se luultavasti ajattelee, et vttu, taas toi purkinavaaja vaatii huomiota. Antas kerrankin nukkua rauhassa, prrrr nau.

Vierailija
7/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Mirri on ollu mulla jo 15 vuotta, eikä sen söpöyteen oo vieläkään kyllästynyt. Tekis aina vaan mieli rutistaa sitä lujaa ja kiljua samalla. Harmi, ettei se kuitenkaan tule kysymykseenkään.

Vierailija
8/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa se luultavasti ajattelee, et vttu, taas toi purkinavaaja vaatii huomiota.

:D

Vierailija
9/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat, nuo eläimistä ihanimmat!

Vierailija
10/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissani nukkuu ensin käärönä kyljellään, sitten kääntyy siitä ojentuen selälleen ja samalla potkaisee pienesti oikealla takajalalla ennen kuin vajoaa takaisin unten maille leviten täyteen rentouden tilaan.

Minäkin haluaisin nukkua, nokostaa ja lepäillä 18 tuntia vuorokaudessa ja näyttää mahtavalta!

Vierailija
11/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa jopa kuorsaa välillä. Silti se on söpö kuorsatessaankin. Kukaan mies ei kyllä ole söpö jos kuorsaa. Mistäköhän tämäkin johtuu...

Vierailija
12/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa joskus nukuessan väpättää viiksiään ja juoksee tassuja vipatellen. Luulen, että höyhensaarten hiirien perässä. On ne vaan niin  söpöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi