Suhteessa olevan ihastuminen toiseen. Kokemuksia kaivataan?
Olen 30 paremmalla puolella oleva mies. Nykyisessä suhteessani olen ollut +10 vuotta. Liittomme on ollut kaikin puolin hyvä ja olen siihen oikeastaan tälläkin hetekllä tyytyväinen. Minulle on tullut tässä pitkän matkan varrella muutamia sellaisia aikoja (kestäneet ehkä viikosta pariin kuukauteen) että olen huomannut olevani ihastunut toiseen naiseen. Olen aiemmin lukenut, että tämä on sinäänsä ihan normaalia ja tällaiset ajatukset menevät ohi, jos niille ei anna sijaa ja ala "ruokkimaan" niitä.. Näin myös minulle on käynyt, eli nämä muutamat ihastukset ovat unohtuneet lyhyen ajan jälkeen... Koskaan en ole vaimoani pettänyt, enkä petä.
Nyt minulla on ollut yksi ihastus, johon olen ollut ihastunut ehkä reilu pari kuukautta.. Tämä ihastus on pyöriinyt mielessäni päivittäin ja tunnen, että tämä ihastus on vain voimistunut. Tänään esim. yksin syödessäni mietin kuinka ihanaa olisi ollut kokata ja jakaa tämä yhteinen ruokahetki kyseisen erittäin viehättävän naisen kanssa.. Tapaan tätä naista työni puolesta 1-3 kertaa viikossa, mutta olen yrittänyt pitää yhteyden pidon minimissä... En vain voi sille mitään, että niinä päivinä kun tiedän tapaavani hänet niin mietin jo aamulla kuinka viehättävä hän onkaan...
Kysymykseni siis on se että, kuinka nopeasti teillä muilla tällaiset ihastukset menevät ohi? Haluaisin päästä näistä ajatuksista eroon ja olen yrittänyt tehdä töitä sen asian eteen, mutta en näytä hallitsevan mieltäni :( Enkä todellakaan haluaisi oottaa eroani koska kuten sanoin olen tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseeni vaikka elämä lapsiperheessä onkin aina välillä sitä sun tätä...
Kommentit (6)
Niin kauan kuin näet ihastusta viikoittain ja fantasioit niin en usko että menee ohi.
Vaihtelee. Viimeisin ihastukseni on kestänyt pari vuotta ja ollut poikkeuksellisen voimakas. Pahin vaihe on kyllä jo mennyt ohi, mutta edelleen ajattelen miestä (olen siis nainen) päivittäin. Enää en usko, että asiassa mitään etenemistä tapahtuisi, koska ei tähänkään asti ole tapahtunut. Olen opetellut elämään asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pisimmät ihastukseni ovat kestäneet monta vuotta. Olen tottunut siihen, että olen koko ajan enemmän tai vähemmän ihastunut 2-4 naiseen. On kuitenkin vain yksi nainen, jota rakastan. Ihastusten ei tarvitse johtaa mihinkään, ihan niin kuin pomoa kohtaan tunnetun vastemielisyyden ei tarvitse johtaa siihen, että irtisanoudun tai vedän ukkoa turpaan.
Tarkoitatko tällaisilla vuosia kestävillä ihastuksilla siis sellaista, että ajattelet näitä henkilöitä säänöllisesti vai jotain kevyempää? Itselläkin on tietysti tuollaisia kevyempiä ajatuksia monesta kauniista naisesta joita tunnen.. Mutta itse en pidä näitä ihastuksina, koska tunnen heihin vetoa oikeastaan vain sen hetken kun näen heidät, mutta en mieti heitä sen jälkeen esim seuraavina päivinä... AP
Aivan, kyllä kunnollinen, syvä ihastuminen kestää vuosia, varsinkin jos kohdetta näkee säännöllisesti. Jos ei näe, ihastuminen jää vähän tala-alalle mutta ei lopu kokonaan ja aina jos sattumalta jossain näkee alkaa pää seota taas. Olet liemessä jos tulet jatkossakin näkemään naista viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisimmät ihastukseni ovat kestäneet monta vuotta. Olen tottunut siihen, että olen koko ajan enemmän tai vähemmän ihastunut 2-4 naiseen. On kuitenkin vain yksi nainen, jota rakastan. Ihastusten ei tarvitse johtaa mihinkään, ihan niin kuin pomoa kohtaan tunnetun vastemielisyyden ei tarvitse johtaa siihen, että irtisanoudun tai vedän ukkoa turpaan.
Tarkoitatko tällaisilla vuosia kestävillä ihastuksilla siis sellaista, että ajattelet näitä henkilöitä säänöllisesti vai jotain kevyempää? Itselläkin on tietysti tuollaisia kevyempiä ajatuksia monesta kauniista naisesta joita tunnen.. Mutta itse en pidä näitä ihastuksina, koska tunnen heihin vetoa oikeastaan vain sen hetken kun näen heidät, mutta en mieti heitä sen jälkeen esim seuraavina päivinä... AP
Ajattelen säännölllisesti esimerkiksi masturboidessani, pidän heitä viehättävinä, mietin millä tavalla seurustelu heidän kanssaan olisi erilaista tai samanlaista kuin puolisoni kanssa. Ero on siinä, etten ota näitä tunteita kovin vakavasti, niin kuin en ota tunteita muutenkaan. Annan niiden tulla ja mennä. Välillä niistä on minulle iloa, harvemmin mitään haittaa. Tiedän, mitä elämältäni ja rakkauselämältäni haluan, ja olen täysin sitoutunut siihen.