Mitähän naapurin rouvalle on tapahtunut?
Se on näköjään muuttunut talven aikana Tarja Halosen kaksoisolennoksi. Hauska näky sinänsä.
Kommentit (12)
Mitäs sulle itsellesi on tapahtunut? Aiemmin et ollut noin pahansuopa kyylä.
Tuskin on vaihdevuosista kyse, se on vasta 40v. T:Ap
Onko hänellä keltainen nauha vai mitä tarkoitat?
Ei ollut tarkotus ilkeillä, vaan olen hämmästynyt moisesta muutoksesta. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sulle itsellesi on tapahtunut? Aiemmin et ollut noin pahansuopa kyylä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt muistat pari vuotta huti. Ja ilmeisesti kärsit muutenkin muistiongelmista koska sinun kyllä pitäisi hyvin tietää miksi olen muuttunut eikä sen pitäisi normaali-ihmisen päätä vaivata sen enempää.
Sä et oo kyllä mun naapurin rouva. Teitä Tarja klooneja taitaa olla enemmänkin. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt muistat pari vuotta huti. Ja ilmeisesti kärsit muutenkin muistiongelmista koska sinun kyllä pitäisi hyvin tietää miksi olen muuttunut eikä sen pitäisi normaali-ihmisen päätä vaivata sen enempää.
Mitä sille on siis tapahtunut? Leikkauttanut pitkät hiuksensa ja värjännyt ne oranssiksi? Lihonut 30 kiloa? Pidennyttänyt nenänsä? Enpä usko, että kaikki tuo ehtii tapahtua yhden talven aikana.
Ehkä noi kynityt hiukset ja huomattava lihominen vaikuttaa asiaan. Mutta on sen ryhti ja kroppa muuttunut hurjasti viime kesästä. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sille on siis tapahtunut? Leikkauttanut pitkät hiuksensa ja värjännyt ne oranssiksi? Lihonut 30 kiloa? Pidennyttänyt nenänsä? Enpä usko, että kaikki tuo ehtii tapahtua yhden talven aikana.
Vierailija kirjoitti:
vaihdevuodet, menee viimeisinkin ripaus naisellisuutta tavallisesta suominaisesta
t. thaimaasta vaimon hakenut omega
Thai naisetkin muuttuvat suomalaisella ruokavaliolla paksuiksi pötkylöiksi ja myös kasvot turpoavat. En täällä Uudellamaalla ainakaan ole onnistunut näkemään siroa ja kaunista keski-iän ohittanutta aasialasnaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaihdevuodet, menee viimeisinkin ripaus naisellisuutta tavallisesta suominaisesta
Thai naisetkin muuttuvat suomalaisella ruokavaliolla paksuiksi pötkylöiksi ja myös kasvot turpoavat. En täällä Uudellamaalla ainakaan ole onnistunut näkemään siroa ja kaunista keski-iän ohittanutta aasialasnaista.
Totta. Täällä maaseudullakin peräkammarien itämaan tuliaiset ovat keski-ikäisinä parin kolmen lapsen jälkeen yhtä pitkiä kuin leveitäkin.