Kysy mitä vaan kauniilta naiselta :)
Vastailen hetken kysymyksiinne.
Kommentit (154)
Kuka olisit mieluiten:
1) autisti-Henna
2) kielinainen
3) kakkuleipuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa olit 178 cm. Provo mikä provo!
Se kääpiö eikä se toinen ollut kommenttejani :) Jollain on halvat huvit. Ap
Turun Valtsikasta ei löydy tuon mittaista kaunista naista, pari 170 cm kaunotarta löytyy. Helsingin Valtsikassa on noin 6 kaunista naista, yksi lähes 180 cm pitkä, mutta on mamu.
Minusta on uskottavampaa se, että tänne kirjoittelee joku kaunis nainen, kuin se että tänne kirjoittelisi joku henkilö joka tietäisi 100 % varmuudella minkä mittaisia kaunottaria missäkin tiedekunnassa on :D
Mulla on paha fiksaatio 178-182 cm pitkistä naisista. Joten tiedän mistä puhun. Turun kauppiksessa on kauniita naisia.
Jos kerta on, niin mikset pyydä tätä pitkää kaunista sinkkunaista treffeille, sen sijaan, että vittuilisit hänelle :D
Olen jo pannut niitä joita haluan panna. Mitä hittoa tekisin treffeillä näiden muijien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Valtsikasta ei löydy tuon mittaista kaunista naista, pari 170 cm kaunotarta löytyy. Helsingin Valtsikassa on noin 6 kaunista naista, yksi lähes 180 cm pitkä, mutta on mamu.
Minusta on uskottavampaa se, että tänne kirjoittelee joku kaunis nainen, kuin se että tänne kirjoittelisi joku henkilö joka tietäisi 100 % varmuudella minkä mittaisia kaunottaria missäkin tiedekunnassa on :D
Mulla on paha fiksaatio 178-182 cm pitkistä naisista. Joten tiedän mistä puhun. Turun kauppiksessa on kauniita naisia.
Jos kerta on, niin mikset pyydä tätä pitkää kaunista sinkkunaista treffeille, sen sijaan, että vittuilisit hänelle :D
Olen jo pannut niitä joita haluan panna. Mitä hittoa tekisin treffeillä näiden muijien kanssa.
Pakko tunnustaa, että kateeksi käy... Itsellä kun on vain nälkä kasvanut syödessä.. Toivottavasti minäkin saan piparikiintiöni joskus täyteen, niin voisin keskittyä tärkeämpiin asioihin...
Unohdetaan nuo trolliksi huutelijat hetkeksi, Mites se paksuus :) Rullan halkaisija on jotain 4,5 cm. Oli muuten hyvät pihvit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile miltä sun kasvot näyttää niin tiedän ootko oikeasti kaunis. Hassua, ettei muut ole tuota kysymystä vielä esittäneet. Kuvaa et varmaan laita? Oletko muuten itserakas, koska pidät itseäsi kauniina ja huutelet siitä netissä? Kutsutko itseäsi myös tosielämässä kauniiksi muille ihmisille? Olivatko vanhempasi kauniita? Anna arvosana ulkonäöstäsi 1-10.
No mutta sitten sanoisitte joka tapauksessa että olen ruma. En saisi kuitenkaan puolueetonta arvostelua:)
Ap
En mä ainakaan sanois. Kertoisin oman ja rehellisen mielipiteeni joka luultavasti vastaa yleistä käsitystä kauniista ihmisestä. Taitaa sittenkin olla provo, koska vielä aiemmin vastasit melko suorasanaisesti miksi olet omasta mielestäsi kaunis. Mutta tähän kysymykseen et sitten haluakkaan vastata kun kysytään vähän tarkemmin. Et vastannut muihinkaan esittämiini kysymyksiin vaikkei ne liittyneetkään sun naamaan. Huomasitko niitä edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tunnustaa, että kateeksi käy... Itsellä kun on vain nälkä kasvanut syödessä.. Toivottavasti minäkin saan piparikiintiöni joskus täyteen, niin voisin keskittyä tärkeämpiin asioihin...
Musta on tullut vähän kriittinen muijia kohtaan. Eräs kaveri sanoi että mulle ei kohta kelpaa vaimoksi kuin joku siveä neitsyt:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäit kiinni. Turun yliopistossa, ei ole kaunista 178 cm pitkää naista, joka opiskelisi valtiotieteitä. On muutaman tuon kokoista naista, mutta kukaan heistä ei ole erityisen kaunis. Eräs on kyllä entinen malli, mutta en pidä häntä kauniina. Yksi taas on niin tumma, että hänellä on hennot viiksenalut ylähuulen yläpuolella:)
edellä olevaan viestiini viitaten vielä epäuskottavampaa on, että tuollaisia tietäjiä olisi täällä kaksi :D
En tiedä montako opiskelijaa tiedekunnassanne on, mutta ehkä tyyliin 600-700... Siinä on tuntemista ja tietämistä :D
Samaa ajattelin xD
Vierailija kirjoitti:
Unohdetaan nuo trolliksi huutelijat hetkeksi, Mites se paksuus :) Rullan halkaisija on jotain 4,5 cm. Oli muuten hyvät pihvit :)
Rullaan mahtuva on oikein ihana, isompi sattuu helposti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka olisit mieluiten:
1) autisti-Henna
2) kielinainen
3) kakkuleipuri
Noista... kielinainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi treffeille kauppislaisen kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile miltä sun kasvot näyttää niin tiedän ootko oikeasti kaunis. Hassua, ettei muut ole tuota kysymystä vielä esittäneet. Kuvaa et varmaan laita? Oletko muuten itserakas, koska pidät itseäsi kauniina ja huutelet siitä netissä? Kutsutko itseäsi myös tosielämässä kauniiksi muille ihmisille? Olivatko vanhempasi kauniita? Anna arvosana ulkonäöstäsi 1-10.
Äitini on todella kaunis, yhä edelleen. Nuoruuskuvissaan klassinen kaunotar. Isäni on aika tavallisen näköinen, kaiketi. En ole itserakas enkä irl koskaan laukoisi ääneen tällaista.
Minulla on korkeat poskipäät, kapea nenä, suuret huulet, sopiva leuka. Pitkät, paksut, luonnonkiharat aika vaaleat hiukset, suuret silmät ja pitkät ripset ilman pidennyksiäkin. Sopiva c-kuppi, pituutta, hoikkuutta ja sopivasti lihaksia kun nauton liikunnasta.
Itselleni antaisin ysin. Ja tosiaan en ole mikään pinnallinen. Ap
Hmm.. En ymmärrä miksi pitäisi olla kateellinen kauniille ja tyylikkäille naisille. Itse haluan olla kiltti muille ja ihailen kauniita, tyylikkäitä, fiksuja ja menestyneitä naisia. Mietin miten teet tuon ja olet Tolleen. En halua olla kaatelinen tai katkera muille naisille,olen siinnä elämän tilanteessa että kaipaan innostavia ihmisiä tyylin ja henkisten ominaisuuksien suhteen. Sitä paitsi pisteet niille naisille jotka ovat sivistyneitä, hienostuneita, huoliteltuja, ja naisellisia eivätkä mitään rääkyviä siiderivalaita. Suurin osa suomalaisista naisista tuntuu olevan sellaisia.
Kateus pois ja positiivisuutta ja kannustusta kehiin! (:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäit kiinni. Turun yliopistossa, ei ole kaunista 178 cm pitkää naista, joka opiskelisi valtiotieteitä. On muutaman tuon kokoista naista, mutta kukaan heistä ei ole erityisen kaunis. Eräs on kyllä entinen malli, mutta en pidä häntä kauniina. Yksi taas on niin tumma, että hänellä on hennot viiksenalut ylähuulen yläpuolella:)
edellä olevaan viestiini viitaten vielä epäuskottavampaa on, että tuollaisia tietäjiä olisi täällä kaksi :D
En tiedä montako opiskelijaa tiedekunnassanne on, mutta ehkä tyyliin 600-700... Siinä on tuntemista ja tietämistä :D
Samaa ajattelin xD
No ei niitä nyt niin valtavasti ole. Ja nyt puhutaan naisesta, joka on kaunis ja 176 cm.
Jos on ainejärjestössä niin aika hyvin ne muijat tuntee:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini on todella kaunis, yhä edelleen. Nuoruuskuvissaan klassinen kaunotar. Isäni on aika tavallisen näköinen, kaiketi. En ole itserakas enkä irl koskaan laukoisi ääneen tällaista.
Minulla on korkeat poskipäät, kapea nenä, suuret huulet, sopiva leuka. Pitkät, paksut, luonnonkiharat aika vaaleat hiukset, suuret silmät ja pitkät ripset ilman pidennyksiäkin. Sopiva c-kuppi, pituutta, hoikkuutta ja sopivasti lihaksia kun nauton liikunnasta.
Itselleni antaisin ysin. Ja tosiaan en ole mikään pinnallinen. Ap
Valtsikasta ei tosiaan löydy tällaista kuvailuusi sopivaa muijaa jolla olisi vielä c-kupin tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi treffeille kauppislaisen kanssa. Ap
Minä olen valtsikassa, mutta olen pannut kauppislaisia. Kauppislaiset vaan ovat keskimäärin paremmassa tikissä.
Luetun ymmärtäminen:)
tyhmä senkin tietää kirjoitti:
Mitä teet kun kukaan mies ei ikinä ole kiinnostunut sinusta?
Minusta ollaan kiinnostuneita, esimerkiksi opiskelupaikassani ja kadulla sekä ravintoloissa. Luultavasti kuitenkin suuri osa miehistä pelkää minua. Tästä ongelmasta kärsi mm Janica Frostell(nykyinen Fry), hän oli niin kaunis ettei kukaan mies uskaltanut lähestyä. Sitten tuli englantilainen hurmuri joka vei Janicalta jalat alta.
Ap
Ok. Tunnetko jonkun?