Kysy mitä vaan kauniilta naiselta :)
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että kauneus on katoavaista mutta tyhmyys on ikuista?
Et ole vastannut kysymykseeni. Vai onko niin että olet tyhmä etkä halua vastata. No, onhan tämä aloitus jo esimerkki siitä että olet oikeesti tyhmä koulutuksestasi huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Montako miestä olet kaatanut?
Se, että olen kaunis ja minulla olisi paljon halukkaita seksikumppaneiksi ei tietenkään tarkoita että haluaisin kaikkien heidän kanssaan seksiä. Ihmiset tuntuvat olettavan että kauniilla on enemmän seksikumppaneita koska seksiä on niin helppo saada. Ap
Vierailija kirjoitti:
Millon menetit neitsyyden?
24 -vuotiaana:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastannut kysymykseeni. Vai onko niin että olet tyhmä etkä halua vastata. No, onhan tämä aloitus jo esimerkki siitä että olet oikeesti tyhmä koulutuksestasi huolimatta.
Minä voisin keksiä sinulle sanontoja kuten vaikkapa ei savua ilman tulta tai joka toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa. Haluaisitko keskustella näistä myös kun pidät sanonnoista? Ap
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella valitsit vastattavat ysymykset? Oletko sittenkin provomies? Elimen koosta pitkät vastaukset.. työelämästä ei mitään..
Vastasin koulutusta ja työelämää koskevaan kysymykseen, eli olen ylioppilas ja opiskelen parhaillaan yliopistossa valtiotieteitä. En ole vielä työelämässä joten siitä ei ole paljon kerrottavaa, kesätöissä olen ollut poimimassa mansikoita ja vanhainkodilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoakseni pysyn nuorekkaana ainakin 35 -vuotiaaksi. Sen jälkeen voin hieman parannella ulkonäköäni veitsellä, mutta hienovaraisesti.
En usko, että tyhmyys on ikuista. Jos olen mielestäsi tyhmä, se on sinun ongelmasi, ei minun.
Ihme kuittailua AP:lle. Vastaukset ollu mun mielestä ihan fiksuja. Ihmettelen tuota, onko tosiaan vielä niin, että vuonna 2016 on sitä asennetta, että äly ja kauneus ei mahdu samaan päähän. Jos nyt muistelen omaa kouluaikaa niin luokan fiksuin oli myös kaunein, nyt korkeassa asemassa työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi vain usein ne jotka mesoavat suureen ääneen kauneudestaan eivät ole erityisen kauniita. Ja harmi vain ap on 55-v mies jolla on korkkarit karvaisista jaloissaan.
Kiitos päivän nauruista ja mukavaa juhannusta sinullekin! :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin keksiä sinulle sanontoja kuten vaikkapa ei savua ilman tulta tai joka toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa. Haluaisitko keskustella näistä myös kun pidät sanonnoista? Ap
Arvasin. Tyhmä olet. En väitä itsekkään olevani kaikkein älykkäin mutta en haluaisi tutustua noin pinnalliseen ja aivottomaan ihmiseen. Meillä ei olisi mitään keskusteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että olen kaunis ja minulla olisi paljon halukkaita seksikumppaneiksi ei tietenkään tarkoita että haluaisin kaikkien heidän kanssaan seksiä. Ihmiset tuntuvat olettavan että kauniilla on enemmän seksikumppaneita koska seksiä on niin helppo saada. Ap
Seksiä on helppo saada vaikka nainen ei olisi kaunis, sitä sanotaan miehet panee melkein mitä vaan ilmiöksi. Seksi ei miehille merkitsi samaa kun teille naisille emotionaalisesti, eikä se tarkoita että mies pitää naista edes viehättävänä vaikka harrastaa seksiä jonkun kanssa. Moni ei ymmärrä kuinka merkityksetön juttu seksi on miehille ja kunhan römpsä löytyy kelpaa siihen lähes kuka hyvänsä.
Eli jos nainen saa seksiä, se ei tarkoita mitään eikä kerro mitään naisen hyvännäköisyydestä. Ainoastaan ne miehet joita saat vakaviin suhteisiin antaa osviittaa kuinka hyvännäköisenä ihmiset sinua oikeasti pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot toimia työelämässä kun esimiehesi on nainen ja katkera ulkonäöstäsi?
Jep ja vinkkinä jos työhönottaja on toinen nainen, rumenna itsesi työhaastatteluihin ja työhakemuksen kuviin, naiset syrjii kauniita naisia työhönotossa koska kokee heidät uhaksi ja kilpailijoiksi.
Ai tässä on se väliin jäänyt kysymys! Tuota, yritän vain vakuuttaa ystävällisellä ja asiallisella tavallani ihmiset siitä että olen samanlainen työkaveri kuin muutkin ja kaikkien kannattaa tehdä tiimityötä yhteisen tavoitteen eteen. Sitten varmaan itken välillä työpäivän jälkeen ihmisten ilkeyttä.
Työhaastatteluissa kannattaa varmaan ihan totta miettiä miten pukeutuu ja meikkaa, kiitos näkökulmasta... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä on helppo saada vaikka nainen ei olisi kaunis, sitä sanotaan miehet panee melkein mitä vaan ilmiöksi. Seksi ei miehille merkitsi samaa kun teille naisille emotionaalisesti, eikä se tarkoita että mies pitää naista edes viehättävänä vaikka harrastaa seksiä jonkun kanssa. Moni ei ymmärrä kuinka merkityksetön juttu seksi on miehille ja kunhan römpsä löytyy kelpaa siihen lähes kuka hyvänsä.
Eli jos nainen saa seksiä, se ei tarkoita mitään eikä kerro mitään naisen hyvännäköisyydestä. Ainoastaan ne miehet joita saat vakaviin suhteisiin antaa osviittaa kuinka hyvännäköisenä ihmiset sinua oikeasti pitää.
Hyvännäköiset alfamiehet haluavat kanssani seksiä, tavallisennäköiset miehet eivät uskalla lähestyä. Se on valitettavaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköiset alfamiehet haluavat kanssani seksiä, tavallisennäköiset miehet eivät uskalla lähestyä. Se on valitettavaa. Ap
Ei tarkoita vielä mitään, myös alfat panee itseään huomattavasti alempitasoisia naisia paremman puutteessa, nainen saa helposti seksiä itseään tasokkaamilta miehiltä. Paneminen kun ei merkitse juuri mitään ja siihen kelpaa ei niin kauniitkin, noiden naisten kanssa he ei kuitenkaan ikinä seurustelisi tai näyttäytyisi julkisilla paikoilla selvinpäin.
Joo ihme kuittailua tosiaan ap:lle.. Mutta tällaista tämä on. Ap vaikuttaa ihan rehdiltä tyypiltä. Itse jään odottamaan niitä mittoja ;) Mutta ny rillataan :)
Onko sinusta jotkin ammatit seksikkäitä? Jos niin mitkä? Entä jos puhutaan vakavammasta suhteesta niin haluaisitko, että kumppanisi olisi ammatiltaan joku tietty? Esim. Lääkäri, johtaja, lakimies? JA Huom en tarkoita, että tuo ammatti kysymys olisi mikään ratkaiseva kriteeri, mutta jos nyt saisit vapaasti valita kumppanisi ammatin....
Eli ap ei ollut oikeasti kaunis, joku tavis tai ruma joka luulee olevansa kun jotkut karjut on käyneet heittämässä rojut ränniin paremman puutteessa. No, et ole ainoa sinunkaltaisia harhaisia naisia on maailma täynnä, eivät tajua miten maailma toimii näissä seksiasioissa eikä ymmärrä sukupuolten eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tylsiä vastauksia kun kauniiden naisten persoonat yleensä,koska niillä on henkisten ominaisuuksien sijaan huomio ulkoisen kuoren puunaamisessa.
Aika ikävä asenne ottaen huomioon etten minäkään geeneilleni mitään voi. Joskus olen toivonut olevani tavallisen näköinen nainen jotta elämä olisi helpompaa. Ihmisten ennakkoasenteet (kauneus ja viisaus eivät mahdu samaan ihmiseen jne) ovat tiukassa. Opiskelen yliopistossa, pidän luonnosta ja eläimistä, nautin ulkoilusta ja retkeilystä. En ole tyhjäpää. Ap
Olin itse myös nuorena tosi hyvän näköinen ja vaaleaverikkö kaiken lisäksi. Kyllästyin ja turhauduin siihen, että minua pidettiin hattarapäänä, vaikka olinkin koulussa erittäin hyvä oppilas ja menin yliopistoon. Jatkuva ihmettely, oho, luulin että olet tyhmä/pinnallinen, ei ollut kovin kivaa. Lisäksi näytin ikäistäni nuoremmalta.
Sama täällä, olin nuorena hyvännäköinen ja voi sitä vähättelyn määrää, vaikka olenkin maisteri aika vaikealta alalta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ihme kuittailua tosiaan ap:lle.. Mutta tällaista tämä on. Ap vaikuttaa ihan rehdiltä tyypiltä. Itse jään odottamaan niitä mittoja ;) Mutta ny rillataan :)
Hei ihanaa grillihetkeä! Tietääkö joku mikä on wc-paperirullan halkaisija? Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta jotkin ammatit seksikkäitä? Jos niin mitkä? Entä jos puhutaan vakavammasta suhteesta niin haluaisitko, että kumppanisi olisi ammatiltaan joku tietty? Esim. Lääkäri, johtaja, lakimies? JA Huom en tarkoita, että tuo ammatti kysymys olisi mikään ratkaiseva kriteeri, mutta jos nyt saisit vapaasti valita kumppanisi ammatin....
Seksikkäitä ammatteja minusta ovat ne, joissa miehellä on auktroriteettia ja valtaa; poliisi, juristi, sotilas.... Mutta ihan suhteessa ammatilla ei ole merkitystä. Mutta jos vapaasti saisin valita niin ehkäpä olisi töissä armeijassa tai poliisi. Ap
Saamastani palautteesta, sosiaalisissa kohtaamisissa syntyneet tilanteet antavat paljon tietoa. Ja tietenkin suorat kehut, katseet, ihmisten käytös, iskuyritykset, tindermatchit ja monta muuta asiaa. Esim. jos en osaa jotain asiaa kaikki miehet ovat heti viivana auttamassa. Ystävääni eivät olleet, olemme joskus testanneet tämän - tarvitsemme neuvoa löytääksemme paikan x vaikka. Minua halutaan saattaa perille, opastaa enemmän, pyydetään puhelinnumeroa "kaiken varalta" jne... Toki itsekin huomaa mitä peilistä näkyy.