Kysy mitä vaan kauniilta naiselta :)
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt provo.
Mikä sinusta tässä oli provoa? Totesin, että minulle voi esittää kysymyksiä. Monille voisi olla iloa vaikka meikkivinkeistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt provo.
Mikä sinusta tässä oli provoa? Totesin, että minulle voi esittää kysymyksiä. Monille voisi olla iloa vaikka meikkivinkeistä. Ap
Tuntemani todella kauniit naiset eivät edes meikkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt provo.
Tuntemani todella kauniit naiset eivät edes meikkaa...
No mulla kyllä on tapana välillä meikata, varmasti joihinkin tilanteisiin myös ne tuntemasi kauniit naiset meikkaavat :) Ap
Mukava kuulla, että juristit sytyttää ;) vaikka tuonhan jo tiesinkin...
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti röyhkeyttä, valtaa, herrasmiestä ja puku... kyllä sytyttää ;) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tylsiä vastauksia kun kauniiden naisten persoonat yleensä,koska niillä on henkisten ominaisuuksien sijaan huomio ulkoisen kuoren puunaamisessa.
Aika ikävä asenne ottaen huomioon etten minäkään geeneilleni mitään voi. Joskus olen toivonut olevani tavallisen näköinen nainen jotta elämä olisi helpompaa. Ihmisten ennakkoasenteet (kauneus ja viisaus eivät mahdu samaan ihmiseen jne) ovat tiukassa. Opiskelen yliopistossa, pidän luonnosta ja eläimistä, nautin ulkoilusta ja retkeilystä. En ole tyhjäpää. Ap
Kokemuksiasi yhtään vähättelemättä, kokeilepa olla edes yksi päivä yleisten kauneusstandardien mukaan ruma nainen niin olisipa elämäsi ihan hemmetin kurjaa, niin paljon kuin kauneus voikin tuoda ikäviä lieve-ilmiöitä kauniin ihmisen elämään, niin rumuus niitä vasta tuokin, kasapäin. Kauneudessa sentään on ne lukuisat etunsa.
Tekisinkö aloituksen "kysy mitä vain komealta mallimieheltä", vaikka olenkin ruma ja lihava nainen? Mitä saisin siitä?
Onko Balesta maksettu ylihintaa? Minun mielestäni ei. On ollut aika viihdyttävä viimeisen kuukauden aikana.
Ja mitat ovat seuraavat: 165 cm ja 58 kg.
Sekä: 80-75-120.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä aloituksen motiivi on?
Tulipa nyt mieleeni että minulta saa kysellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti röyhkeyttä, valtaa, herrasmiestä ja puku... kyllä sytyttää ;) Ap
Toimin h¤%&=a eli prostituoituna opiskeluaikana. 3/5 asiakkaistani oli ammatiltaan d-insinöörejä ja lakimiehiä. Lakimiehet naivat sopivan (tylsän) naisen jota sitten pettävät. Osaatko sanoa miksi? Miksi ei voi naida naista, jolta saa myös seksiä. Onko avioliitto lakimiehille vain sopimus?
Ps. lakimiehet olivat huonoja sängyssä
Alussa olit 178 cm. Provo mikä provo!
Kuinka usein laitat sormen pyllyyn ja sitten haistelet sormea?
Mitä mieltä olet bloggaajasta nimeltä Pipsa eli Värikäs Pipsa (blogin nimi).
Vierailija kirjoitti:
Ja mitat ovat seuraavat: 165 cm ja 58 kg.
Sekä: 80-75-120.
Ap
Kerroin jo aiemmin olevani 176cm, painan 52kg. Mutta jatka ihmeessä! :) Ap
Miksi teet tällaisen nolon keskustelun? Onko sinulla jotain harhoja tms., että kuvittelet olevasi tyyliin joku julkisuuden henkilö tai muu "tärkeä" henkilö, jolta niin kovasti halutaan kysellä kaikkea? :D
Kyllä olen ihan oikeasti kaunis mutta ymmärrän defenssisi. Elämä ei silti ole kellekään meistä helppoa.
Karjut eivät todellakaan ole käyneet heittämässä rojuja ränniin; pitkä suhde takana ja nyt viihdyn sinkkuna mikä ei tarkoita että jakelisin kaikille halukkaille. Omituisia käsityksiä jälleen kerran :) Ap