En siedä äitiäni
Nämä sukulaisten kanssa vietetyt pakkojuhlat saavat minut raivon partaalle. Äitini on manipuloiva ja itseään täynnä, sekä aina mielestään oikeassa. Ja näin ei tietenkään saisi sanoa tai tuntea mikä pahentaa oloani entisestään; lapsesta saakka olen ollut syntipukki ja musta lammas ja sama rooli jatkuu vaan...
Kommentit (8)
Onko juhannusta pakko viettää vanhempien luona?
Mikä on pakkojuhla?
Jos olet aikuinen ihminen, niin ihan itse päätät missä ja miten juhlit.
Ei kannata tuhlata lyhyttä elämää tuollaiseen. Jos äitisi ei millään tätä tajua, niin et vaan välitä.
Tuttua. Juhannukseen viettoon kutsuttiin uhkaavaan sävyyn. Haukkuminen alkoi jo puhelussa. En mennyt.
Ihan samanlainen äiti mulla. Äiti arvostelee minua, miestäni ja lapsiani ihan kokoajan. Kotimme (omakotitalo hyvämaineisella, rauhallisella alueella) on jotenkin ihan vääränlainen hänen mielestään, mieheni työ (reissutyötä) on suorastaan saatanasta ja äiti on ihan suoraan minulle sanonut että ihan varmasti työmatkoillaan mieheni pettää minua ja ryyppää itsensä hengiltä (öö, ei todellakaan :D). Tämän lisäksi äitini mielestä minun pitäisi olla käymättä töissö kesäisin, koska äidin kuuluu olla lasten kanssa kotona. Lisäksi lapsia ei saidi komentaa eikä ainakaan koskaan suttua heille (vaikka äiti on itse antanut minulle tukkapöllyjä, selkäsaunaa ja töninyt minua, minä sentään korkeibtaan komennan jäähylle). Äitini mielestä suosimme esikoistamme, kun hän saa kutsuja kaverisynttäreille toisin kuin kuopus (joka on vasta 3v ja jonka kaverit eiväy vielä pidä mitään kaverisynttäreitä). Lisäksi äitini epäilee jatkuvasti ihan tuulesta temmaten, että mieheni hakkaa lapsiamme. Tämä on mun mielestä jo sellainen syytös, että ei paljon kiinnosta olla tekemisissä...
En ole kauheasti viettänyt aikaa tai pyhiä sukulaisten kanssa, mutta nyt yritin..huonolla menestyksellä. Ahdistaa vaan. T.ap
Vierailija kirjoitti:
En ole kauheasti viettänyt aikaa tai pyhiä sukulaisten kanssa, mutta nyt yritin..huonolla menestyksellä. Ahdistaa vaan. T.ap
Parempi vaan että jatkat elämääsi ilman tuollaista myrkyllistä ihmistä, siitä ei ole muuta kuin harmia. Elämä on liian arvokas tuhlattavaksi hankaliin ja välinpitämättömiin ihmisiin.
Ja yhä olet tekemisissä koska...?