Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnibus on katastrofi

Vierailija
25.06.2016 |

Pe 24.6. Klo 11.30 Piti lähteä bussi Roihin. Bussi myöhässä 20 min, saman matkustajan 2 laukkua eri tiloissa ja kuljettaja jo ehdotti toisen laukun jättämistä. KÄSITTÖMÄTTÖMÄNTÄ vastuusta pakoilemista.
Pyörätuolihenkilö löytyi odottamaan Kampissa 10 min koska metallilevyn hakeminen kesti niin kauan. Sama bussi seisoi Äänekoskella 15 min, koska ei löytynyt metallilevyn pyörätuolihenkilöä varten.
Ahneella on paskainen loppu !!!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eiiiiii....oikein 15min jouduit odottamaan kun haettiin apua!!!!!

Iiiiiikkkkkk!!!!!!! Mulle nyt hetiiii ja kaikkkiiiiii, ettekö näe että minä olen täällä!!!!

Kuka se ahne on kun pitää päästä matkustamaan maan halki 5 eurolla??

Vierailija
2/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ahneella on paskainen loppu." Eli sinulla ja muilla Onnibus-matkustajilla, joiden on pakko päästä reissaamaan minimaalisella maksulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuski olisi voinut huikata matkustamosta pari riskiä miestä nostamaan porukalla sen pyörätuolin alas. Vai oliko sähkömalli, joka painaa 200kg?

Vierailija
4/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnu tosta kahden laukun selostuksesta mitään.

Mutta ihan turhasta valitat.

Vierailija
5/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Onpa kamalaa.

Kuule kun Paunun auto meni rikki ja odotettiin 40 min tiellä.

Vierailija
6/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuo nyt vähän oli mitä oli, mutta jos verrataan vaikka VR.ää ja Onnibusia niin yksi iso valtti VR:llä on nopeampien kyytien lisäksi se, että siellä sentään korvataan matkustajille jos juna on myöhässä tai jos se perutaan.

Onnibus tuskin korvaa yhtään mitään.

Vierailija
7/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ahneella on paskainen loppu." Eli sinulla ja muilla Onnibus-matkustajilla, joiden on pakko päästä reissaamaan minimaalisella maksulla. 

Ei AP ole ahne. AP on köyhä ja pakko matkustaa sillä minimaalisella maksulla koska kunnon kuljetuksiin ei ole varaa.

Vierailija
8/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiiiiikkkkkk!!!!!!! Mulle nyt hetiiii ja kaikkkiiiiii, ettekö näe että minä olen täällä!!!!

Kenen etu on epäterve hintakilpailu? Kuka tuon laskun maksaa kun paikallis- ja lähiliikenteen hoitaneet bussifirmat menevät konkkaan menetettyään reittejä?

Vierailija
9/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö #1: Älä mene Roihin, mene röihin.

Vierailija
10/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin Onnibussia joskus pari tuntia, oli mukavasti myöhässä Jkl - Hki -välillä.

Hemmetin ahtaita ja sellainen karjavaunumeno.

Vierailija
11/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, halvalla ei saa priimaa

Vierailija
12/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
13/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen matkustanut Onnibussilla kymmeniä kertoja ja aina on ollut sekä lähdöt että saapumiset ajallaan. Olen myös matkustanut usein 2 euron hinnalla reittiäni (Hki-Oulu), joten en osaa valittaa noin edullisesta matkasta. Vr:llä kallimmat hinnat ja enemmän myöhästymisiä.

Vierailija
14/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen etu on epäterve hintakilpailu? Kuka tuon laskun maksaa kun paikallis- ja lähiliikenteen hoitaneet bussifirmat menevät konkkaan menetettyään reittejä?

Kenen etu on aiempi riistohinnoittelu, koska ei ollut kilpailua? Ei kuluttajan ainakaan..

Vierailija
15/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän henkilöautoissakaan saa Ladan hinnalla Mersua, miksi sitten busseissa pitäisi saada?

Vierailija
16/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tuo nyt vähän oli mitä oli, mutta jos verrataan vaikka VR.ää ja Onnibusia niin yksi iso valtti VR:llä on nopeampien kyytien lisäksi se, että siellä sentään korvataan matkustajille jos juna on myöhässä tai jos se perutaan.

Palstan fanaattiset Onnibus-fanit laittaneet peukkua alas tuolle kirjoitukselle, heh :)

Vierailija
17/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen matkustanut junalla ja myöhästyminen oli pikemminkin sääntö kuin poikkeus, ja kyse oli vain siitä, kuinka paljon myöhästyy.

Jos ei tuon hintatason laatu kelpaa, niin nouskaa vaikka sen paunulaisen kyytiin. Monilla linjoilla on jonkunlainen "takuu" jatkoyhteyksiin ehtimisestä ja sitäkin on sattunut, että myöhässä tullut auto on ajanut ajallaan lähteneen perässä niin pitkään, että kyydissä olleet lapset pääsivät vaihtamaan. Olihan se suolainen hinta onnibussiin verrattuna, mutta arvostan hyvää palvelua.

Vierailija
18/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa hakea VR:ltä korvauksia seuraavan kerran kun juna myöhästyy 20 minuuttia. Pienistä viivästyksistä ei saa mitään korvauksia, pitää olla yli tunnin viivästyminen kaukoliikenteen junissa.

Takavuosina matkustin ahkerasti junalla. Junan myöhästyttyä 1,5 tuntia laitoin korvauslomakkeen VR:lle vetämään - en saanut mitään vastausta hakemukseen. Varusmiespalvelusta suorittaessani yksi junavuoro jäi välistä, jonka vuoksi myöhästyin kasarmille palaamisajasta kaksi tuntia. Junassa konduktööri meinasi, ettei "joutaisi kirjoittamaan" leimallista myöhästymistodistusta. Hyväksyttävä kasarmilta myöhästyminen pitää siis olla jollakin todistettavissa ellei halua poistumiskieltoa tai muuta rangaistusta. Kerran junasta puuttui se vaunu, johon olin ostanut paikkalipun - konduktööri totesi naureskellen, että jaa, niinpä näyttää käyneen. Olipa kiva seistä kolmisen tuntia ravintolavaunussa, täpötäydessä junassa. Kerran ostin Veturi-tarjouksesta pari kuukautta etukäteen junalipun. Lähtöhetkellä selvisi että IC2-junan kaksikerrosvaunu olikin vaihdettu suunnitellusta toiseen, ja koska vaunut ole keskenään identtisiä, minulla oli paikkalippu paikkanumerolle, jota ei vaunussa todellisuudessa ollut. Konduktööri yritti ohittaa asian olankohautuksella, "näitä sattuu".

Onnibussin ja Lidlin kaltaiset hintahäiriköt ovat tervetulleita sen vuoksi, että ne pakottavat VR:n kaltaiset jähmeät firmat muuttamaan hinnoitteluaan, asiakaspalveluaan ja suhtautumistaan asiakkaisiinsa.

Vierailija
19/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan fanaattiset Onnibus-fanit laittaneet peukkua alas tuolle kirjoitukselle, heh :)

Joo Vr:lla korvataan 5 euroa lipun hinnasta mitta onnibussi koko matka maksaa sen 5 euroa

Vierailija
20/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen etu on aiempi riistohinnoittelu, koska ei ollut kilpailua? Ei kuluttajan ainakaan..

Riistohinnoittelu? Kannattaa opiskella, että on varaa maksaa enemmän kuin 5 € Helsinki-Oulu välistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä