Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamuisin monta kertaa ulostaminen?

Vierailija
25.06.2016 |

Voin kuvitella, miten kaikki juhannuksesta krapulaiset teollit eksyvät tänne, mutta kysyn silti: eli yleensä heti herättyä täytyy jo välittömästi päästä vessaan. Sitten aamupalan jälkeen kakalla on käytävä vielä ainakin kaksi erillistä kertaa.

Onko kellään muulla tällaista? Tosi rasittavaa, kylässä ollessa nolohkoa. Mistähän voisi johtua, mitään allergioita tjm minulla ei ole.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit* toki

Vierailija
2/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, en tiedä. Mulla samanlaista, tosin monesti käyn neljäkin kertaa. Mun mutsilla on myös sama "vaiva", enkä usko että johtuu ruokavaliosta. No, eipähän ole koskaan tarvinnut kärsiä ummetuksesta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kätevää sikäli, että lähes koskaan aamun/aamupäivän jälkeen ei tartte käydä kakalla.

Vierailija
4/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkas suoli. Itsellä on semmoinen. Aamusella on pari kertaa käytävä puolen tunnin välein

Vierailija
5/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähän vähemmän niin persekin kapenee samalla.

Vierailija
6/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei ummeta ja päivän paskat saa jo tehtyä heti aamusta :)

Vierailija
7/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Hyvin nukuttu yö, ei mitään ongelmia. Mutta kun avaan silmäni, niin suolistoni jo ilmoittaa, että aika mennä vessaan. Ja pitkin aamua sitten pari-kolme kertaa päälle. Kylässä tätä ei tapahdu ja kun lähden töihin tai muualle, niin suolisto menee takaisin horrokseen. Ja taas seuraavana aamuna sama juttu.

Ja jos ei ehdi aamulla jostain syystä käymään kuin kerran vessassa, niin loppupäivä outo olo, vaikka esim. Työpaikan vesassa ei tule enää mitään.

Vierailija
8/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muut kohtalotoverit huomanneet esimerkiksi edellisen päivän viimeisten aterioiden aikojen korreloivan tähän? Ts mitä myöhemmin syö, sitä enemmän tätä vaivaa tjm

Vierailija
9/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. Hyvin nukuttu yö, ei mitään ongelmia. Mutta kun avaan silmäni, niin suolistoni jo ilmoittaa, että aika mennä vessaan. Ja pitkin aamua sitten pari-kolme kertaa päälle. Kylässä tätä ei tapahdu ja kun lähden töihin tai muualle, niin suolisto menee takaisin horrokseen. Ja taas seuraavana aamuna sama juttu.

Ja jos ei ehdi aamulla jostain syystä käymään kuin kerran vessassa, niin loppupäivä outo olo, vaikka esim. Työpaikan vesassa ei tule enää mitään.

Haha,sama vika. Jos aamulla ei onnistu, ei onnistu koko päivänä. Tosin nykyään tulee tyyliin housuun jos ei vessaan ehdi, Tämäkin vain aamulla.

Vierailija
10/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muut kohtalotoverit huomanneet esimerkiksi edellisen päivän viimeisten aterioiden aikojen korreloivan tähän? Ts mitä myöhemmin syö, sitä enemmän tätä vaivaa tjm

En. Millään ajalla, ruoalla, juomalla tai paastolla ei ole mitään merkitystä. Ensin herää suoli ja sitten minä ja nopea siirtyminen vessaan. Aamupala>vessaan, joskus vielä kolmas kerta.

Kaljaa jos on juonut salkkutolkulla niin saa käydä vielä useammin.

Vierailija
11/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa'a, en tiedä. Mulla samanlaista, tosin monesti käyn neljäkin kertaa. Mun mutsilla on myös sama "vaiva", enkä usko että johtuu ruokavaliosta. No, eipähän ole koskaan tarvinnut kärsiä ummetuksesta :D

Totta kai se johtuu ruokavaliosta, suolisto reagoi syötyyn ravintoon.

Vierailija
12/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, ap, mitä syöt.

Vierailija
13/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ainoastaan jos olen vetänyt kuidut täysin minimiin & syön minimaalisen määrän ruokaa tätä ei olisi. Sanomattakin selvää, että sellaista ruokavaliota en aio noudattaa. Muita 'ongelmia' ei ole ollut ja tätä on ollut niin kauan kuin muistan.

Vierailija
14/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun olisin ite kirjottanut tän! Aivan sama juttu. Ainoa huono puoli on se että jos menee useammaksi päiväksi kylään/matkalle ja suolisto ei suostu toimimaan niin sitten jossain vaiheessa iskee ripuli ja saa juosta monta kertaa vessassa. Noloa jos on kylässä jossain, hotellissa onnistuu pysytellä omissa oloissaan sentään. 

Vierailija
15/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa aamukävijä. Herään, juon vettä ja sen jälkeen pakko mennä vessaan. Yleensä käyn toisen kerran sitten ennen töihin lähtöä. Kolmas kerta voi olla töihin päästyäni aamun/aamupäivän aikana ennen lounasta, mutta tämä riippuu siitä miten paljon olen syönyt edellisenä päivänä.

Vierailija
16/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ainoastaan jos olen vetänyt kuidut täysin minimiin & syön minimaalisen määrän ruokaa tätä ei olisi. Sanomattakin selvää, että sellaista ruokavaliota en aio noudattaa. Muita 'ongelmia' ei ole ollut ja tätä on ollut niin kauan kuin muistan.

Kuitu lisää paskan määrää.

Vierailija
17/36 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Syön paljon kuitua, hedelmiä ja kasviksia siis sekä aamu alkaa vielä kaurapuurolla, niin nimenomaan aamulla suoli tyhjentyy usein pari kertaa. Toimitus on tosin kivuton, vaivaton ja nopea, joten en koe tätä ongelmaksi. Loppupäivän ajan olo on kevyt ja vatsa litteä, olokin on energinen joten tuskin mistään imeytymishäiriöstä kyse. Olen tyytyväinen tähän, vaikka sitten tuottaakin paljon paskaa.

Vierailija
18/36 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v mies.Vatsa toimii yleensä kerran päivässä aamupalan jälkeen.Pvän ateriat aamupala,lounas,päivällinen,iltapala Itsehoitona Visiblin x 2 +Pegorion x 2. Ei taida olla tervettä ulostaa kerran päivässä?Syön ja liikun normaalisti Haartmanissa päivystyksessä käyty ei mitään apua.Pidän vaippaa varmuuden varalta mutta mitään ei ole tullut ulos...

Vierailija
19/36 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IBS.

Vierailija
20/36 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa maitohappokuuria tai saccharomyces boulardiita, esim Precosa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi