antaako miehesi pusun suuseksin jälkeen?
Eli siis antaako miehesi sinulle pusun sen jälkee kun olet tehnyt hänelle blowjobin? Poikaystäväni ei anna koska hän pitää sitä ällöttävänä Mitä mieltä olette?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on mun spermat suussa, en todellakaan. Jos antanut suuseksiä esileikkinä, sit tottakai.
No en minä ainakaan niitä spermoja suussani haudo, vaan nielen. Ja totta kai mieheni suutelee minua myös sen jälkeen. Aika karmea ajatus, että olettaa vaimonsa nielevän, muttei itse olisi valmis edes suutelemaan sen jälkeen :/
Alakerta nuollaa sitten ruiskii sperman suuhuni jonka jälkeen suudellaan jolloin siirrän spermat miehen suuhun
Tuntuisipa oudolta harrastaa seksiä, jos pitäisi miettiä seksin sujuvuutta noin tarkkaan. Saatan uudenkin tuttavuuden kanssa työntää sormen sisääni ja imeskellä sitä. Samoin miehen pitää kyetä suutelemaan minua omien nesteittensä jäljiltä. Heittäydyn seksin pyörteisiin niin täysillä, ettei siinä tarvitse mitään hygieniapassia mietiskellä vaan keskittyä kokonaisvaltaisiin tuntemuksiin. Ja tietysti odotan mieheltä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai suutelee. Itseasiassa nyt kun mietin, en ole koskaan tavannut miestä joka ei olisi tehnyt niin. Nykyiseni pussaa myöskin kun on nuollut minua, ja nuolee vaikka olisi jo lauennut sisälleni. Omaa tavaraansa, mikäs siinä :)
Maistatko siit oman pillun mehut?
Paskooko paavi metsään? Tietysti maistan. Et taida olla kovin vanha, kun itsestään selvyyksiä pitää kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai suutelee. Itseasiassa nyt kun mietin, en ole koskaan tavannut miestä joka ei olisi tehnyt niin. Nykyiseni pussaa myöskin kun on nuollut minua, ja nuolee vaikka olisi jo lauennut sisälleni. Omaa tavaraansa, mikäs siinä :)
Paskooko paavi metsään? Tietysti maistan. Et taida olla kovin vanha, kun itsestään selvyyksiä pitää kysellä.
Kiihottaako se tilanne sua?Itse kans suutelen vaimoa kun hän on ottannu suihin minulta.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ei pysty omaa makuaan maistamaan niin miten voi odottaa toisen pystyvän ja pitkään?
Miten naiset voi olla näin pihalla? MaxPPkin.
Siten voi odottaa, että olemme molemmat heteroja, tai minä olen, ehkä useimmat naiset on vähän bi-henkisiä, miksi tämä aihe olisi niin hämmentävä teille muuten? Ainoa asia mikä tekee "seksinesteet" siedettäviksi ja jopa kiihottaviksi, on seksuaalinen vetovoima. En tunne semmoista yhtään miehiä kohtaan, joten omatkin tuotokset ovat vastenmielisiä.
mieheni ottaa minulla toisinaan suihin. tuon jälkeen saatetaan suudella toisiamme ja halailla.
Eipä oo suikkareita viimesee kahtee vuotee näkyny, mut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä vähän epäilen paskooko paavi metsään, miksi se sinne paskoisi? Kait vatikaanista vessa löytyy? Ja kyllä, poikaystäväni antaa suudelman suihinoton jälkeen, suukko maistuu kuulemma "jännältä".
Kyllä on olemassa konkreettisia syitäkin näihin. Esim. jos naisella genitaaliherpes, niin ei se tarkoita että olisi outo mies jos ei nuole naista, vaan itsesuojeluvaistoa. Ja toisaalta, nainen ei sitten pahemmin välitä miestään nuolla kun ei itsekään saa. molemmat jäävät ilman. Kenen syytä tämä nyt sitten on?
Tai mitä tulee pussailuun tässä yhteydessä, on olemassa mikrobeja jotka elävät genitaalialueella. esim. papilloomaviruksia on lukuisia tyyppejä. monella on piilevänä näitä tartuntoja. Kun nyt sitten ottaa eritteitä suuhunsa, on mahdollisuus saada tartunta nieluunsa ja ruokatorveen ja muuallekin. Voitte googlettaa kuvia papilloomista tuolla alueella ja lukea miten vaikea vaiva voi olla. Samalla tavalla, se että mies nielisi "oman tuotoksensa", hän ottaa riskin siitä että saa tällaisen tartunnan itseltään. Ei välttämättä tarkoita millään tavalla että mies olisi kohtuuton jos ei halua tällaista turhaa riskiä ottaa.
Jos olen ottanut mieheltä lastin suuhuni, suutelen häntä heti perään ja annan ne spermat takaisin. Mies saa niellä.
Mä olen sinkku, mutta seksisuhde mulla on. En ole mieheltä ottanut kuin kerran loppuun asti suihin koska hän haluaa suuseksiä esileikkinä ja haluaa pillua. Kyllä mies mua suutelee vaikka hänen kullinsa olisi juuri ollut mun suussa. Suudellaan myös vaikka mies olisi juuri nuollut mua.
Ärsyttää kun vaimo ei halua pussailla sen jälkeen kun olen nuollut persettään
Vierailija kirjoitti:
Tyyris__Tyllerö kirjoitti:
Antaa. Mikä siinä omassa elimessän voi ällöttää? Jotenkin ei täsmää aina "haluan että otat suihin aina mutta itse en haluaisi maistaa värkkiäni ja tungen sormet suuhusi kun olen sormittanu alapäätäsi" Näitäkin miehiä löytyy missä logiikka?
Se on MIEHEN elin, eikö tämä nyt ole päivänselvää!!! Ei se muuksi muutu vain koska se on oma.
Homojen ja puolihomojen juttuja.
Kyllähän mies kustessaankin koskee MIEHEN elimeen. Onko kuseminenkin homoa?
No en todellakaan pussaa suuta joka on hetkeä aiemmin ollut täynnä spermaa.
Molemmin puolin suudellaan, on sitä nuoltu pillua, persettä tai munaa. Mieheni suutelee estoitta myös jos on tullut suuhuni. Pillun nuolemisen jälkeen mieheni pyyhkäisee kyllä naamansa ensin kuivaksi varmaan siksi ettei sotkisi naamaani litimäräksi.
N38
Kyllä oma mieheni antaa kunnon suudelman tai useammankin bj jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Antaa. Mikä siinä omassa elimessän voi ällöttää? Jotenkin ei täsmää aina "haluan että otat suihin aina mutta itse en haluaisi maistaa värkkiäni ja tungen sormet suuhusi kun olen sormittanu alapäätäsi" Näitäkin miehiä löytyy missä logiikka?
Pokehiiret