antaako miehesi pusun suuseksin jälkeen?
Eli siis antaako miehesi sinulle pusun sen jälkee kun olet tehnyt hänelle blowjobin? Poikaystäväni ei anna koska hän pitää sitä ällöttävänä Mitä mieltä olette?
Kommentit (41)
Annan, jos minulta voidaan ottaa suihin niin ei siellä voi mitään niin hirveää olla ettenkö voisi edes suudella sen jälkeen.
Kyllä. Ja päinvastoin. Pussaan kun olen nuollut naistani.
riippuu ihan siitä, kuka on suihin ottanut. jos olen ottanut naiselta suihin, niin sen jälkeen voin pyöritellä kieltäni naisen suussa. jos nainen oon ottanut minulta suihin, niin sitten ei suudella.
Okei eli miksi pystyt nuolemaan naisen vaginaa mutta et pysty antamaan pusua naiselle joka on imenyt sinua? :D en vaan tajua tätä hommaa
Mikä siinä on niin kauheaa? :O
Jos sillä on mun spermat suussa, en todellakaan. Jos antanut suuseksiä esileikkinä, sit tottakai.
Mikooja kirjoitti:
Annan, jos minulta voidaan ottaa suihin niin ei siellä voi mitään niin hirveää olla ettenkö voisi edes suudella sen jälkeen.
Jep juurikin näin sen pitäisi olla! :)
Heheh, kyllä vain (ja onpa senkin jälkeen suoraan suudeltu, kun mies on lauennut suuhuni).
Antaa tietysti, antaa jopa lauettuaan suuhuni tai naamalle. Jos minä pystyn ottamaan spermat suuhuni, niin olisi kumma ellei mies pystyisi maistamaan omia tuotoksiaan.
Totta kai ! Kummin päin vaan. Jos vaimo ottaa suihin annan kyllä oikein kunnon kielarin. Ja jos nuolen vaimoani annan kielarin silloinkin. Kiihottavas kun vaimo maistaa itseään suuni kautta.
Tyyris__Tyllerö kirjoitti:
Antaa. Mikä siinä omassa elimessän voi ällöttää? Jotenkin ei täsmää aina "haluan että otat suihin aina mutta itse en haluaisi maistaa värkkiäni ja tungen sormet suuhusi kun olen sormittanu alapäätäsi" Näitäkin miehiä löytyy missä logiikka?
Se on MIEHEN elin, eikö tämä nyt ole päivänselvää!!! Ei se muuksi muutu vain koska se on oma.
Homojen ja puolihomojen juttuja.
Alussa ei antanut mutta kyllä nykyään
Alusta asti suudeltiin sen jälkeen kun oli nuoltu pillua tai otettu suihin loppuun asti. Miten mies voi uskottavasti pyytää naista ilmemään kullia jos ei kuitenkaan itse suostuisi sen jälkeen suutelemaan? Jos oma hygienian puute ällöttää niin mitäs jos tekisi asialle jotakin.
Mua ei haittaa, mutta vaimoa ällöttää, jos pillun nuolemisen päätteeksi yrittää pusutella.
Kaikki miehet ovat antaneet, miksi kysyt
Molemmin puolin. Oma maku on tavallaan kiihottavaakin. Ja jos ei pysty omaa makuaan maistamaan niin miten voi odottaa toisen pystyvän ja pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ovat antaneet, miksi kysyt
Ei minun miehenk vaan anna :/ suuttuu jos edes kysyn
Sanoo vain että homojen hommaa.....
suutelen mielelläni sekä annetun että saadun suuseksin jälkeen.pidän kummastakin aromista paljon kun ovat omat tai rakkaani mehut kyseessä!
Minä valutan suihinoton jälkeen spermat miehen suuhun ja hän nielee ne mielellään. Tämä siis, mikäli maltan itse olla nielemättä. <3
Tottakai suutelee. Itseasiassa nyt kun mietin, en ole koskaan tavannut miestä joka ei olisi tehnyt niin. Nykyiseni pussaa myöskin kun on nuollut minua, ja nuolee vaikka olisi jo lauennut sisälleni. Omaa tavaraansa, mikäs siinä :)
Antaa. Mikä siinä omassa elimessän voi ällöttää? Jotenkin ei täsmää aina "haluan että otat suihin aina mutta itse en haluaisi maistaa värkkiäni ja tungen sormet suuhusi kun olen sormittanu alapäätäsi" Näitäkin miehiä löytyy missä logiikka?