Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat luonteeltaan Pohjois-savosta kotoisin olevat?

Vierailija
24.06.2016 |

Onko he kieroja ja millainen suhde alkoholiin? Entä tuovatko he esiin savolaisen taustan jos asuu Savon ulkopuolella ja ovatko ylpeitä savolaisuudesta? Tuli vaan mieleen tosta toisesta ketjusta joka käsitteli pohojanmaata :) saa kertoa kokemuksia savolaisista

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään kertoa olevani Savosta. Mulle on täällä Länsi-rannikolla sanottu jopa että ei savolaisten kanssa tule toimeen. Mutta kun itse kerron olevani Savosta tuon jälkeen olen saanut kuulla olevani poikkeus.

Itse olen liian utelias, kova puhumaan, mutta toisaalta aika sulkeutunut ja vaikka puhun paljon, en tykkää puhua omista henkilökohtaisista asioistani kovin tarkkaan. Sosiaalisempia savolaiset pääsääntöisesti ovat, mutta monta sääntöä vahvistaa poikkeuksen. 

Vierailija
2/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on jotain aivan käsitttämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kuin muutkin.

Olen kiertänyt tätä maata jakamassa tavaraani ja en ole miehissä huomannut mitään eroa.

Vierailija
4/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole samanlaisia suomijuntteja kuin muutkin?

Vierailija
5/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko he kieroja ja millainen suhde alkoholiin? Entä tuovatko he esiin savolaisen taustan jos asuu Savon ulkopuolella ja ovatko ylpeitä savolaisuudesta? Tuli vaan mieleen tosta toisesta ketjusta joka käsitteli pohojanmaata :) saa kertoa kokemuksia savolaisista

Jaa, että savolaisetko kieroja? Ei ole totta, asia on nähkääs sillä tavalla, että höynäytettäviä kyllä riittää aina.

Vierailija
6/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne ole samanlaisia suomijuntteja kuin muutkin?

Voi olla tai sitten juntimpia tai vähemmän juntimpia

Vierailija
7/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus mukavia ihmisiä ovat

Vierailija
8/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube ja pottukoira. Tosin se tais olla ruotsista lähtösin, mutta anyway...

Vierailija
9/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa on paljon huumorintajuisia ihmisiä! Ei ole sattumaa että juuri spede oli kotoisin savosta

Vierailija
10/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa saattaa tuntemattomat alkaa juttelemaan.. En ole vastaavaa kokenut esim. Turussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi