Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Inhoaako kukaan muu uimahalleissa, kylpylöissä ym sellaisissa paikoissa käymistä, missä on paljon porukkaa?
24.06.2016 |
Mä itse inhoan. Ahdistaa olla tuollaisissa paikoissa vähissä pukeissa tai alasti. Mä rakastan syrjäisiä rantoja, jossa saa yksin uida rauhassa vaikka alasti, jos niin haluaa.
Kunhan sellainen vielä löytyisi jostain. 🤗
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei tosiaan tee mieli mennä uimahalliin tai yleiselle rannalle. Uimahallissa nyt voisi jotenkin käydä jos se olisi vain miehille tarkoitettu. Useasti käy nimittäin niin, että jos olet ruumiinrakenteeltasi hoikempi tai lihavampi kuin ns. "tavallinen" mies niin jotkut ottaa sinut pilkan kohteeksi ja alkaa nostaa omaa egoaan sinun kustannuksellasi, pilkaten ja naureskellen. Noin siis käy jos lähettyvillä on naisia/tyttöjä, se kai on joku pakko alkaa pönkittää itseään niiden naisten/tyttöjen silmissä. Saahan siitä joku persereikä varmasti oikein hyvät naurut kun pääsee vähän pilkkaamaan naisten/tyttöjen kanssa itseään heikompaa miestä, tottakai silloin näyttää paremmalta jos vertailukohdaksi haetaan se itseään huonompikroppaisempi mies. Miesten puolella suihkussa tai saunassa ei ole kukaan koskaan sanonut mitään tai naureskellut, mutta heti kun ne naiset/tytöt ilmaantuu niin se alkaa. Ei siis yksin naisten/tyttöjen toimesta vaan miesten/poikien kanssa yhteistyössä. Se on selvä vähemmistö siitä väestä joka hallissa/rannalla käy, mutta tulee siitä silti ikävä olo ja alkaa ajatella, että noin ne kaikki ihmiset siellä ajattelee, mutta eivät vaan sano mitään.
Lienee sanomattakin selvää, että tarkoitan nuorta väkeä. Ehkä uimahalliin ja yleiselle rannalle uskaltaudun kun täytän 50v, silloin ei varmaan enää ketään kiinnosta minun vartaloni.
Terveisin Naispelko23