Millaisia ovat luonteeltaan Etelä-Pohjanmaalta kotoisin olevat? :)
Jääräpäisiä? Entä noin muuten? Suhde alkoholiin?
Kommentit (96)
Ahkeria ja sisukkaita. Etelä-Pohjanmaalla vähiten työttömiä ja eniten yrittäjiä. Jos ei ole töitä niin laitetaan oma firma pystyyn 👍
Minä olen Härmän Kankaanpäästä, pikkuinen ja häijy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä nyt voi hirveästi yleistää,eiköhän sitä porukkaa ole vähän joka lähtöön.
Monesti olen silti huomannut, että stereotypiat pitävät yllättävän hyvin paikkansa.
Aikojen saatossa kulkeutuneet tietysti myös muualle Suomeen, siksi näitä häijyjä on nykyään kaikkialla Suomessa.
Mistä nämä ovat alunperin Suomeen vaeltaneet?
Läpeensä vittumaisia ovat, nauttivat toisen nöyryyttämisestä ja kiusaamisesta. Toisen epäonni on heidän suurin ilonsa. Itsekkyytensä ja omahyväisyytensä karkottaa kalatkin vesistä.
Moomma sille päälle sattues hetsitte ristuksen häjyjä. Nottei trenkää tulla meille rikuneeramaha. Tuloo pianaikaa puukoosta taikka heinäseipähästä . Nii !
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävän ex on pohjanmaalta. Luonne kyllä näkyy ja kuuluu sikäli, että edelleen somessa jaksaa esittää (ei enää suoraan, mutta epäsuorasti vihjailee kavereilleen julkaisuissaan) seurustelevansa mun miesystävän kanssa, vaikka kuulemma heidän suhteensa latistui vuosikausia sitten ystävyyssyhteeksi, ja me ollaan seurusteltu nyt kolme vuotta. Arvon äm mä ei lopettanut avointa esitystään aiheeseen liittyen, ennen kuin mä anonyymisti koitin vedota hänen järkeensä kirjoittamalla hälle, että pilaa meidän kaikkien kolmen maineen kulissiseurustelullaan eli valehtelullaan. Ja sitä ennen miesystäväni oli antanut hälle palautetta asiasta jo useamman kerran. Kerran aiemmin lähestyin häntä omalla nimelläni asiassa, mutta hänellä oli otsaa vastauksena haukkua mut pystyyn ja uhkailla päälle poliisilla. Josta miesystäväni antoi hänelle palautetta, että loukkaannuin siitä, johon hän vaan vastasi, että anteeksi (siis miesystävälleni, ei mulle), ja e
Paikkakunta ei vastaa yksittäisten hullujen toimista mutta saitpa vähän purkaa mieltäsi, varmaan veemäinen tilanne ja henkilö kyseessä joka tuollaista julkaisee, jos ei lähentele jo rikosta.
Huonoitsetuntoisia narsisteja. Kiusaamisen kulttuuri syvässä. Tämä myös ja etenkin Vaasassa.
Talon ja muun pitää olla komiampaa ku naapurilla. Ajelkaa seudulla niin näette konkreettisesti tämän uhoamisen
Vierailija kirjoitti:
Homoja.
Hoh Hoh, mene Ahvenanmaalle, jos niitä haluat löytää.
Katso elokuva "Häjyt" niin tiedät
Olen tullut tuntemaan puolen tusinaa pohjalaista, ikävä kyllä ei olleet kovin mukavia tai reiluja ihmisiä, kukaan heistä. Osa oli ihan korostuneen ilkeitä ja kohtelivat muita avoimen halveksivasti. En osaa sanoa oliko huonoa tuuria vai olivatko tyypillisiä pohjanmaalaisia.
Kovia kehuskelemaan. Töräyttelevät suoraan asiat. Tämä rehti suoruus ei tietenkään toimi toisinpäin.