Vaasassa liputettiin väärin
Täällä oli varmaan kolmasosassa taloyhtiöitä liput salossa jo aamulla ennen yhdeksää, ml tämä taloyhtiö, missä itse asun.
Juhannuksena liputus pitäisi alkaa vasta aattoiltana. Ymmärrän, ettei tasan klo 18 voi vetää kaikkia yhtäaikaa, mutta niinkö ei kiinteistöfirmat haluaa enää maksaa huoltomiehille oikeaoppisesta liputuksesta vai eikö kukaan ei enää suostu. Kyllä se jo aamulla liputtaminen juhannusaattona on aika iso moka.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
No saahan sitä muutakin liputtaa kuin juhannusta. Jospa on synttärit tms niissä kolmasosataloyhtiöissä.
Niin mä ajattelin ensin aamulla kun ekan lipun näin. Muta sitten oli tässä talossa, viereisessä ja sitä seuraavassa ja kun kävin lenkillä, kolmessa muussakin tässä lähellä. Kaupungilla ajellessa keskellä päivää oli vaikka kuinka monessa. Mua vaan entisenä talkkarin kesäsijaisena olleena häiritisee. Tarkistin vielä ennen viestiä, että onko etiketti muuttunut, mutta ei ole. ap.
No saahan sitä muutakin liputtaa kuin juhannusta. Jospa on synttärit tms niissä kolmasosataloyhtiöissä.