Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adoptio, avoin adoptio, sijaisperhe

Vierailija
24.06.2016 |

Kaikki parempia vaihtoehtoja kuin abortti. Siis silloin, kun esim äidin terveys ei ole suuressa vaarassa raskauden takia.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaihtoehto miten ja kenelle? 

Minä olen vela ja jos tulisin vahingossa raskaaksi niin todellakin tekisin abortin saman tien.

Vierailija
2/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vela ja jos tulisin vahingossa raskaaksi niin todellakin tekisin abortin saman tien.

Lapselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan huonompia. Abortin kun tekee, niin äiti ja lapsi välttyvät suuremmilta kärsimyksiltä. Kenelläkään ei ole velvollisuutta tehtailla lapsia lapsenkaipuisille mahoille. Adoptio on aina traumatisoiva asia biologiselle äidille ja lapselle. Abortti paljon pienempi paha!

Vierailija
4/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapselle

Eikä ole. Kukaan ei kärsi siitä, että jäi syntymättä. Orpoja on muutenkin jo liikaa maailmassa. Eikö äidillä ole mitään väliä, kunhan vaan saat haluamasi adoptiolapsen?

Vierailija
5/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapselle

Miten syntyminen on paras vaihtoehto esim. alkoholistin FAS-lapselle tai lapselle jolla on äidin narkkaamisesta johtuen pahoja ongelmia/vammoja? 

Vierailija
6/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapselle

Eikä ole. Kukaan ei kärsi siitä, että jäi syntymättä. Orpoja on muutenkin jo liikaa maailmassa. Eikö äidillä ole mitään väliä, kunhan vaan saat haluamasi adoptiolapsen?

Tuolla sinun logiikallasi voisi tappaa vaikka ei-suunnittelun vastasyntyneenkin vauvan koska kukaan ei kärsi siitä että oma elämä jää elämättä ja maailmassa on liikaa orpoja jo ennestäänkin. Se että maailmassa on liikaa lapsia vailla kotia ei oikeuta tappamaan ketään.

Vierailija
7/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen lapsen pitää itsekin.

Vierailija
8/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapselle

Miten syntyminen on paras vaihtoehto esim. alkoholistin FAS-lapselle tai lapselle jolla on äidin narkkaamisesta johtuen pahoja ongelmia/vammoja? 

Sulla ei ole oikeutta päättää siitä että FAS-lasten yms. elämä olisi muka arvotonta ja että niiden pitäisi mieluummin kuolla. Niillä on tismalleen sama ihmisarvo kun sullakin.

Vierailija
9/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihanteellista lapselle olisikin syntyä vanhemmille/vanhemmalle, jotka hänet haluavat ja ovat kykeneväisiä hänestä huolehtimaan. Abortti on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin adoptio. Ihan jo sitä biologista äitiä ajatellen. Hänellä on oikeus siedettävään elämään, koska on jo olemassa. Adoptio aiheuttaa elämänmittaiset traumat ja on sosiaalinen itsemurha.

Vierailija
10/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapselle

Sulla ei ole oikeutta päättää siitä että FAS-lasten yms. elämä olisi muka arvotonta ja että niiden pitäisi mieluummin kuolla. Niillä on tismalleen sama ihmisarvo kun sullakin.

Sullakaan ei ole oikeuttaa päättää siitä, tekeekö joku abortin vai ei. Jokaisen henkilökohtainen päätös.

Vierailija
11/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan huonompia. Abortin kun tekee, niin äiti ja lapsi välttyvät suuremmilta kärsimyksiltä. Kenelläkään ei ole velvollisuutta tehtailla lapsia lapsenkaipuisille mahoille. Adoptio on aina traumatisoiva asia biologiselle äidille ja lapselle. Abortti paljon pienempi paha!

Siis aborttejako suorastaan tehtaillaan?

Vierailija
12/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihanteellista lapselle olisikin syntyä vanhemmille/vanhemmalle, jotka hänet haluavat ja ovat kykeneväisiä hänestä huolehtimaan. Abortti on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin adoptio. Ihan jo sitä biologista äitiä ajatellen. Hänellä on oikeus siedettävään elämään, koska on jo olemassa. Adoptio aiheuttaa elämänmittaiset traumat ja on sosiaalinen itsemurha.

Voi voi sentään. Asiaa olisi voinut ajatella ennen sekstailemista. Äitiparkako joutuisi pian kärsimään. Sillä ei ole mitään väliä, että toinen kuolee.

Vierailija
13/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos lasta aloittajalle laitettaisiin?

Ja joko olet sijaisperhe toiminnassa? Näistä kun on nykyisinkin vajetta.

Vierailija
14/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapselle

Fasiahan ei voi ennen syntymää varmistaa.

Vierailija
15/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä

Vierailija
16/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi velvoittaa käymään läpi raskautta ja kantamaan sisällään oliota jota itse ei halunnut, jos lapsen haluaa niin sen tietoisesti tekee ja synnyttää, jos ei halua niin abortti ja kukaan ei saa siitä syyllistää. Maailma on täynnä orpoja siitä vaan adoptoimaan halukkaat, ei pliis tehdä tänne enää yhtään enempää ei-toivottuja lapsia ihan lasten oman edun takia.

Vierailija
17/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ihailen niitä äitejä jotka kriisiraskauden kohdatessa mieluummin synnyttävät lapsen adoptoitavaksi kuin abortoivat sen. Jos ei itse pysty kasvattamaan lasta (esim. pahoja mt-ongelmia, kuolemaan johtava sairaus) niin on musta tosi epäitsekästä ja fiksua sivuuttaa oma mukavuus 9kk ajaksi ja sitten antaa muksu pariskunnalle joka on valmis lasta varten. Kauhistuttaa ne jotka vaan valuttavat lapsensa kylppärinsä lattiakaivosta tai wc-pöntöstä alas tai dumppaavat sairaalan roskikseen.

Vierailija
18/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä

Loistavaa. Mitenkäs, onko sinulla mahdollisuutta ottaa lisää hoidokkeja? Meinaan vaan, että sinä haluat semmoisen kymmenisen tuhatta ei-toivottua lasta vuodessa lisää Suomeen, ja näille täytyisi saada kodit jostain.

Vierailija
19/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei voi velvoittaa käymään läpi raskautta ja kantamaan sisällään oliota jota itse ei halunnut, jos lapsen haluaa niin sen tietoisesti tekee ja synnyttää, jos ei halua niin abortti ja kukaan ei saa siitä syyllistää. Maailma on täynnä orpoja siitä vaan adoptoimaan halukkaat, ei pliis tehdä tänne enää yhtään enempää ei-toivottuja lapsia ihan lasten oman edun takia.

Lapselle kyllä löytyy hänet mielellään ottavat ja rakastavat vanhemmat. Olio ei kenenkään sille itsestään tule. Oliota ei siis pidä rangaista olemisestaan.

Vierailija
20/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi sentään. Asiaa olisi voinut ajatella ennen sekstailemista. Äitiparkako joutuisi pian kärsimään. Sillä ei ole mitään väliä, että toinen kuolee.

Abortti ei ole mikään murha, tiedoksesi. Suretko myös kesken menneitä raskauksia? Ei tietenkään sulle äidillä olekaan väliä, taidat nähdä heidät pelkästään jonain arvottomina synnytyskoneina, jotka auttavat sinua saamaan haluamasi. Ihan oikein jumala päätti, jos ei sulle lapsia antanut... Oletkohan edes kyvykäs sijaisvanhemmaksi, ne "huonojen naisten lapset" kun kuitenkin ansaitsisivat myös henkisesti terveen ja empaattisen huolenpitäjän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi