Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumalatonta karjumista trampoliinilla (juhannus)

Vierailija
24.06.2016 |

Joo-o, lapset saa leikkiä omalla pihallaan. Mutta eikö edes juhannuksena voisi sanoa, että pomppikaa, mutta älkää karjuko keuhkojen pohjasta? Naapurissa (omakotitalo) lapset ovat kesäkaudella aamusta iltaan huutamassa, kirkumassa ja tappelemassa trampoliinillaan (tonttien rajalla). Vapaapäivänä siihen saattaa jopa herätä. Usein höysteenä on useita kavereita, joille pitää esittää ja huutaa vielä kovempaa.

Nyt meillä on juhannusvieraita, ja olisi kiva syödä pihalla. Tämä hiton kiljuminen on niin kovaa, että hyvä kun saa vieraiden kanssa juteltua. Ja meillä on ihan reilun kokoinen tontti ja grillipaikka aivan eri puolella kuin tuo naapurin trampoliini, mutta kesäillassa tuo huuto kyllä kantautuu. Naapurin aikuisia pihalla ei näy koskaan muuten kuin sillon kun livahtavat autoonsa. Turha alkaa lapsia "kouluttamaan", aikuisille kyllä kehtaisin sanoa, että rauhoituittaisiinko edes juhannuksena hieman.

Muita trampoliinin vihaajia paikalla?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma parasta aikaa. Tekisi mieli virittää radio tms. pihalle ja suunnata naapuriin. Ehkä tajuaisivat oman häiriönsä.

Vierailija
2/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuoriso soittaa poppia kovaa. Mutta, täytyy myöntää että olen liekeissä niistä joistin kappaleista. Jvg joku häissä ja sitten en oo hullu tms., vai oliko se että oon hullu. :D Ihan hyviä kappaleita. Onneksi eivät soita heviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan sama ongelma! Naapurissa tosin on lisänä räksyttävä pikkukoira, joka villiintyy haukkumaan joka saatanan kerta kun nuo lapset hyppii ja kirkuu. Lisäksi lasten isä käy komentamassa lapsia, mutta todella harvoin ja saaden ne aina itkemään. Ei se rääkyminen ole sen kivempaa kuunneltavaa.

Vierailija
4/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nuoriso soittaa poppia kovaa. Mutta, täytyy myöntää että olen liekeissä niistä joistin kappaleista. Jvg joku häissä ja sitten en oo hullu tms., vai oliko se että oon hullu. :D Ihan hyviä kappaleita. Onneksi eivät soita heviä.

Meillä on keski-ikäisiä junttiheviä soittavia naapureita. Kesä on niin "vapautumisen" aikaa.

Vierailija
5/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vissiin niin helppo laittaa lapset "purkamaan energiaa", viis naapureista.

Vierailija
6/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurin täti kyttää tänne piha-aidan takana. Ahdistavaa.

Vierailija
7/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Trampoliinit on saatanasta. Kun naapurin esikoispoika alkoi olla ohi trampoliini-iän (ja sen saatanallisen karjumisen jota jatkui vuositolkulla) aloitti hänen pikkuveljensä (syntyivät isohkolla ikäerolla). Joskus huomautin tälle vanhemmalle pojalle ja hänen kavereilleen, kun mölytaso nousi liian kovaksi ja sitäkös katsottiin kieroon; kun ei meidän lapsia saa komentaa. Tälle nuoremmalle en jaksa enää edes huomauttaa ja on vielä isoäänisempi kuin veljensä, huutaa KURKKU SUORANA. Ymmärrän että siinä pomppiessa on kivaa jne, mutta onko pakko huutaa koko ajan, siis koko ajan niinkuin jotain tapettaisiin? Lisäksi se perkeleen trampoliini on meidän rajamme tuntumassa, ihan meidän parvekkeen vieressä, jolloin esim.kahvin juonti tai muu oleskelu on mahdotonta parvekkeella. Laittaisivat trampan sinne oman oleskelualueensa puolelle eli toiselle puolelle pihaa, vaimentaisi edes se välissä oleva talo sitä karjumista. Mutta kun ei, rouva onkin sellainen hapannaama, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä naapureille kuuluu. Että mä VIHAAN sitä kapistusta, tahtoisin polttaa kaikki maailman ulkotrampoliinit roviolla. Jos tunnistat tästä itsesi, niin OLISITKO NIIN KILTTI JA OTTAISIT SEN PÄÄN POIS AHTERISTASI JA AJATTELISIT MEITÄ MUITAKIN RAKAS NAAPURI. Ja ohjeista sitä lastasi, ettei ole pakko huutaa niin järjettömästi, että naapurilla läikkyy kahvit rinnuksille, vaikkei ulkona/parvekkeella olisikaan.

Vierailija
8/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sepä se! Hauskaa voi olla, mutta onko vittu pakko huutaa kurkku suorana kuin olisi joku hengenhätä! Ja tätä kun jatkuu tunti, kaksi, viisi, niin alkaa se aika pahasti vituttamaan.

Vierailija
9/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

upZ

Vierailija
10/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä teinit naapurissa huudattaa pihalla (kait) musiikkia, monen tunnin ajan jo.

Vierailija
11/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jutellut asiasta lasten vanhempien kanssa? Kerro, että vieraitakin olisi tulossa ja leikkiä toki saa, mutta se jatkuva huuto on jo hieman häiritsevää.

Jos asenne olis hälläväliä, alkaisin luukuttamaan jotain hemmetin hirveetä musiikkia aina kun he tulevat pomppimaan vastapainoksi sille karjunnalle ja todellakin jotain kauheeta musiikkia, jotain mitä ei nuoret vaan jaksa kuunnella. Kuten

Vierailija
12/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun jotain tällaista musiikkia kunnon volyymilla soimaan ulos ku muksut tulee kirkumaan

tai taikka veikkaan, että näillä vois alkaa tapahtumaan.

Vierailija
13/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minä niin symppaan! Meillä sitä karjumista ja kirkumista kuunneltiin 8 vuotta. Ei puhettakaan että ulkona olisi voinut olla, sisälläkin v***tti. Jos ei trampalla huudettu niin paukutettiin rullalautoja tai rumpuja. Kaksi jälkimmäistä jatkuu edelleen mutta ainakin se kirkuminen on loppunut.

Vierailija
14/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jotain eläkeikäisiä vai avioliitto kuralla vai mitä ihmettä??!

Mulla on kolme lasta joista yksi tällä hetkellä nukkuu autossa (tultiin just kotiin) ja esiteinit linnottautuivat huoneisiinsa luuriensa kanssa. Mies nukahti sohvalle ja täällä on kuollut tunnelma kuin hautausmaalla, juhannusaattona. Todellakin olis mun mielestä terveempää huutaa ja remuta takapihan trampoliinilla, varsinkin tänään kun juhannuskin on!

Vierailija
15/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan väärin äänittää sitä pomppimismökää. Sitten kun ilta saa ja trampoliini hiljenee, pistäis tulemaan.

Tai, jos joku kierittäisi illankähmässä teille trampoliinin, te ja vieraanne menisitte sinne ikäänkuin umpitunnelissa pitämään karaoke & hyppy -competitionia.

Tai päivällä. Krääk Hyppy Kriik hyppy-hyppy Ji-huu hypy hypy pyhhy. Huijaa krääk. APUAAA.

Vierailija
16/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on melkoinen emäntä kun näpyttää av:lla vaikka on juhannusvieraita :D

Vierailija
17/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako grillin savun ohjattua naapurin pihalle?

Vierailija
18/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottien kanssa on turha yrittää keskustella. Osta desibeli-mittari ja jos melutaso kasvaa liian kovaksi niin ilmoitusta poliisille kotirauhan rikkomisesta. Naapurin wt-akalle voi haistattaa elimet ja kysyä mitä sitten jos tulee urputtamaan vuokkojen visiitin jälkeen.

Vierailija
19/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko jotain eläkeikäisiä vai avioliitto kuralla vai mitä ihmettä??!

Mulla on kolme lasta joista yksi tällä hetkellä nukkuu autossa (tultiin just kotiin) ja esiteinit linnottautuivat huoneisiinsa luuriensa kanssa. Mies nukahti sohvalle ja täällä on kuollut tunnelma kuin hautausmaalla, juhannusaattona. Todellakin olis mun mielestä terveempää huutaa ja remuta takapihan trampoliinilla, varsinkin tänään kun juhannuskin on!

Ollaan alle 30v ja avioliittokin kukoistaa, kiitos kysymästä. Ei vaan ole tapana itsellä pitää jatkuvaa todella häiritsevää meteliä, niin sitä toivoisi myös naapurustolta. AP

Vierailija
20/62 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää pyytää kylään ne lapset.