Nainen näyttää parhaimmalta 21 vuotiaana
Olen huomannut tämän että 21 v on just se paras ikä. Sitten alkaa mennä alamäkeä ja lujaa.
Kommentit (10)
Se on sinun mielipiteesi. Omasta mielestäni tuo ikä on hyvin erilainen eri yksilöillä. Joku näyttää parhaimmalta 18-vuotiaana, toinen vaikka yli 40-vuotiaana. Riippuu aika monesta asiasta.
Mutta sinähän nyt olitkin vain jälkeenjäänyt nuoria kuolaava trolli.
Ei pidä paikkaansa, monesti olen nähnyt miten söpöistä tytön tylleröistä on tullut kaunottaria 25:n ikävuoden jälkeen
Mies 28v.
" Nii kaunist ei muualta löytyä saata ku Saaremaa Juunikuu kesäne yö..."
Mutta minulla oli 21-vuotiaana lyhyt poikatukka ja nyt 28-vuotiaana pitkät hiukset... Eikös pitkähiuksisena nainen ollut aina kauniimpi? :O Apua, mitä pitäisi uskoa... Ikä vai hiustenpituus, kumpi ratkaisee ulkonäön miellyttävyyden?
Minusta kun 21v ei vielä edes ole nainen.
Itse olen mielestäni parhaimmillani nyt 30+ vuotiaana, tosin silti kaukana kauniista... Nuorena olin paljon rumempi, vaikkakin yli 30 kg hoikempi.
Nainen näyttää parhaimmalta silloin, kun hän on sylissäsi ja katsotte yhdessä tv:tä, hän kääntää katseensa sinuun ja näet hänen silmistään, että hän rakastaa sinua.
Kiitos tiedosta, olen kuitenkin eri mieltä kanssasi, terv. Kaunis 29-vuotias nainen