Naiset, pyrkikääpä tähän ulkonäköön
Kellyllä on ikää 36 vuotta, mutta kuten huomata saattaa, nainen on vielä lähempänä neljääkymppiäkin oikein kaunis, kun pitää huolta ulkonäöstään ja itsestään.
Kommentit (27)
Millä ilveellä minusta persjalkaisesta, paljon vanhemmasta naisesta nyt tuollainen tulisi?
Mä pyrin vakaasti näyttämään eineslihapullalta. Näyttää olevan sillä hyllyllä kaupassa poikamiehiä laumoittain.
Ei ole minun makuuni, olen mies 34. Tuo on liian rintava, reitevä ja persevä. Omaan makuuni on 88-66-88, jotka ovat naisystäväni mitat. Eikä tarvitse olla kuin 162, niin voi käyttää 15 cm korkkareita.
Nätti nainen, mutta en haluaisi itse olla hänenlaisensa - olen mielestäni kauniimpi ja tykkään omasta vartalostani.
Mulla on pidemmät raajat, hoikempi vyötärö ja sirompi rintakehä.
Miehet, pyrkikääpä tähän ulkonäköön
https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2016-01/5/10/campaign_i…
WAU!
Miehet, pyrkikääpä tähän ulkonäköön
https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2016-01/5/10/campaign_i…
WAU!
Miksi? Pyrin mieluummin tienaamaan tänä vuonna vähintään 150 000 €.
En saa noin lyhyitä sääriä, vaikka mitä tekisin.
Ei taida kirurgin veitsikään auttaa. Silmissäni tämä tapaus tavallinen tyllerö, mutta kai on jotain pilailumieltä tässä "maailman kaunein" -jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyrin vakaasti näyttämään eineslihapullalta. Näyttää olevan sillä hyllyllä kaupassa poikamiehiä laumoittain.
Ja vielä kun saat saman hajunkin aikaiseksi piereskelemällä, niin olet täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kellyllä on ikää 36 vuotta, mutta kuten huomata saattaa, nainen on vielä lähempänä neljääkymppiäkin oikein kaunis, kun pitää huolta ulkonäöstään ja itsestään.
Miten vanhaksi sinun pitää tulla jotta tajuaisit ettei tissiparilla saa oikeaa rakkautta?
Sitä se olet kuitenkin sinäkin vailla, selvästi.
Aloita parannus itsestäsi, muita et voikaan muuttaa.
Ei luuston mittasuhteisiin voi pyrkiä.
Liian isot tissit, liian paksut reidet ja liian lihava muutenkin.
"Ihan niin kuin maailma, tai nainen, isoista tisseistä paranisi. Olkaamme kaikki sellaisia kuin miksi meidät on luotu."
Tämä lainaus on suoraan lukijoiden kommenteista tuon jutun alta. Olipahan taas fiksusti kirjoitettu... entäpä kaltaiseni luonnostaan rintavat, joilta on ihan suoraan jo kysytty, että paljonko on täytettä ja kukas maksoi. Ole siinä sitten "sellaisena kuin sinut on luotu", hitto soikoon.
Ei ole sopiva, vaikka minkälainen olisi.
Kroppa mulla timmissä kunnossa mutta ei ole luontoäiti antanut tollasta naamaa ja yhtä upeeta tukkaa.
Pyrippä ite ja dokumentoi prosessi.
Tohon tarvitaan jo luonnon avuja, ei siihen voi pyrkiä.