Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exäni yrittää tehdä minusta mustasukkaisen!?

Vierailija
24.06.2016 |

Erosin vähän yli viikko sitten ja näimme exäni kanssa pari päivää sitten. Hän tahallaan näpräsi puhelinta ja selitti kuinka hänellä on kiire kun on niin paljon muijia perässä. Aluksi ajattelin että olin vainoharhainen mutta exäni jopa tunnusti että tahtoi ärsyttää minua kun huomasi hermostuneeni. Hän tahtoisi että olisimme ystäviä mutta kuitenki haluaa pahentaa oloani. Rakastan vielä häntä ja ero oli hänen päätös. Miksi hän kuitenki tahtoo ärsyttää minua ja tehdä minusta mustasukkainen? Olimme yhdessä 2 vuotta joten uskoisi että hänellä olisi edes yhtään kunnioitusta!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä nyt, ettet pidä yhtään mitään yhteyttä exään juhannuksena. Onko sulla kivoja suunnitelmia viikonlopulle? Tyyppihän pompottelee sua mielensä mukaan, joten vaikene ja mieti mitä itse haluat ja mikä on sulle hyväksi. Ei se oikeasti vaadi muuta kuin päätöksen, ettet ota yhteyttä tai vastaa ainakaan hetkeen. Ei se sun exä ainoa "ihana" nuorimies ole...

Vierailija
22/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt helvetti. Etkö jo näe omista viesteistäsi, miten manipuloivaa exäsi käytös on? Hän on suhteessanne määrännyt kaapin paikan ja suunnitellut sinunkin tulevaisuutesi valmiiksi. Hän on itse päättänyt, että suhde loppuu, ja nyt vielä kontrolloi sinua ihan samalla tavoin kuin ennenkin, vaikkette mukamas enää ole suhteessa. Ja itkee ja kiukuttelee jos et halua olla hänen kanssaan. Mies selvästi edelleen haluaa kontrolloida sinua tuolla "ollaan vielä parhaita ystäviä"-jutulla. Kukaan ei voi PÄÄTTÄÄ kenenkään puolesta, ollaanko ystäviä vai ei. Ja mies on itse ottanut riskin, että ystävyyskin voi kaatua siihen, jos on sinusta eron ottanut. Äkkiä karkuun moisen manipuloivan kakaran sylistä nyt! Katkaiset kaikki välit siihen, vaihdat vaikka numerot yms. jos on pakko, ja vedät syvään henkeä. Sotket vain omat tunteesi totaalisesti, jos jatkat hänen tapailuaan. Miehellähän on nyt aivan ihanteellinen tilanne: saa tapailla muita naisia, koska ette ole enää "yhdessä", mutta saa edelleen tanssittaa sinua pillinsä mukaan. Mitä sinä tästä hyödyt? Et mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain mahdollista, pakkaa laukku ja lähde mahdollisimman kauas etsimään laastarisuhdetta. Tuohon exääsi sinun ei kannata tuhlata aikaasi. Oma ensimmäinen poikaystäväni yritti samaa, pääsin eroon kun päädyin toisen miehen kanssa laastarisuhteeseen. Yritti vain pitää varalla jos ei satukaan saamaan sitä unelmiensa naista, minä oli kaikilla tavoin vääränlainen hänen makuunsa kuulema, mutta kusipäänä ei halunnut menettääkään minua kun olin niin ihastunut häneen ja olin vielä nuori.

Lupaan sinulle, laastarisuhteen jälkeen ja puolen vuoden päästä et enää edes ymmärrä mitä näit tuossa exässäsi. JSSAP! Maailma on miehiä täynnä, kusipäähän ei tarvitse jäädä roikkumaan noin nuorena.

Vierailija
24/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta ap voi ihan hyvin olla 19,itse olin elänyt nuoruuteni aika suojattua elämää ja ensimmäinen seurustelusuhde oli joskus 18-19-vuotiaana,juurikin tuollaisia teiniongelmia eron kanssa.

Eipä tuossa tilanteessa kyllä kannata edes haaveilla,että voisi olla exän kanssa edelleen "paras kaveri",ehkä parempi olla ainakin jonkin aikaa pitämättä kokonaan yhteyttä ja antaa haavojen parantua.Ehkä joskus tulevaisuudessa voitte vielä olla kavereita,mutta eron ollessa tuore on ilmeisesti hankala suhtautua toiseen neutraalisti,jos kerran tunteet ovat vielä vahvoja sitä toista kohtaan,menee tuollaiseksi teinipelleilyksi.

Vierailija
25/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista voima puheista. Pitää vain alkaa itsellensä takoa päähän että jätkä on täysi kusipää ja ansaitsen parempaa!

Vierailija
26/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis erositte viikko sitten ja näitte muutama päivä eron jälkeen?  Oletteko edes eronneet?

Olemme eronneet mutta exäni tahtoisi että olisimme parhaita ystäviä edelleen. Minä vielä pyysin hänet meille, mutta sekin taisi olla vain toivo uudesta mahdollisuudesta

Vai että oikeen parhaita ystäviä. Voin sanoa että ei tule onnistumaan :D

Tiedän. Exäni on kuitenkin niin paljon johtavassa asemassa, että hänen ehdoilla mennään. Hän sanoi että olen päättänyt että olemme ystäviä ja niin me myös ollaan. Kun kerroin hänelle että en tiedä voinko olla hänen ystävänsä, koska minulla on vielä tunteita häntä kohtaan ja hän käyttäytyy kusipäisesti. Hän rupesi itkemään ja valittamaan että en voi jättää häntä ystävänä.

Kulta pieni. Ajattelitko koko loppuelämäsi tehdä mitä muut vaativat, jos ne muuten "itkevät ja valittavat"?

Tee juuri niin kuin itsestäsi parhaalta tuntuu. Et ole exällesi mitään velkaa ja hänellä ei ole muuta valtaa sinuun kuin mitä itse sallit.

Vierailija
27/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää oli? Kuulostaa ihan teinien "ongelmilta". :D

Kyllä sydän surut ja leikit on ihan kaiken ikäisten juttuja.

Sydänsurut ovat kaikenikäisten juttu.Tuollainen "leikki" että ollaan exän kanssa parhaita kavereita ja tehdään toinen kiusallaan mustasukkaiseksi,on teinien juttu(teiniys ei ole ikäsidonnaista,kaikista ei tule koskaan henkisesti aikuisia).

Ja muuten tyhmä syy roikkua exässä se,että exä itkee,ettei saa/voi jättää häntä ystävänä.Jos molemmilla on yhä tunteita toisiaan kohtaan,mutta homma ei toimi,ei voi olla vilpittömästi ystäviä keskenään.Parempi kun ei ole tekemisissä ollenkaan,ainakaan ennen kuin on oikeasti päässyt erosta yli.