Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsee kun en tiedä miesystäväni palkkaa eikä hän kerro

Vierailija
24.06.2016 |

Hän on kokopäivätyössä ja veikkaisin jotain 2700 € tienoilla kun on kuitenkin aika matalasti koulutettu (tradenomi AMK) Kun kysyn hän vastaa vain että yli 2000 € mutta alle 5000 €. Hän tietää kuitenkin minun palkkani (2200 €, jos jotakuta nyt kiinnostaa)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit tiedolla?

Vierailija
2/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä eikä se haittaa mitään. Miksi olet kertonut oman palkkasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vero.fi

Vierailija
4/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä aviomieheni palkkaa. Ei haittaa muuten, mutta vetoaa pieniin tuloihinsa, jotta mä maksaisin sen puolesta asunnon ja auton kuluja yms. Silloin pitäisi mielestäni kertoa, millaiset tulot ovat. Kuka tietää, jos mulla onkin pienemmät.

Vierailija
5/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies osaa arvioida toisen miehen palkan oman palkkansa perusteella, vertaa vain lompakon kokoa. 

Vierailija
6/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä aviomieheni palkkaa. Ei haittaa muuten, mutta vetoaa pieniin tuloihinsa, jotta mä maksaisin sen puolesta asunnon ja auton kuluja yms. Silloin pitäisi mielestäni kertoa, millaiset tulot ovat. Kuka tietää, jos mulla onkin pienemmät.

En maksaisi.

Vierailija
7/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, tällläisesssa tapauksessa täytyy kertoa, tai sitten kaikki laitetaan vaan puoliksi. Tosin silloin asunnon ja auton pitää olla kummankin tulotasoon sopiva, eli ei liian kallista. 

Vierailija
8/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

€5:lla saat tarvittavat tiedot itsellesi:

http://www.veroporssi.com/index.php

Vierailija
9/9 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä? :O Juridisesti avioliitto on pitkälti nimenomaan taloudellinen sopimus. Miksi mies ei kerro sulle palkkaansa? Tietääkö hän sun palkkasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi