Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen surkein kuski, täytyy olla aika vähän sisältöä elämässä jos katselee sitä

Vierailija
23.06.2016 |

Siis ketä oikeasti kiinnostaa katsella kuinka joillakin on vaikeuksia ajaa autolla. Se nyt on ihan normaalia että kaikki ei ole hyviä kuskeja. So what? Hohhoijaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika vähän sisältöä elämässä että jaksaa vinkua tästäkin asiasta.

Vierailija
2/12 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se taas joltain kanavalta? Kun tuli viimeksi niin oli mun 6-vuotiaan pojan lempiohjelma. Älä kysy mistä se edes tiesi kyseisestä ohjelmasta, ei mitään hajua, olisiko nähnyt mainoksen tai jotain. Joka tapauksessa ohjelma oli pojan mielestä hulvaton. Yritin muistutella ettei saa toisille nauraa, varsinkin kun ei itse osaa ajaa. Mutta eskarilaisen varmuudella ilmoitti että taatusti oppii kun on iso. No en kyllä tätä epäilekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vähemmän on sisältöä elämässä, jos tällaisia pitää oikein keskustelupalstalle tulla kertomaan.

Vierailija
4/12 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä vähemmän on sisältöä elämässä, jos tällaisia pitää oikein keskustelupalstalle tulla kertomaan.

Vielä sitäkin vähemmän sisältä elämässä on sillä henkilöllä joka kuluttaa aikaansa kirjoittaakseen tuollaisen vastauksen.

Vierailija
5/12 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä sitäkin vähemmän sisältä elämässä on sillä henkilöllä joka kuluttaa aikaansa kirjoittaakseen tuollaisen vastauksen.

Väärin. Minä lueskelen näitä teidän mielensäpahoittajien aloituksia ajankulukseni ja ihan silkasta huvista myös teitä kyykytän.

Vierailija
6/12 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joku jaksaa ilmeisesti katsoa sitä huutokauppamiestä. En tajya. Maalaiset.

Vierailija
7/12 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika vähän sisältöä elämässä että jaksaa vinkua tästäkin asiasta.

Samalla logiikalla näillä lukuisilla "että kun ärsyttää kun on kuuma ja hiostavaa, tulispa jo syksy"-valittajilla ei myöskään ole elämää, kun tulevat tuollaista purkamaan tänne.....mutta ei......ainahan hirveän iso osa komppaa heitä ja on niin samaa mieltä ja iloisia että tämäkin nostetaan pöydälle jne.

Vierailija
8/12 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee roskaa saa lähettää, mutta ei tarvitse katsoa.

Vierailija
9/12 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän iltapulua ja himmennän kaiken turhan ja korostan vain ne mitä haluan katsella. Eipä niitä montaa ohjelmaa ole päivässä lopulta vaikka kanavia on toistakymmentä.

Vierailija
10/12 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on uusintakierroksessa, joten en katso. Sen sijaan katson Ruotsin surkeinta kuskia. :D

Kyllä välilä ihmettelee että kaikille sitä kortti on annettukin.

Vierailija
11/12 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ketä oikeasti kiinnostaa katsella kuinka joillakin on vaikeuksia ajaa autolla. Se nyt on ihan normaalia että kaikki ei ole hyviä kuskeja. So what? Hohhoijaa.

Meillä kaikilla AV:tä lukevalla voisi olla enemmän sisältöä elämässämme. :D

Vierailija
12/12 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on hauska ohjelma. Tulee mieleen mun pikkusisko joka on tosi onneton kuski. Toisaalta se on melkein pelottavaa et tuollaisilla ihmisillä on kortti.

Ite tykkään vaativan työn vastapainoksi kattoa telkkarista kaikkee hömppää aivot pellolle ohjelmaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi