Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää isoja rintojani yhtään!

Vierailija
23.06.2016 |

Kesät ovat hirveää tuskaa kun ne painavat ja hiostavat. Tekevät kaikinpuolin raskaan ja lihavan olon. Aion hakeutua pienennysleikkaukseen. Saisko vinkkejä kuinka kestää siihen saakka? Miten pysyä viileänä ja miten kestää rintaliivien aiheuttamat kivut?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pics or didn't happen.

Vierailija
2/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla varmasti oikean kokoiset liivit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kylmäkallet rintojen alle.

Vierailija
4/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu kuin sulla ap. Lisäksi en pysty edes nukkumaan kunnolla, kun en saa kunnon asentoja. Niska, nartiat, lapa, ylä- ja alaselkä kipeät. Kuppikoko varmaan joku 90i. Pitäisi ensin kai laihduttaa, mutta ei noi rinnat siitä ole paljon pienentyneet ennenkään. Kehtais vaan mennä lääkäriin?

Vierailija
5/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aiheuttaa liivitkin just kauheeta kipua ja tulee paiseita niiden olkainten ja hartian väliin vielä kaupan päälle. Hitto kun pelkään vaan olevani liian lihava rintojen pienennykseen kunnallisella? 168/78 kg? t. kohtalotoveri

Vierailija
6/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Marlene Dekkersin liivejä. Taitaa koko olla 85 E tai F. Liivit ovat hyvänmakuiset, eikä muutenkaan ole koskaan ollut mitään kipuja. Ei mitään ongelmaa, ei jaksa säätää mikä omaa on. Löydän vaatteet, voin urheilla. Ehkä en ole valittajatyyppiä. En hikoile sen kummemmin. Mies ihailee rintojani ja tyrmistyisi jos pienentäisin. Ehkä isorintaisiakin löytyy, jotka ovat päässeet helpolla. Tai sitten se on asenteesta kiinni.

Vierailija
7/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne liivit hyvänmakuisetkin ovat, hyvänmalliset piti kirjoittaa..

Vierailija
8/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 70H-kupin tissit, ja kesällä kieltämättä joskus on vähän hiostavaa ja tuskaista, kun tissin väli ja alunen hikoontuu. Lisäksi täytyy aina pukeutua niin että vyötärö tulee esiin, koska muuten vaate laskeutuu isojen tissien päältä suoraan ja näytän lihavalta, ihan kuin kroppa jatkuisi tissien altakin yhtä "paksuna" vaikka oikeasti vyötäröni on kapea. 

Mutta onneksi mulla ei isompia ongelmia tisseistä ole, enkä kyllä haluaisi missään nimesssä leikkauttaa pienemmäksi. Kunnon liiveihin kyllä on ehdottomasti satsattava .Olen Lumingeriesta tilannut Gorsenia- ja Nessa- merkkisiä, niitä joille käyttäjät on antaneet hyvät arvostelut, ja tuollaisten kunnon liivien kanssa tissini näyttävät paljon terhakammilta kuin jonkun perus Prisman mummoliivien kanssa (taviskaupoistahan ei löydy isoja kuppikokoja kuin beigenä mummomallina).

Vierailija
9/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeilla ja laadukkailla rintaliiveillä voi helposti kadota kaikki painavuus ja kivut. Ammattilaisen käsiin mittailtavaksi, soviteltavaksi ja kerrot mitä ongelmia sulla on rintoihin liittyen. Redditissä on yhteisö nimeltä A bra that fits, siellä on jokaisen koon tissien kaikki ongelmat käsitelty ja apua sekä oikeat rintsikat löytynyt!

Hikoiluun ja hiostukseen auttaa talkki, toppaamattomat rintsikat, kevyestä kankaasta ilmava paita ja järjettömän hikoilun iskiessä tissien alle wc-paperia tai rintsikoihin kaaritukien kohdalle kiinni pikkuhousunsuoja. Kuullostaa tyhmältä mutta toimii, jos esimerkiksi pitää kuumalla ilmalla kuntoilla tai pitää olla paremmissa vaatteissa ilman hikiläiskiä.

T. 85G/90F

Vierailija
10/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viilentävä puuteri, jota ostan ulkomailta on mainio tuote. Ainoa miinus linimenttimäinen tuoksu joka ei ehkä ole kaikkien mieleen. En ole nähnyt suomessa myytävän, mutta britti ebay myy. Tuo siis oikeasti viilentää ihoa, sisältää kai jotain mentholia tms

https://www.amazon.co.uk/Prickly-Heat-Powder-Snake-Brand/dp/B001JPH44K

Toinen juttu mikä auttaa on oikean kokoiset rintaliivit. Onhan se puoli kunnossa? Mittaa itsesi lumingerie.fi kokolaskurilla ja tarkista että kokosi on oikea.

Vierailija
11/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni paras asia oli huhtikuussa tehty pienennysleikkaus. Enää ei tarvitse hikoilla eikä kärsiä rintaliiveistä. Ensin piti vain laihduttaa 12 kg 6 kk aikana...

Vierailija
12/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutukaa vaan rohkeesti terveyskeskukseen tai työterveyslääkäriin ja pyytäkää lähete kirurgian poliklinikalle arvioon.

Vierailija
13/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla on rahaa. Nuo leikkaukset on kalliita. Ja niistä jää varmasti elinikäiset arvet. Puhumattakaan siitä että moni miehistä näkee sinut vähemmän seksikkäänä sen jälkeen.

Mutta ehkä kuulut niihin naisiin jotka eivät välitä noista puolista. Silloin ei muuta kuin operaatioon vaan.

Vierailija
14/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin jo näyttäytymässä lääkärillä (plastiikkakirurgi), ja jäi vähän ihmetyttämään kun hän ei osannut kertoa minkä kokoiset rintani ovat. Ei osannut arvioida kuppikokoa eikä myöskään yksittäisen rinnan painoa. Hän sanoi itseasiassa, että kuppikoot ovat varmaankin miesten keksintöä kun ovat niin typeriä ja vaikka järkeä, että jokainen nainen on niin yksilöllinen. 

Mukavaa jos jotkut eivät kärsi rinnoistaan, mutta mulla on imetysten myötä niin pahasti roikkuvat, että tuntuu ettei mitkään liivitkään näihin pysty. Olen kokeillut H, J ja G-kokoja ja sanoin kirurgille, että toivoisin C-kuppia. Hän sanoi jos koko on nyt tuota luokkaa kuin itse arvioin, niin leikkauksen lopputulos voi olla noin E. 

Mä hikoilen tosi runsaasti, vaikka ylipainoa ei ole kuin noin viisi kiloa. 

-Ap

Vierailija
15/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kokeillut H, J ja G-kokoja" eli et siis itse edes tiedä mikä sun kuppikoko on. Ei mikään ihmekään jos liivit sattuu. Oikean kokoiset liivit ei satu eikä tunnu epämukavilta.

Vierailija
16/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vailla* järkeä siis...

-ap

Vierailija
17/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin jo näyttäytymässä lääkärillä (plastiikkakirurgi), ja jäi vähän ihmetyttämään kun hän ei osannut kertoa minkä kokoiset rintani ovat. Ei osannut arvioida kuppikokoa eikä myöskään yksittäisen rinnan painoa. Hän sanoi itseasiassa, että kuppikoot ovat varmaankin miesten keksintöä kun ovat niin typeriä ja vaikka järkeä, että jokainen nainen on niin yksilöllinen. 

Mukavaa jos jotkut eivät kärsi rinnoistaan, mutta mulla on imetysten myötä niin pahasti roikkuvat, että tuntuu ettei mitkään liivitkään näihin pysty. Olen kokeillut H, J ja G-kokoja ja sanoin kirurgille, että toivoisin C-kuppia. Hän sanoi jos koko on nyt tuota luokkaa kuin itse arvioin, niin leikkauksen lopputulos voi olla noin E. 

Mä hikoilen tosi runsaasti, vaikka ylipainoa ei ole kuin noin viisi kiloa. 

-Ap

Suurimmalla osalla ihmistä on ihan väärä käsitys minkä kokoisia kuppikoot ovat. Lähdetään vaikka ihan siitä, että ei ole olemassakaan esim. C-kupin rintoja. Koko riippuu ympärysmitasta, 65C on paljon pienempi koko kuin 90C. Koko siis muuttuu kun ympärysmitta muuttuu, vaikka kirjain pysyykin samana.

Linkissä kaikki ovat C-kuppeja:

http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=&cup=C&age=&brand=&si…

Vierailija
18/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ongelmia sen kummemmin rintojen kanssa kesälläkään. Liivitkään ei paina tms.

T:uk34j

Vierailija
19/19 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on F-kuppi ja kyllä kesällä on vaikeuksia, näyttää helposti lihavalta ja ilman rintsikoita ei voi olla, rintojen alta hikoilee.En kehtaa edes mennä mieheni kanssa saunaan ilman uimapukua, onkohan tää edes normaalia? Olen 31v, 166/62. Olen jojo laihduttaja ja rinnat riippuvat sen seurauksena.