Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon juttelette masulle?

26.02.2006 |

Hei taas,

aattelin tässä tehdä pienen kyselyn siitä, miten paljon oikein juttelette/laulatte jne. vauvalle masussa? Joskus on tosi huono omatunto, kun ei ehdi huomioimaan pientä Paapua tarpeeksi - viime päivinä oon iltasin nukkumaan mennessä muutaman säkeen laulanut ja jotain pientä mutissut vauvalle, mutta jotenkin tuntuu niin väärältä, etten kiinnitä vauvaan enempää huomiota. Muutama viikko sitten ehdin useammin juttelemaan päivisinkin ja sillon tuntu olo jotenkin " läheisemmältä" . Mites teillä muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku puhun muille. en jotenki yhtään osaa puhua vaan mahalle. silittelen kyllä.

en puhunu esikoisellekaan ja täyspäinenhän tuosta on tullu ;) mää lepertelen sitte kyllä kun saan sen syliini :)

rv 38+5

Vierailija
2/3 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hoilata biisejä ja nyt on hyvä syy niitä alkaakin laulella entistä enemmän ;) Rv13+6, joten muutama viikko vielä ja sitten vaavi alkaa kuulla ääniä.. suunnitelmissa on käydä ostamassa jotain ihania satukirjoja ja lueskella niitä silloin tällöin iltaisin, etsiä laulujen sanoja netistä (suurlähettiläitä, leevi & the leavingsia :D ) ja sitten lauleskella niitä touhuillessaan :)

Minä kyllä puhun tosi paljon, että vauva tulee kuulemaan puhetta joka tapauksessa runsaasti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin juttelevani ja laulavani masulle joka päivä. En kuitenkaan tunne oloani kauhean luontevaksi leperrellessäni mahalle yksin. Ajattelen samoin kun joku muukin, että kyllä se kuulee koko ajan minun äänen. Ei se varmasti hirveästi erota puhutaanko sille vai jollekin muulle...

Mut mie silittelen tosi paljon mahaa. Oikeastaan aina kun istun niin silitän masua ja iltaisin varsinkin pidetään meidän oma seurustelutuokio. Luulen, että sikiö vaistoaa kosketuksen. Nimittäin jos minä tai mieheni kosketaan mahaa, niin elämä alkaa, mutta jos joku ulkopuolinen koskettaa, niin vauva menee heti hiljaiseksi eikä liiku yhtään.

Itsekin tykkään sitten leperrellä kun saan vauvan oikeasti syliin. Ja luulen, että sittenkin enemmän pidän hyvänä ja silittelen kun lepertelen.

Tytteli-83 rv 24+4