Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka näpäyttää miehen "parempaa" sukua juhannusjuhlilla?

Vierailija
23.06.2016 |

Miehen puolen koko suku on rikkaita hienohelmoja. Käytännössä koko juhannus pönötetään ja keskustellaan jostain brexitistä, politiikasta jne. Ruokana pelkkää lohta, parsaa ja juomana viinejä.

Olen vuosien saatossa tullut niin täyteen tuota kuivakkaa paskaa, että olen päättänyt näpäyttää miehen perhettä ottamalla mukaan keskikaljaa ja grillimakkaraa. Enkä todellakaan aio olla selvin päin vaan vedän kunnolla peffat selälle.

Lisää vinkkejä juhannuksen varalle kaivataan!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ois tosi tyytyväinen tohon pönötys-juhannukseen.

Mun miehen suvussa miehet vetää perseet, anoppi lukee rakkausromaaneja ja päivittelee että miksi ihmeessä poikansa on tuhlannut rahaa porvareiden huviin = käynyt pikku kaupungin teatterissa.

Vierailija
22/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä niiin ymmärrän ap.ta :)

Ystäväni oli naimisissa vähän paremman perheen pojan kanssa. Vessassa suurin piirtein pieraistiin paperiin, kun oltiin niin hienoja. Mutta ei niitä tarvinnut kenenkään koulata, vaan ihan itse hoisivat sen homman sillä, että yläasteikäinen sisko tuli paksuksi ja isä jäi kiinni pettämisestä nuoren tytön kanssa ja erohan siitä tuli ja muutenkin kulissien ylläpito tuli niin vaikeaksi, että perheen äiti alkoi naukkailla ja alkoholisoitui. Hienoilla rapukutsuilla oli sitten sammunut pöytään :)

Sairastu ap juhannukseksi. Sillähän tuosta selviät.

Todistit juuri vähän yläpuolellasi kirjoittaneen hyvän pointin. Alemmissa yhteiskuntaluokissa toivotaan muille pahaa, ylemmissä ymmärretään aika pitkälle ja suvaitaan erilaisuutta. Sinun kannattaa miettiä nyt kunnolla, miksi iloitset muiden ihmisten vastoinkäymisistä (voiko vauva koskaan olla vastoinkäyminen, mutta sinähän ilkuit sitä).

Tällä palstalla vihataan köyhiä ja silti ollaan olevinaan hyvin varakkaita. Siinä sitä suvaitsevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin.

Vierailija
24/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain itsensä nolaamista eikä näpäyttämistä :D Todistat vaan heille että he todellakin ovat parempia kuin sinä.

Vierailija
25/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni oli naimisissa vähän paremman perheen pojan kanssa. Vessassa suurin piirtein pieraistiin paperiin, kun oltiin niin hienoja. Mutta ei niitä tarvinnut kenenkään koulata, vaan ihan itse hoisivat sen homman sillä, että yläasteikäinen sisko tuli paksuksi ja isä jäi kiinni pettämisestä nuoren tytön kanssa ja erohan siitä tuli ja muutenkin kulissien ylläpito tuli niin vaikeaksi, että perheen äiti alkoi naukkailla ja alkoholisoitui. Hienoilla rapukutsuilla oli sitten sammunut pöytään :)

Todistit juuri vähän yläpuolellasi kirjoittaneen hyvän pointin. Alemmissa yhteiskuntaluokissa toivotaan muille pahaa, ylemmissä ymmärretään aika pitkälle ja suvaitaan erilaisuutta. Sinun kannattaa miettiä nyt kunnolla, miksi iloitset muiden ihmisten vastoinkäymisistä (voiko vauva koskaan olla vastoinkäyminen, mutta sinähän ilkuit sitä).

En toivonut pahaa, mutta he olivat niin ilkeitä ja ylemmyydentuntoisia toisia kohtaan siinä rahakasansa päällä, että hieman kyllä nauratti ne jutut, kun ystäväni kertoi perheen kulissien kaatumisesta. Oli pakko todeta, että ei se rikkaus tee kenestäkään parempaa ihmistä tai hyväsydämisempää.

Vierailija
26/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap itsetunto jostain, sillä pärjää pitkälle ja ymmärtää että ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
27/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toivonut pahaa, mutta he olivat niin ilkeitä ja ylemmyydentuntoisia toisia kohtaan siinä rahakasansa päällä, että hieman kyllä nauratti ne jutut, kun ystäväni kertoi perheen kulissien kaatumisesta. Oli pakko todeta, että ei se rikkaus tee kenestäkään parempaa ihmistä tai hyväsydämisempää.

Vastaavasti ei köyhyys ja syrjäytyneisysy tee kenestäkään parempaa ihmistä tai hyväsydämisempää. :)

Kaunaisuus ja kateus on syvältä.

Vierailija
28/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos et viihdy miehesi suvun juhlissa, älä mene vaan jää kotiin. Sillä laillahan kaikki voivat viettää sellaisen juhannuksen josta itse eniten nauttivat. Eikö joku "näpättäminen" ole aika lapsellista? Sahaat sillä vain omaa oksaasi, koska olet itse se, joka joutuu jatkossakin olemaan tekemisissä näiden sukulaisten kanssa, vaikka olet itse itsesi häpäissyt. 

Vierailija
29/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet lompakkoloinen. :--------D

Vierailija
30/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain itsensä nolaamista eikä näpäyttämistä :D Todistat vaan heille että he todellakin ovat parempia kuin sinä.

Näin juuti. Ei miehen sukulaiset tuntisi mitenkään tulleensa näpäytetyiksi, vaan tuntisivat korkeintaan myötähäpeää sinun nolostelustasi. Näpäyttämistä olisi se, että saisit jonkun miehen sukulaisi kiinni jostain nolosta puuhasta. Se on kuitenkin vaikeaa, jos kukaan muu kuin sinä ei tee siellä mitään noloa.

Vierailija
31/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore parsa ja valkoviini kuulostaa ihanalta :) Ota vaan kaljaa, vaikka jotain vähän parempaa ja erikoisempaa. Joku voi haluta maistaa sitä. Ja makkaraa tietysti jos siitä tykkäät. Mutta älä vedä perskännejä.

Vierailija
32/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta on nyt menneet "näpäyttäminen" ja "itsensä totaalinen nolaaminen" sekaisin.

Vierailija
33/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka jotain Koffin APAa sikspäkki ja muutama halvahko pienpanimojuttu Alkosta. Kyllä ne isot herrat huomaa, että ymmärrät hyvän päälle edes jotain ja itsekin haluaisivat maistaa, vaikka eivät siinä seurassa kehtaakaan. Paras näpäytys on se, ettet ollutkaan wt.

Makkaraksi jotain ihan peruskamaa, on nimittäin aika epäonnistunutta syödä jotain valkoselkätikkamakkaraa. Vähän kuin ostaisi Guccin vyölaukun.

Vierailija
34/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin!!!!!!

Ei sinusta oo näpäyttäjäksi, munaat vain itsesi.

Vierailija
35/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Makkaraksi jotain ihan peruskamaa, on nimittäin aika epäonnistunutta syödä jotain valkoselkätikkamakkaraa. Vähän kuin ostaisi Guccin vyölaukun.

Tämä oli paras! Valkoselkätikkamakkara!

Vierailija
36/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kun sukulaiseni vaimo. Joka juhannus se esittää miehille outoo soidintanssia, änkee miesten kanssa saunaan tai rääkäsee kahvipöydässä: Mulla ei oo alushousuja. Nolo tapaus.

Vierailija
37/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muuten huomauttaa että varakkuus ei todellakaan välttämättä korreloi kouluttautuneisuuden tai fiksuuden kanssa. Eksän perhe oli optioilla rikastuneita juntteja ja meno sen mukaista. Menyyy oli juurikin ap:n kuvaamaa mutta ajatusmaailma heillä kavereineen kunnon perussuomalaista kännistä perseenpuristelua, rikkauksien ihannointia ja muiden haukkumista. Ai että olisinkin mielelläni keskustellut järkevästi brexitistä tms mutta sekin ois ollut pelkkää "n##kerit v#ttuun, kyllä minä tiedän, minä olen maisteri" jankkaamista... Ja nykyään aika moni tosiaan on maisteri.

Vierailija
38/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Minä akateemisesti koulutettuna ulkomaantoimittajana keskustelen mielelläni Brexitistä, politiikasta, kulttuurista ja taloudesta. Niin ja parsasta tykkään kovasti, ja preferoin viinejä.

Mutta tykkään myös kertoa roiseja vitsejä, humaltua jussina, ja jutella melkein mistä vaan vieraat intoutuvat puhumaan. Rasisteja en jaksa, enkä kiihkouskovaisia, mutta muuten tulen toimeen melkein kenen kanssa tahansa. Ja saa, meillä saa aivan rauhassa juoda bisseä ja syödä makkaraa, jos joku niistä tykkää enemmän.

Mistä se tulee tuo kuvitelma, että on olemassa fiini väki, joka ei "oikeasti" tykkää parsasta ja valkkarista, kunhan teeskentelee. Ja ne keskustelee pitkään ja hartaasti politiikastakin tehdäkseen vaikutuksen.... niin kehen? Sukujuhannuksena mökillä?

Tämä avaus antaa kyllä vaikutelman, että ne oikeasti ahdasmieliset ovat jossakin muualla kuin ns. "paremmissa piireissä" (mitä hittoa se onkaan)

Vierailija
39/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan hyvä kirja. Toki sellaista ruokaa mistä myös tykkäät. Kyllähän kunnon huurteinen aina joskus on paikallaan ja jos ei juhannuksena niin milloin sitten. Juttele aiheista jotka ovat sinulle tärkeitä. Sen sijaan jättäisin vetämättä mielenosoituskännit. Jos taas haluat muutoin olla ympäripäissäsi, niin vapaa maa ja vapaa ihminen.

Vierailija
40/53 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mukaan hyvä kirja. Toki sellaista ruokaa mistä myös tykkäät. Kyllähän kunnon huurteinen aina joskus on paikallaan ja jos ei juhannuksena niin milloin sitten. Juttele aiheista jotka ovat sinulle tärkeitä. Sen sijaan jättäisin vetämättä mielenosoituskännit. Jos taas haluat muutoin olla ympäripäissäsi, niin vapaa maa ja vapaa ihminen.

Tuossa olisi kyllä "hyvä" pitänyt panna lainausmerkkeihin. Tuskinpa ap:n kaltainen henkilö harrastaa hyvää kirjallisuutta. Joku harlekiinijuttu osuisi paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän