Kuinka näpäyttää miehen "parempaa" sukua juhannusjuhlilla?
Miehen puolen koko suku on rikkaita hienohelmoja. Käytännössä koko juhannus pönötetään ja keskustellaan jostain brexitistä, politiikasta jne. Ruokana pelkkää lohta, parsaa ja juomana viinejä.
Olen vuosien saatossa tullut niin täyteen tuota kuivakkaa paskaa, että olen päättänyt näpäyttää miehen perhettä ottamalla mukaan keskikaljaa ja grillimakkaraa. Enkä todellakaan aio olla selvin päin vaan vedän kunnolla peffat selälle.
Lisää vinkkejä juhannuksen varalle kaivataan!
Kommentit (53)
Kai saat syödä makkaraa ja juoda olutta jos haluat. Minusta nuo miehesi suvun tarjoomukset kuulostavat kyllä paljon ihanammilta, mutta makuasioista ei voi kiistellä.
Menet sinne näyttäen halvalla huoralta mikä olet ja jaat pillua jokaiselle ja näin häpäiset ne kun ovat saaneet sinun kaltaisesi sukuun.
Mee kaveris mökille dokaamaan, jätä miehesi hifistelemään parsaa.
-ISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Oikein, kerropa palan painikkeeks härskejä juttuja ja ruotsalaisvitsejä, röyhtäilet, pieret ja sammut pää lautaselle, jossa on lohta ja parsaa!
Mitäs jos näpäyttelisit ihan itse itseäsi.
Ota radio kukaan ja soita täysillä Petri Nygårdia. Jätä pikkuhousut kotiin ja vilauttele "vahingossa" koko suvulle.
Tuohan kuulostaa ihanalta! Mitä pönöttämistä tai kuivakkaa se on jos keskustellaan yhdessä ja nautitaan hyvää ruokaa ja viiniä?
Mistä sinä sitten haluat puhua? Nykäsen Matista ja naapurin Reiskan epäonnistuneesta remontista? Lidlin ja Cittarin hintaeroista?
Olisit kiitollinen, että olet päässyt itseäsi parempaan sukuun. Olet white trashia.
Yleensä tuollainen ns. parempi ja usein korkeasti koulutettu väki on avarakatseisempaa, kuin osaat arvatakaan. He tuskin närkästyvät, vaikka haluaisit grillailla makkaraa ja juoda olutta siellä ja todennäköisesti jos vedät perskännit, niin saattavat vaan pyytää miestäsi katsomaan, ettet telo itseäsi.
Kokemuksesta voin sanoa, että ns. alaluokka, jos tällaista termiä voidaan Suomessa käyttää, on huomattavasti suvaitsemattomampaa porukkaa. Jos sellaisten kekkereihin menisit vastaavasti hummerien ja kaviaarien kanssa puhumaan politiikasta, niin sinut haukuttaisiin hienohelmaksi tai leuhkaksi porvariksi.
Ootko sää se twerkkaava miniä, joka pilas apen synttärit?
Minä niiin ymmärrän ap.ta :)
Ystäväni oli naimisissa vähän paremman perheen pojan kanssa. Vessassa suurin piirtein pieraistiin paperiin, kun oltiin niin hienoja. Mutta ei niitä tarvinnut kenenkään koulata, vaan ihan itse hoisivat sen homman sillä, että yläasteikäinen sisko tuli paksuksi ja isä jäi kiinni pettämisestä nuoren tytön kanssa ja erohan siitä tuli ja muutenkin kulissien ylläpito tuli niin vaikeaksi, että perheen äiti alkoi naukkailla ja alkoholisoitui. Hienoilla rapukutsuilla oli sitten sammunut pöytään :)
Sairastu ap juhannukseksi. Sillähän tuosta selviät.
En ymmärrä. Miksi menet ja pilaat muiden juhannuksen "näpäytykselläsi"? Nolaat itsesi, eikä mikään kuitenkaan muuten.
Noin muuten makkara, bisse ja perseet olalle kuulosta varsin oivalle tavalle viettää juhannus :-D
Älä näpäytä, otat vaan ne makkarat ja kaljat mukaan ja tarjoat tietysti kohteliaasti muillekin. :) Kännien vetäminen yksin ei ole kovin kivaa sullekaan.
Voit aloittaa kesksuteluja sua kiinnostavista aiheista, vaikka just jostain cittarin ja lidlin hintaeroista tms.
Mitä näpäyttämistä tuo on? Jos toisit shamppanjaa ja grillaisit skampeja ja langustineja ja söisit ostereita.
Vierailija kirjoitti:
Minä niiin ymmärrän ap.ta :)
Ystäväni oli naimisissa vähän paremman perheen pojan kanssa. Vessassa suurin piirtein pieraistiin paperiin, kun oltiin niin hienoja. Mutta ei niitä tarvinnut kenenkään koulata, vaan ihan itse hoisivat sen homman sillä, että yläasteikäinen sisko tuli paksuksi ja isä jäi kiinni pettämisestä nuoren tytön kanssa ja erohan siitä tuli ja muutenkin kulissien ylläpito tuli niin vaikeaksi, että perheen äiti alkoi naukkailla ja alkoholisoitui. Hienoilla rapukutsuilla oli sitten sammunut pöytään :)
Sairastu ap juhannukseksi. Sillähän tuosta selviät.
Todistit juuri vähän yläpuolellasi kirjoittaneen hyvän pointin. Alemmissa yhteiskuntaluokissa toivotaan muille pahaa, ylemmissä ymmärretään aika pitkälle ja suvaitaan erilaisuutta. Sinun kannattaa miettiä nyt kunnolla, miksi iloitset muiden ihmisten vastoinkäymisistä (voiko vauva koskaan olla vastoinkäyminen, mutta sinähän ilkuit sitä).
Jos tarkoituksesi on todistaa, että he ovat sinua parempia niin noinhan se hyvin onnistuukin.
Järjestä kevennys aattoiltana twerkkaamalla pelkkä bikinien alaosa päällä ruokasalin pöydällä ja näytä, kuinka parsaa imetään oikeaoppisesti.
Itse olen ajatellut saada migreenin..juurikin huomenna. Ja se varmasti kestää pari päivää.
Olemme keski-ikäinen pariskunta ja miehen suku on määritellyt minut lompakkoloiseksi. Tähän päivään asti olen omat rahani tienannut ja lapseni elättänyt, joten tuo huoli on täysin aiheetonta. Mutta en jaksa sitä oikomaan ruveta, vaan olen ilmoittanut ihan suoraan, että olipas kiva, että löytyi luottokelpoinen mies, että saadaan yritykseen uutta pääomaa, velaksi pankista tottakai.
En jaksa pokkuroida ja näytellä rikasta, mitä hekään eivät ole kuin pankin rahoilla.
Aika jännää että aaveen mukaan ns alaluokka pystyy keskustelemaan ainoastaan cittarin ja Lidlin hintaeroista, yläluokka keskustelee varmaankin stokkan ja sokoksen hinnoista...täällä kun ei kummemmin ole eroa paremman väen kaupoissa. Aaveen yläluokka sitä ei tosin tiedä:D
Jos sulla on tarve näpäyttää, niin todennäköisesti miehen suku oikeasti onkin parempi.