Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elättäjä - Elätettävä

Vierailija
23.06.2016 |

Tajusin juuri, että minä olen se joka pitää huolen tässä parisuhteessa, että elämä rullaa mallillaan. Palkkani on oikein mukava, ottaen huomioon nuoren ikäni (28). Minä maksan asumisen, laskut, ruoat ja yli jäävillä rahoilla ostellaan sitten molemmille tarpeellista tavaraa. Joudun kysymään lupaa omiin hankintoihini, vaikka kyseessä on täysin minun palkkani mitä niihin käyttäisin. Avovaimoni ei ole töissä, eikä hänellä ole koulutusta mihinkään.
Hän ostaa "palkallaan" itselleen tarpeellisia asioita ja maksaa oman puhelimen käyttönsä! Joskus saan häneltä rahaa kun satun mainitsemaan, että minulta on rahat loppu. Nämä rahat useimmiten meneekin ruokaan. Lapsia meillä ei ole. Vain koira, minkä lääkärikuluihinkin menee vuodessa n500€.
Seksikin on loppunut jo vuosia sitten kun tuntuu, että minä joudun senkin taakan kantamaan. Nainen kun ei tee aloitetta koskaan. Tuntuu, että olen palanut loppuun tässä suhteessa. Kaikki vastuu on MINULLA. Hän ei ota vastuuta edes omista tekemisistään! Menee miten ITSE haluaa ja mikä hänestä milloinkin tuntuu hyvältä. En minä tähän naiseen rakastunut.
Tuskin kukaan on kokenut vastaavaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa hyvältä teidän suhde.

2/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän olet soppasi keittänyt. Nyt sitten lusikoit kiltisti, tai teet asialle jotain :)

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erota ei voi, koska nainen on muuten niin ihana?

Vierailija
4/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa sanoa että tästä eteenpäin kulut puoliksi. Niin se parisuhteessa jossa ei ole lapsia.

Vierailija
5/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Meillä molemmat tuo rahaa yhteiseen talouteen ja minusta on ihan selvä, että myös naisella on koulutus ja oma ura. Työttömyyttä on nykypäivänä paljon, mutta se kuulostaa pahalta, että avovaimolla ei ole edes koulutusta. Onko kuitenkin mielenkiintoa kouluttautumiseen ja oman työuran hankkimiseen? Se kai on se pääasia, että haluaako itse muutosta vai ei.

Jos on rakkautta ja halua olla yhdessä niin etkö voisi puhua, että taloudellinen kuorma on sulla suuri ja tulevaisuus arveluttaa, jos toinen ei ole valmis kantamaan kortta kekoon. Kysyä, mitä alaa hän haluisi opiskella ja mitä haluisi työkseen tehdä ja kannustaa eteenpäin. Jos ei mitään halua ole kantaa omaa vastuuta taloudesta niin eroaisin. En rahan takia, vaan siksi, että ainakin minun olisi vaikea kunnioittaa ihmistä, jolla ei ole itsenäisyyttä näissä asioissa tai kunnianhimoa tai halua pyrkiä johonkin ja toteuttaa itseään. Mun neuvo siis on, että puhukaa, puhukaa ja puhukaa.

Vierailija
6/6 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia ei ole, nosta kytkintä ja vähän äkkiä. Mutta pidä pili piilossa siihen asti, tai muuten teillä kohta on lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi