Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile rasittavin tuntemasi ihminen?

Vierailija
23.06.2016 |

Millainen on?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ihminen ei oli läpikotaisin rasittava. Jos joku ihminen tuntuu rasittavammalta kuin muut, silloin minun on syytä tarkastella omia asenteitani, ja miettiä miksi ärsyynnyn tuon ihmisen käytöksestä, ja miten voisin muuttaa ajatuksiani niin, etten ärsyyntyisi niin paljoa.

Olipa harvinaisen ärsyttävästi sanottu.

Vierailija
42/45 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen puhelias, ihan mukava mieshenkilö, mutta jollain tapaa vähän jälkeenjäänyt... oli ihastunut minuun mutta ei osannut sitä suoraan sanoa, oltiin kavereita aika kauan, ja jatkuvasti piti olla tekemisissä. Höpöttää asioista, jotka ei vois vähempää kiinnostaa, ei useinkaan ymmärrä mistä puhutaan jos menee vähän suoran puhumisen yli (vitsailu, sarkasmi, joku vähän monimutkaisempi aihe). Jos tulee kylään, saattaa hengailla tuntikausia eikä tajua lähteä vaikka vihjailee (tyyliin; "mun pitää nyt mennä kyllä suihkuun, että.." "no ei se haittaa, mee vaan").

Joskus olin kavereiden kanssa kylällä ja olin sanonut, että voisin tulla käymään hänen luonaan, mutten mennytkään enkä ilmoittanut mitään; kun tulin neljän aikaan yöllä kotiin, hän tuli pihalla vastaan ja oli ihan raivona että oli huolissaan missä olen mennyt. Soitteli tosi usein, eikä tajunnut vaikka melkein suoraan sanoi ettei kiinnosta. Aloin seurustelemaan, jolloin hän jätti mut rauhaan, mutta kun olin eronnut ja hän oli saanut kuulla siitä, tuli yllättäen oven taakse ja taas joutu kestämään sitä. Nyt on onneksi rauhoittunut kun kerroin että olen lesbo ja olin naisen kanssa parisuhteessa, mutta ku erosin niin taas alkoi ehdotteleman saunailtoja ja ties mitä. Sinänsä harmiton tyyppi, jolla ei kauheasti kavereita ole. Yritin olla hänen kaverinsa, mutta se oli niin tukahduttavaa että en pysty siihen. Olen päättänyt etten enää ala millekään, vaan olen viileä ja etäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi tunne lähemmin Rosa Meriläistä enkä Anni Sinnemäkeä, mutta siltä linjalta varmaan ne rasittavimmat löytyy.

Vierailija
44/45 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En onneksi tunne lähemmin Rosa Meriläistä enkä Anni Sinnemäkeä, mutta siltä linjalta varmaan ne rasittavimmat löytyy.

Ai, mun mielestä taas Rosa ja Anni ovat aivan ihania tyyppejä! Tykkään molemmista todella paljon. Meitä on niin moneksi.

Vierailija
45/45 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen, pallonmuotoinen humanisti-ikuisuusopiskelija. Hymyilee eteerisesti ja leijailee helmat liehuen paikasta toiseen. Patalaiska, käyttää toisten hyväntahtoisuutta ja osaamista hyväkseen (voi, tekisitkö palveluksen...), huokailee, valittelee kiirettä ja Ajattelee Syvällisiä ja Tärkeitä Asioita. Lahjakas omakehuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi