Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isä raivostuttaa!!

Vierailija
23.06.2016 |

On seurustellut "julkisesti" viikon. Kuukauden päivät ovat tapailleet. Nyt kuitenkin ovat juhannuksena yhdessä ja tämä miehen uusi naisystävä on tulossa kahden lapsensa kanssa yökylään. SIIS YÖKYLÄÄN.

Ollaan exän kanssa tosi hyvissä väleissä, soitellaan muistakin kuin lasten asioista, käydään joskus kahvilla jne. Ollaan sovittu yhdessä tuumin, että kun kuvioon tulee uusi kumppani olisi siitä hyvä kertoa myös toiselle. Ettei tarvitse lapsilta kuulla ja voidaan olla avoimia asiasta. Sovittiin myös, että meidän lasten ei tarvitse joka toinen kuukausi uutta kumppania nähdä. Odotellaan rauhassa ja katsotaan mitä tulee.

Tiedän itse mitä se odottaminen on ja malttamattomuus. Itse seurustelin tasan 6kk ennen kuin lapset tuli kuvioihin ja kerrottiin, että seurustellaan.

Totta kai ymmärrän ja se on minusta ihan ok, että käydään pustossa tmv Eikö sitä voisi vähän malttaa odottaa rauhassa mitä tulee?

Se on minusta ok, että ollaan "puoluettomaalla" maa perällä ja tavataan ja tutustutaan. Siinä ei ole mitään pahaa, Minusta tuo yökyläily nyt ei vaan ole missään nimessä ajankohtainen. Mahtava, kun kertoi ja niinkuin ollaan sovittu, että ollaan avoimia.

Ristiinaulitkaa, mutta olenko minä kohtuuton? Se vielä, että ei tietenkään minulle exän asiat sillai kuulu. Naikoon vaikka puolta kaupunkia, mutta kun meidän yhteisistä lapsista.. Vielä, kun tämä on sovittu ja minun puolelta meni niin kuin sovittiin ja puhuttiin.

Anteeksi jos teksti on epäselvää, mutta pää pyörii ja en ole ennen aloitusta tänne tehnyt.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisään, että olen aidosti onnellinen, että exä on parisuhteessa!! Toivon todella, että kestää, mutta olisi vaan sitä malttia,

Vierailija
2/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies on varmaan pätevä tekemään päätöksiä vanhemapa siitä mikä lapsille on hyväksi. Ihan niinkuin sinäkin. En puuttuisi koska asiahan ei sinulle kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt ongelmaasi, mies esittelee naisensa sinun mielestä liian aikaisin? Et voi asiaan vaikuttaa niin anna olla.

Vierailija
4/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt ... siis jos lapsesi ovat luonasi juhannuksen niin heidänhän ei tarvitse nähdä isän uutta kumppania, kai?

"Se vielä, että ei tietenkään minulle exän asiat sillai kuulu."  Tuossa olet oikeassa, mies ei ole enää miehesi.

Huvittavaa kun ap puhuu omasta suhteestaan hienostuneesti seurusteluna, mies puolestaan "naikoon vaikka puolta kaupunkia, mutta kun meidän yhteisistä lapsista..", niin tekopyhää, niin tekopyhää.

Vierailija
5/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää. Anna miehen hoitaa itse omat asiansa, ne eivät sinulle kuulu enää mitenkään. Pääasia että lapset voivat hyvin ja ovat onnellisia.

Vierailija
6/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut puolitoista vuotta ja todella odotin sen puoli vuotta ennenkuin lapset tuli kuvioihin. Ongelmana tässä on LAPSET jotka mahdollisesti kärsii jos puolessa vuodessa vaihtuu kaksi kertaa kumppani. Toivottavasti ei, mutta voiko parin viikon perusteella tietää kestääkö suhde vai ei. Takertukaa nyt paskaan mitä saatte irti, mutta minun ongelma on HUOLI LAPSISTA!!!

Vierailija
7/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puutu, eiköhän mies itse osaa valintansa tehdä.

Mekin sovimme lapsen isän kanssa, että kun (vakava) kumppani tulee niin siitä kerrotaan, siis ihan vain lapsen takia. Sen enempää ei tiedustella tai puututa, miksi niin tehtäisinkään. Miehen kumppani on mukava ja fiksu, tykkää lapsestamme ja sopii kuvioon hyvin (siis minun mielestä ja varmaan miehenkin, sen verran kauan ovat seurustelleet :D). Itse olen sinkku, mutta joskus kun olen tapaillut niin olen kyllä miehelle maininnut, että lapsi saattaa puhua henkilöstä X koska olemme viettäneet aikaa yhdessä.

Ei me arvostella, koska uusi kumppani saa lapsen tavata. Se päätös lähtee ihan itsestä.

Vierailija
8/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap, täällä taas paskanjauhanta kukoistaa. Sinä teit aikoinaan oikein, mies ei näköjään niin osaa ajatella kun järki ei sitä vie vaan alapää.

Vierailija
9/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viettävätkö lapsesi juhannuksen isänsä kanssa? Ja sinne tulevat myös miehen uuden naisystävän lapset?

Vierailija
10/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hysteeriseltä ja mustasukkaiselta,lopeta. Mies varmasti vanhempana tietää mikä lapsille on hyväksi.Taidat nyt vaan nähdä punaista kun ajattelet tätä uutta naisystävä YÖKYLÄSSÄ😊

Vierailija
11/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset sen ymmärtävät että isällä on seuraa, äitihän seurustelee jo tahollaan.

Tuskin tämä on pahinta mistä lapset ovat kärsineet, jos ja kun kerran olette eronneet.

Koskaanhan ei voi tietää kestääkö suhde vai ei. Ap:n nykyisen seurustelunkin tilastollinen todennäköisyys onnistua on heikko, paljon heikompi kuin ex-miehesi kanssa.

Vierailija
12/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta luulin että se uusi nainen on änkeämässä aloittajan luo yökylään :O.

Mutta tässä nyt on vähän sellainen katkera vivahdus että aloittajan puolelta ei olekaan ihan niin ok tuo ex-miehen seurustelu, kuin yrittää väittää.

Vierailija
13/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ymmärtänyt, että ne lapset pitää sotkea noihin parisuhteisiin heti kun mahdollista. Seurustelkaa, naikaa tehkää mitä lystäätte. Ilman lapsia.

Myös ap on ollut liian hätäinen. puolivuotta on todella lyhyt aika.

Vierailija
14/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, ei tällä palstalla saa olla huolissaan omien lasten elämästä eron jälkeen, ainoastaan siitä voi keskustella miten paskoja ja hemmoteltuja nyxän edellisen liiton äpärät on puhumattakaan siitä verenimijä-exästä... ja ennenkuin joku innostuu: ei, en ole eronnut lasteni isästä ihan naimissa ollaan edelleen. Ihan samaa mieltä muuten olen ap sun kanssasi, että ex voisi nyt viettää jussia sen ihastuksensa kanssa ihan kaksin, ilman teidän lapsia vielä toistaiseksi. Silloin kaikki voittaa: uusi pari ja heidän lapset.

Vierailija
15/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut puolitoista vuotta ja todella odotin sen puoli vuotta ennenkuin lapset tuli kuvioihin. Ongelmana tässä on LAPSET jotka mahdollisesti kärsii jos puolessa vuodessa vaihtuu kaksi kertaa kumppani. Toivottavasti ei, mutta voiko parin viikon perusteella tietää kestääkö suhde vai ei. Takertukaa nyt paskaan mitä saatte irti, mutta minun ongelma on HUOLI LAPSISTA!!!

Teidän eronne on se mistä lapset eniten kärsivät! Turha syytellä että uudet suhteet vaikuttaisi yhtään niin paljon.

Vierailija
16/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä ap, täällä taas paskanjauhanta kukoistaa. Sinä teit aikoinaan oikein, mies ei näköjään niin osaa ajatella kun järki ei sitä vie vaan alapää.

Tämä. Ei todellakaan ole lapsille hyväksi tuoda uutta kumppania näytille tuolla tavalla ja noin lyhyellä varoitusajalla. Eksäsi on itsekäs eikä välitä lapsistaan. Ikävää tässä on se ettei ap voi lain mukaan oikein muuta kuin paheksua. Olen itse eronnut mies, jonka eksä muutti lapset mukanaan uuden kanssa yhteen noin kuukausi siitä kun tämä puolisoehdokas oli esitelty lapsille. Erokin oli virallistettu vasta pari kuukautta sitten. On lasten kannalta sääli että tässä maailmassa on vain itseään ajattelevia ihmisiä.

Vierailija
17/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä lisään, että olen aidosti onnellinen, että exä on parisuhteessa!! Toivon todella, että kestää, mutta olisi vaan sitä malttia,

Juu juu, onnellinen. Mutta haluaisit silti pystyä kontrolloimaan kaikkea mitä exä tekee. Tiedätkö että kannattaa kuvitella että olet kuollut ja exällä nyt lapset kokonaan ja et siis siinä tilanteessa pystyisi kuin korkeintaan kummittelemaan.

Jos exäsi tai hänen tyttöystävänsä eivät pahoinpitele lapsiasi niin mikään heidän tekemisistä ei kuulu sinulle. Tuo että seurustelee ei kuulu sinulle, se että hän ilmoittaa asiasta kuten sovittu on vain kohteliaisuutta. Yritä itsekin kohteliaasti pitää nenäsi pois toisten asioista.

Vierailija
18/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei todellakaan ole lapsille hyväksi tuoda uutta kumppania näytille tuolla tavalla ja noin lyhyellä varoitusajalla. Eksäsi on itsekäs eikä välitä lapsistaan. Ikävää tässä on se ettei ap voi lain mukaan oikein muuta kuin paheksua. Olen itse eronnut mies, jonka eksä muutti lapset mukanaan uuden kanssa yhteen noin kuukausi siitä kun tämä puolisoehdokas oli esitelty lapsille. Erokin oli virallistettu vasta pari kuukautta sitten. On lasten kannalta sääli että tässä maailmassa on vain itseään ajattelevia ihmisiä.

Ja sinäkään et voi kuin paheksua. Ha haa!

Vierailija
19/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat hysteeriseltä ja mustasukkaiselta,lopeta. Mies varmasti vanhempana tietää mikä lapsille on hyväksi.Taidat nyt vaan nähdä punaista kun ajattelet tätä uutta naisystävä YÖKYLÄSSÄ😊

Että se osaat sinäkin olla lapsellinen 😂

Vierailija
20/24 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te eronneet ette tajua että kun ero on selvä niin sen toisen ei enää tarvitse elää 'teidän sääntöjenne' mukaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän