Lasten isä raivostuttaa!!
On seurustellut "julkisesti" viikon. Kuukauden päivät ovat tapailleet. Nyt kuitenkin ovat juhannuksena yhdessä ja tämä miehen uusi naisystävä on tulossa kahden lapsensa kanssa yökylään. SIIS YÖKYLÄÄN.
Ollaan exän kanssa tosi hyvissä väleissä, soitellaan muistakin kuin lasten asioista, käydään joskus kahvilla jne. Ollaan sovittu yhdessä tuumin, että kun kuvioon tulee uusi kumppani olisi siitä hyvä kertoa myös toiselle. Ettei tarvitse lapsilta kuulla ja voidaan olla avoimia asiasta. Sovittiin myös, että meidän lasten ei tarvitse joka toinen kuukausi uutta kumppania nähdä. Odotellaan rauhassa ja katsotaan mitä tulee.
Tiedän itse mitä se odottaminen on ja malttamattomuus. Itse seurustelin tasan 6kk ennen kuin lapset tuli kuvioihin ja kerrottiin, että seurustellaan.
Totta kai ymmärrän ja se on minusta ihan ok, että käydään pustossa tmv Eikö sitä voisi vähän malttaa odottaa rauhassa mitä tulee?
Se on minusta ok, että ollaan "puoluettomaalla" maa perällä ja tavataan ja tutustutaan. Siinä ei ole mitään pahaa, Minusta tuo yökyläily nyt ei vaan ole missään nimessä ajankohtainen. Mahtava, kun kertoi ja niinkuin ollaan sovittu, että ollaan avoimia.
Ristiinaulitkaa, mutta olenko minä kohtuuton? Se vielä, että ei tietenkään minulle exän asiat sillai kuulu. Naikoon vaikka puolta kaupunkia, mutta kun meidän yhteisistä lapsista.. Vielä, kun tämä on sovittu ja minun puolelta meni niin kuin sovittiin ja puhuttiin.
Anteeksi jos teksti on epäselvää, mutta pää pyörii ja en ole ennen aloitusta tänne tehnyt.
Kommentit (24)
Heiiii, ap. Jos sää oot jo ehtiny seurustelemaan puolitoista vuotta, niin se tarkoittaa että teidän erosta on pari vuotta aikaa. Onko mies sinä aikana esitellyt lapsille "joka kuukausi" uutta naista? Ettet kuitenkin olisi mustis?? Siis lapsistasi ja miehesi huomiosta lapsilleen?? Ryhdistäydy nainen...
Mun mielestä et ole hysteerinen. Mun mielestä on ihan hullua tutustuttaa lapsia johonkin uuteen puolisoon ja tämän lapsiin muutaman viikon tapailun jälkeen. Puolisen vuotta olisi ihan ok aika, kyllä siinä jo alkaa tietää onko ihmisestä kulkemaan vieressä pitempään vai ei.
Elävästi jää mieleen kun miehen ex löysi elämänsä miehen ja tekivät yhteisein ulkomaanmatkankin kummankin lasten ollessa mukana. 5kk päästä ensitapaamisesta tuli ero. Miehen lapsi oli tosi hämmentynyt tästä kaikesta, varsinkin kun oli jo ystävystynyt tämän miehen lasten kanssa.
Eri asia on sitten se, että voiko mitään tehdä. Todennäköisesti ei, koska mies ja uusi nainen hermostuisivat sulle, todennäköisesti sua syytettäisiin siitä, että haikailet exän perään, et luota häneen vanhempana ja olet vaan katkera akka. Ainut mitä oikeastaan voit tehdä, on olla sun lasten tukena tässä uudessa elämänvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä ap, täällä taas paskanjauhanta kukoistaa. Sinä teit aikoinaan oikein, mies ei näköjään niin osaa ajatella kun järki ei sitä vie vaan alapää.
Tämä. Ei todellakaan ole lapsille hyväksi tuoda uutta kumppania näytille tuolla tavalla ja noin lyhyellä varoitusajalla. Eksäsi on itsekäs eikä välitä lapsistaan. Ikävää tässä on se ettei ap voi lain mukaan oikein muuta kuin paheksua. Olen itse eronnut mies, jonka eksä muutti lapset mukanaan uuden kanssa yhteen noin kuukausi siitä kun tämä puolisoehdokas oli esitelty lapsille. Erokin oli virallistettu vasta pari kuukautta sitten. On lasten kannalta sääli että tässä maailmassa on vain itseään ajattelevia ihmisiä.
Ja sinäkään et voi kuin paheksua. Ha haa!
Jos asia olisi niin päin, että äiti tuo juuri tapaamansa miehen lastensa luokse niin kyllä täällä jo se äiti haukuttaisiin vaikka millä nimillä ja hoettaisiin kuinka lasten olisi parempi kokonaan isällään.
Niin, täällä haukuttaisiin ja paheksuttaisiin eikä silti voi kun just itsekseen kihistä. 😛
Jos asia olisi niin päin, että äiti tuo juuri tapaamansa miehen lastensa luokse niin kyllä täällä jo se äiti haukuttaisiin vaikka millä nimillä ja hoettaisiin kuinka lasten olisi parempi kokonaan isällään.