Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panosuhteen jälkimainingit

Vierailija
23.06.2016 |

Ihastuin mieheen, joka oli lopultakin vain seksin perään. Tiesi tunteeni ja olin siten helppo saalis. Välillä oli jo taukoa, mutta otti uudestaan yhteyttä ja nyt taas kasaan itseäni. Tuntuu niin pahalta, kun on tunteilla mukana ja toinen vaan ottaa hyödyn irti.En voi ajatellakaan tapailevani ketään muita niin kauan kun on tunteita tuota miestä kohtaan. Mitä ihmettä teen? Joudun näkemään tuota miestä useamman kerran viikossa töissä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä kyse jostain674 esiaviollisista yhdynnöistä?

Vierailija
22/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni haluaakin elää sinkkuna ja  käyttää alfaa halutessaan. Ei ole miesten yksinoikeus saada satunnaista seksiä.

Juuri näin. Meillä tosin näyttäisi nyt panosuhde menevän niinpäin, että mies onkin nyt halukkaampi johonkin muuhunkin. Itse haluaisin vain seksiä...

Sitten on puhuttava asiat selviksi tai erottava. Jos jompikumpi alkaa olla ihastumassa, ei hyvä seuraa.

Panosuhde on nimenomaan panosuhde. Ei siihen kuulu tunteita. Tosin pidän arveluttavana tuollaista suhdetta, sillä se eisido yhtään mihinkään ja suhteita voi molemmilla olla useita .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauemmin on yhteydessä edes ajatuksin tuollaiseen mieheen, sitä kauemmin menee sen oikean miehen löytymiseen. Vaikka tuo panomies muuttuisikin ajastaan ja haluaisi ap:n kanssa oikean suhteen, ei tuollaiseen voi kuitenkaan luottaa koskaan.Ystäväni on juuri toipumassa tuollaisesta miehestä .Mies pyöritti monia naisia samanaikaisesti ja otti vain hyödyn irti. Kyllähän heihin on helppo ihastua  ja jos mies esittää vapaata, niin mitä väärää edes on ihastua.Keneen sitten, ellei vapaaseen mieheen? Ottaavat kuitenkin yhteyttä harvakseltaan ja pitävät sopivasti pihdeissä, jättävät sitten, kun parempi osuu kohdalle. Niin. Vikahan on siis naisessa.

Vierailija
24/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei saa sitä mitä rakastaa, oppii rakastamaan sitä mitä saa.

Mitä ikinä teetkin, älä odota tuon muuttuvan parisuhteeksi.

Jos panosuhde riittää molemmille ja ollaan vapaita, ei ole mielestäni mitään ongelmaa. Ainakin näin 40-50v-ikäluokassa on aika tavallista olla pelkässä seksisuhteessa, etenkin kun pitkiä liittoja ennastaan takana. Ei ole enää tarve perustaa perhettä.

Vierailija
25/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset käytä ukkoa tunteittesi eduksi?

Jos minulla olisi nainen johon olen ihastunut, niin olisin supertyytyväinen jos saisin olla se panopuu.

Miksi naisille seksi on jokin portti johonkin parempaan?

Jos nainen ei saa seksillä mieheltä palveluja kokee olevansa huono nainen. "Mies halusi vain nussia minua."

Onko myös ajan viettäminen yhdessä "palvelu"?

Naisen kanssa ajan viettäminen on miehen mielestä usein palvelu. Ei meitä ala-asteellakaan kiinnostanu naisten kanssa viettää aikaa. Vasta kun alkoi pillu kiinnostamaan niin naisia alkoi lähestymään. Mies on moninkerroin parempaa seuraa miehelle kuin nainen.

Sun kaltaiset ei sitten toivon mukaan parisuhteeseen menekään vaan pysytte niissä panosuhteissa.

Vierailija
26/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni haluaakin elää sinkkuna ja  käyttää alfaa halutessaan. Ei ole miesten yksinoikeus saada satunnaista seksiä.

Juuri näin. Meillä tosin näyttäisi nyt panosuhde menevän niinpäin, että mies onkin nyt halukkaampi johonkin muuhunkin. Itse haluaisin vain seksiä...

Sitten on puhuttava asiat selviksi tai erottava. Jos jompikumpi alkaa olla ihastumassa, ei hyvä seuraa.

Panosuhde on nimenomaan panosuhde. Ei siihen kuulu tunteita. Tosin pidän arveluttavana tuollaista suhdetta, sillä se eisido yhtään mihinkään ja suhteita voi molemmilla olla useita .

Mutta jos tarkoituskaan ei ole sitoa mihinkään, vaan tarjota vaan mahdollisuus säännölliseen seksiin tutun kumppanin kanssa? Minä olen sen verran hiljattain eronnut avioliitostani, että en ole valmis parisuhteeseen, mutta seksiä tekee silti mieli. Minulla on panosuhde, josta en odota yhtään sen enempää. Tarjolla on hyvää seksiä ja välillä vähän pikkutuhmaa viestittelyä. Käsittääkseni miehellä ei ole muita suhteita, ei minullakaan tällä hetkellä, mutta ei haittaisi, vaikka olisi.

Vierailija
27/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen aikuistumassa olevan pojan äiti ja toivon sydämestäni, että poikani kunnioittavat naisia, eivätkä käytä kertakäyttöesineinä. Laittaa kyllä kieltämättä miettimään, minkälaisista olosuhteista ovat miehet, jotka kohtelevat naisia noin huonosti kuin tästäkin ketjusta on saanut lukea. Tulee väistämättä mieleen vanha toteamus eli mitä ei ole saanut,ei pysty antamaan. Ja tässä tilanteessa se tarkoittaa rakkautta. Ymmärrän oikein hyvin,ettei kaikki ihastumiset johda seurusteluun, mutta toisen hyödyntäminen omien tarpeitten mukaan on törkeää.

Vierailija
28/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tarkoituskaan ei ole sitoa mihinkään, vaan tarjota vaan mahdollisuus säännölliseen seksiin tutun kumppanin kanssa? Minä olen sen verran hiljattain eronnut avioliitostani, että en ole valmis parisuhteeseen, mutta seksiä tekee silti mieli. Minulla on panosuhde, josta en odota yhtään sen enempää. Tarjolla on hyvää seksiä ja välillä vähän pikkutuhmaa viestittelyä. Käsittääkseni miehellä ei ole muita suhteita, ei minullakaan tällä hetkellä, mutta ei haittaisi, vaikka olisi.

Jess.Löytyi joku, joka ymmärtää tilanteeni. Olen myös eronnut äskettäin ja en välttämättä koskaan enää halua mitään avio- tai avoliittoa. Seksiä kyllä ja se on toimivaa vakipanon kanssa.

Vierailija
29/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kovin mustavalkoista ajattelua tässä ketjussa. Seksissä ei ole mitään pahaa, ei myöskään ihastumisessa tai rakastumisessa. Kaikki ne ovat hyviä asioita, kunhan ketään ei petetä.

Sitä en kyllä ymmärrä, miten rumasti ihmiset suhteitaan nimittävät. En ikinä sanoisi rakastajaani panoksi, tai suhdettamme panosuhteeksi. Seksi on tärkeä osa suhdettamme, mutta yhtä tärkeää lähekkäin nukkuminen, yhteiset aamupalat ja keskustelumme.

Vierailija
30/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitpa hiukan mällitystä.