Poikaystävä haluaa viettää juhannuksen kavereidensa kanssa, koko viikonlopun!
Mitä ihmettä! Olen puhunut koko kesän miten ihanaa on viettää ensimmäinen yhteinen juhannus ihan kahdestaan, ja ehdotellut kivaa tekemistä, suunnitellut syötäviä ym. Nyt ostoksetkin on tehty jo, ja mies ilmoittaa lähtevänsä kaverien kanssa reissuun, ovat vuokranneet mökin jostain ja pyysivät miestä mukaan. Ja tämä suostuu! Siis hikinen mölyävä äijälauma sekä kalja ja makkara voittaa oman tyttöystävän, ja tämä on tosiaan ensimmäinen juhannus yhdessä! Miten mieleenkään voi tulla vain häipyä! En tiedä mitä teen, tekisi mieli heittää kaikki ruuat roskiin kun ei kerran kelpaa! Luultavasti heitänkin. Muilla samanlaisia sikoja?
Kommentit (163)
Mun mies sanoi menevänsä kavereidensa kanssa juhannusta viettämään. Naisia ei pitänyt tulla mukaan. Tämä on jo 3. juhannus kun mies ei vietä mun kanssa. Kuitenkin kahdella miehellä oli ollut naiset mukana, ja ties mitä muita naisia siellä oli ollut. Lähinnä ihmetyttää että mua ei haluta mukaan. Tuntuu että mies haluaa erota, itsestä tuntuu samalta. En halua tuommoista miestä joka ei halua edes juhannusta viettää.
Paras kostoidea?
Yksin kotona. Poikaystävä halusi viettää juhannuksen isänsä ja pikkuveljensä kanssa. Ollaan nuoria, ja olisi ollut eka yhteinen juhannus. Itkettää’(
Entäpä mies, jolla ei ole yhtään kaveria joka kutsuisi mihinkään tuollaiseen? Aivan, ei kelpaa naisille.
Omissa oloissaan nämä juhannukset ja vastaavat tulee vietettyä....M30.