Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä haluaa viettää juhannuksen kavereidensa kanssa, koko viikonlopun!

Vierailija
23.06.2016 |

Mitä ihmettä! Olen puhunut koko kesän miten ihanaa on viettää ensimmäinen yhteinen juhannus ihan kahdestaan, ja ehdotellut kivaa tekemistä, suunnitellut syötäviä ym. Nyt ostoksetkin on tehty jo, ja mies ilmoittaa lähtevänsä kaverien kanssa reissuun, ovat vuokranneet mökin jostain ja pyysivät miestä mukaan. Ja tämä suostuu! Siis hikinen mölyävä äijälauma sekä kalja ja makkara voittaa oman tyttöystävän, ja tämä on tosiaan ensimmäinen juhannus yhdessä! Miten mieleenkään voi tulla vain häipyä! En tiedä mitä teen, tekisi mieli heittää kaikki ruuat roskiin kun ei kerran kelpaa! Luultavasti heitänkin. Muilla samanlaisia sikoja?

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä miksi ap ei lähtenyt mukaan. Itse ainakin vietän juhannusta poikaystävän ja kavereiden kanssa. Tällä hetkellä istutaan autossa matkalla mökille.

Ei kai se halunnut niiden hikisten äijien kanssa lähteä... No, en minäkään lähtisi, mutta eikö ap:lla ole omia kavereita, joiden kanssa menee?

Ehkä ne omat kaverit menee poikakavereiden kanssa, tai porukalla joka koostuu pariskunnista. Tai sitten niillä on jo lapsia ja aivan erilaiset juhannuksenviettotavat.

Vierailija
142/163 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää seurustella kenenkään kanssa jos hänen kanssaan olo on nyhjöttämistä ja nysväämistä?

Eikö niiden kännikaverien ja toisten naisten kanssa olo ole sitten nysväämistä?

Eikö oman kumppanin kanssa voi tehdä mitään kivaa? Eikö yhdessä voi käydä vaikka missä?

Miksi kumppani pitää jättää yksin ja hylätä?

Ap:n kannattaa ehdottomasti lähteä juhanuksena etsimään parempaa seuraa.

Käydä vaikka harrastamassa villiä seksiä jonkun kanssa ja juhannuksen jälkeen kehua entiselle poika"ystävälleen" että sain isoa munaa ja paljon hyviä orgasmeja.

Eli kaverit pitää unohtaa, kun alkaa seurustella? Jättää kaikki kaverijuhannukset ja olla vaan kahdestaan kumppanin kanssa? Öö ei. Juhannus on kerran vuodessa. Sitä en ymmärrä miksi pitää hylätä, ap toi vaan oman näkemyksen ilmi... Ei sitä mitä hänen poikaystävänsä on ajatellut. Hän on vaan yksin suunnitellut kahdenkeskistä juhannusta.

Miksi sitten seurustella ollenkaan, jos tyttöystävä/poikaystävä ei mahdu porukkaan mukaan juhannuksenakaan. Kaverinsakin voivat olla omissa pariskuntaporukoissaan. Jos on riippuvainen kavereistaan noin paljoa, on vielö liian epäkypsä seurustelemaan.Ihan näin kokeneen vinkkinä, ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee niin, että minä haluan viettää rauhallista juhannusta kotona, mies haluaa olla isommalla porukalla. Me teemme kompromissin. Mies tekee muutamia asioita kanssani; grillaa ja saunoo. Iltasella menee sitten kavereidensa kanssa. Näin viikonloput muutenkin usein menevät, kun meillä on hyvin erilainen rytmi. Minä herään ajoissa ja käyn treenaamassa. Mies herää, tehdään yhdessä ruokaa, käydään jossain tai puuhataan jotain kotona yms. Sitten iltasella kun minä haluan rauhoittua telkkarin ääreen ennen nukkumaan menoa, mies on kavereidensa kanssa. Molemmilla on omaa aikaa ja yhteistä aikaa. Hienosti toimii.

Vierailija
144/163 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua kutsuttu mukaan??

Vierailija
145/163 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee niin, että minä haluan viettää rauhallista juhannusta kotona, mies haluaa olla isommalla porukalla. Me teemme kompromissin. Mies tekee muutamia asioita kanssani; grillaa ja saunoo. Iltasella menee sitten kavereidensa kanssa. Näin viikonloput muutenkin usein menevät, kun meillä on hyvin erilainen rytmi. Minä herään ajoissa ja käyn treenaamassa. Mies herää, tehdään yhdessä ruokaa, käydään jossain tai puuhataan jotain kotona yms. Sitten iltasella kun minä haluan rauhoittua telkkarin ääreen ennen nukkumaan menoa, mies on kavereidensa kanssa. Molemmilla on omaa aikaa ja yhteistä aikaa. Hienosti toimii.

Juoko miehesi joka viikonloppu?

Vierailija
146/163 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee kaveri järkiinäs ja peruu sen matkan. Jos ei, niin ei taida tulevaisuus olla loistava.

t: Mies lähes 60

Vierailija
147/163 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ihmistä ei voi omistaa kirjoitti:

Ap:n asenteesta muistuu elävästi mieleen oma mustasukkainen ex-vaimo. Hirveä raivo ja nalkutus aina jos kerroin meneväni kavereiden kanssa johonkin, varsinkin jos kyseessä oli joku juhlapäivä kuten juhannus. Lopulta jouduin elämään täyttä kaksoiselämää ja salailemaan suunnittelemiani kaverimenoja, jotta rouva ei suuttuisi. Mitään vieraita naisia ei ollut mukana kuvioissa, vaan ihan perus saunamakkaraäijämeininkiä.

Pettämiseen ja eroon se koko homma kuitenkin lopulta johti, minun puolelta. Kun ihmiseen suhtaudutaan omistushaluisesti ja kontrolloivasti, niin jossain vaiheessa vaan iskee täydellinen hälläväliä suhtautuminen uskollisuuteen ja koko ahdistavaan suhteeseen. Hiipii mieleen ajatus että "ehkäpä elämä voisi olla hieman helpompaa jonkun toisen kanssa". Kuten se nyt onkin. :)

Ex-vaimo oli siis oikeassa. Olet pettäjä, et luotettava. Erota nääs voi pettämättäkin. Olisit vain eronnut ilman pettämistä ja hommannut uuden vasta sitten.

Vierailija
148/163 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, miksi tämä ketju meni vänkäämiseksi kumpi on parempi/oikein viettää juhannus. Ja se toisen tapa on niin väärä ja lapsellinen tai alistava ja voi v*ttu vaikka mitä

On ok viettää juhannus rakkaansa kanssa ja on ok myös viettää se kavereitten kanssa, kunhan suunnitelmat on yhdessä sovittu että kummallekkin käy miten tehdään. Jos kyseessä ei ole tapailu, vaan jo seurustelusuhde, on hyvä ottaa toisen mielipide huomioon, jos haluaa suhteen yhä jatkuvan, oli sitten käynyt juhannusmökillä kavereitten kanssa vaikka pari vuosikymmentä.

Ap:n tapauksessa joko mies oli extempore vaan päättänyt vaihtaa juhannussuunnitelmia, jättäen tyttöystävän kuin nallin kalliolle, joka tekee asiasta ison NOUNOU. Tai sitten ollut munaton ilmaistaakseen selkeästi, että tarkoitus on mennä kavereitten kanssa mökkeileen, eikä viettää yhteistä juhannusta, joka tekee asiasta paheksuttavan, mutta ujon puoleisen miehen ja vahvatahtoisen naisen kanssa jo hieman ymmärrettävän tilanteen, mutta parin tulisi löytää keskusteluyhteys, jossa molemmat saavat sanansa sanotuksi tulevaisuudessa, ettei toinen toiste jää yksin tärkeäksi kokemana hetkenä.

Vierailija
149/163 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää seurustella kenenkään kanssa jos hänen kanssaan olo on nyhjöttämistä ja nysväämistä?

Eikö niiden kännikaverien ja toisten naisten kanssa olo ole sitten nysväämistä?

Eikö oman kumppanin kanssa voi tehdä mitään kivaa? Eikö yhdessä voi käydä vaikka missä?

Miksi kumppani pitää jättää yksin ja hylätä?

Ap:n kannattaa ehdottomasti lähteä juhanuksena etsimään parempaa seuraa.

Käydä vaikka harrastamassa villiä seksiä jonkun kanssa ja juhannuksen jälkeen kehua entiselle poika"ystävälleen" että sain isoa munaa ja paljon hyviä orgasmeja.

Eli kaverit pitää unohtaa, kun alkaa seurustella? Jättää kaikki kaverijuhannukset ja olla vaan kahdestaan kumppanin kanssa? Öö ei. Juhannus on kerran vuodessa. Sitä en ymmärrä miksi pitää hylätä, ap toi vaan oman näkemyksen ilmi... Ei sitä mitä hänen poikaystävänsä on ajatellut. Hän on vaan yksin suunnitellut kahdenkeskistä juhannusta.

Miksi sitten seurustella ollenkaan, jos tyttöystävä/poikaystävä ei mahdu porukkaan mukaan juhannuksenakaan. Kaverinsakin voivat olla omissa pariskuntaporukoissaan. Jos on riippuvainen kavereistaan noin paljoa, on vielö liian epäkypsä seurustelemaan.Ihan näin kokeneen vinkkinä, ole hyvä.

Seurustelu ei ole sama kuin jalkapanta.

Vierailija
150/163 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vasta poikaystävä eriasia kun saat liekaan niin sitten nautitte jussia tylsinä. Antaa poikaystävän bailata omallalaillaan jussina. 

Vierailija
151/163 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime juhannus oli kaveripariskuntamökkijuhannus ja se meni ihan v*tuiksi, kun pari pariskuntaa alkoi tappelemaan (ollaan kuitenkin jo päälle parikymppisiä eikä mitään ihan teinejä enää). Päätettiin, että tänä vuonna tytöt menee omia menoja ja jätkät omia. Näin kaikille taattu mukava juhannus! :) pian tyttöporukalla nokka kohti Raumaa ja jätkät ovat mökillä.

Vierailija
152/163 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni lähtee aina juhannuksena mökille vanhempiensa kanssa. Hän on 42 v.

Vierailija
153/163 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa vituttaisi se että ruuat turhaan ostettu mutta mikset pyydä vaikka omia kavereitasi viettämään juhannusta kanssasi?

On minullakin ensimmäinen juhannus poikaystävän kanssa mutta vietämme sen erikseen eikä haita tippakaan! Kyllä niitä muita juhlia ja viikonloppuja tulee. Älähän nyt kotonasi masennu vaan koita keksiä muuta tekemistä.

Vierailija
154/163 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, miksi kavereiden kanssa oleminen tarkoittaisi aina juomista? Käyvät veneilemässä, auttavat rempoissa, soittavat kitaraa, maalaavat aitaa.. Mitä nyt ikinä keksivätkään.

Vierailija
155/163 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, miksi kavereiden kanssa oleminen tarkoittaisi aina juomista? Käyvät veneilemässä, auttavat rempoissa, soittavat kitaraa, maalaavat aitaa.. Mitä nyt ikinä keksivätkään.

Jostain syystä yllättävän monella noihin yllämainittuihin harrastuksiin kuuluu olut ja ihan jokainen viikonloppu.

Vierailija
156/163 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa poikaystävän juhlia ts ryypätä kavereiden kanssa. Lue vaikka Tolstoita. 

Vierailija
157/163 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sellainen kaveri! Ei ollut häneltä kovin fiksusti tehty, eri asia, jos olisitte sopineet ajoissa tuollaisesta juhannuksen vietosta.

Vierailija
158/163 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä miksi ap ei lähtenyt mukaan. Itse ainakin vietän juhannusta poikaystävän ja kavereiden kanssa. Tällä hetkellä istutaan autossa matkalla mökille.

Vaikea kai ap:n oli väkisin työntyä mukaan, jollei kaverit tahtoneet niin. Mielestäni olette ihan pentuja! Olisihan poikaporukalla voinut mennä mökkeilemään jonain ihan tavallisena vl varsinkin, kun tiesi että tyttöystävä jää yksin. Itse heittäisin tuollaisen kaverin laidan yli kerralla ja sanoisin, että nyt saat olla kavereiden kanssa ihan vapaasti.

Vierailija
159/163 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät homostella kuitenkin siellä.

Kyllä menis äijä vahtoon :D

Vierailija
160/163 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai näillä muillakin miehillä (? Olette ehkä nipinnapin 20 v?) on tyttöystävät? Mitähän he tekevät?

Jos olette liki teinejä niin pitäisin tuota nuoruuden ja uuden tilanteen aiheuttamana, poika ei osaa vielä hallita kokonaisuuksia ja tekee kuten ennenkin olisi tehnyt. Ei tiedä mitä tuleman pitää, että jatkossa ei itse saakaan päättää tekemisistään.

Mahtoiko hän kuitenkin kysyä sinulta, sopisiko, että hän menee?

Itse olet lapsellinen tuossa ruokien poisheiton uhkailussa. Miksi pitäisi heittää ruoat pois, kai syöt itsekin ja myös juhannuksen jälkeen. Mikä ruoka menee heti pilalle niin ettei sitä voi käyttää enää. Kalja, sipsit, makkara paketissaan?