Lue keskustelun säännöt.
Syntyykö tämä vauva ikinä
Kommentit (2)
Jos ei tule ulos, niin se otetaan ulos. Nimim. Käynnistys rv 42+1. 😉
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänJos ei tule ulos, niin se otetaan ulos. Nimim. Käynnistys rv 42+1. 😉
:'D
Olen kuullut että tähän asti jokainen on tullut ulos tavalla tai toisella. Kyllä se vielä tulee. :)
T. 39+4