Miten tehdään hyvä marjahillo?
Kommentit (6)
Tein raakaruokosokerilla tosi hyvää mansikkahilloa. Laitoin aika vähän sokeria verrattuna niiden ohjeiden kamaliin määriin. Laitoin lisäksi vähän liivatetta.
Vierailija kirjoitti:
Tein raakaruokosokerilla tosi hyvää mansikkahilloa. Laitoin aika vähän sokeria verrattuna niiden ohjeiden kamaliin määriin. Laitoin lisäksi vähän liivatetta.
Mitä mä oikein sekoilen. Sis PEKTIINIÄ piti kirjoittaa! Ei toki liivatetta.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hyvä idea, kiitos! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hyvä idea, kiitos! Ap
Paitsi etten laittanut liivatetta vaan pektiiniä (luomukaupasta). Joku ajatusvirhe tuli kirjoittaessa.
Mun mielestä just niin, että ei ihan kauheaa määrää sokeria. Mä tein aluksi hillosokeripaketin ohjeen mukaan, mutta nykyään laitan sokerin ihan summissa. Toki riippuu marjasta, miten paljon sitä sokeria laitan, esim. puolukkaan tietenkin enemmän. Mutta mansikkaan laitan aika vähän. Hyvin on säilyneet silti.