Viisaudenhampaan poisto ja kipu
Multa poistettiin tänään nukutuksessa neljä viisaudenhammasta ja yksi tavallinen sekä paikattiin reikä. Oon ottanut pari buranaa ja panacodin päivän mittaan, puudutus on hälvennyt, eikä oo paikat juuri kipeänä. Arkana hieman koskiessa poskea ja turvotusta yhessä kohtaa. Jatkuukohan tämä tällaisena vai onko odotettavissa kauhea kipuaalto? Oon pystynyt tänään syömään muilla hampailla kylmää ja pehmeänkiinteää ruokaa, soseilla ei olla menty. Ei vuoda eikä oo kuumetta
Kommentit (4)
Multa leikattiin kaikki neljä viisaria kerralla. Olin tajuissani. Buranalla pärjäsin. Toki oli tylsä fiilis mutta ei kuitenkaan kipuja. Leikkaus meni hyvin.
Joo, tiedoksi, kun hampaat ovat tarpeeksi hankalassa asennossa niin niitä ei voi vain vetää vaan tarvitaan hammaskrurgi leikkaamaan. Ja ei, en todellakaan halunnut nähdä miten leikkaus tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Multa leikattiin kaikki neljä viisaria kerralla. Olin tajuissani. Buranalla pärjäsin. Toki oli tylsä fiilis mutta ei kuitenkaan kipuja. Leikkaus meni hyvin.
Joo, tiedoksi, kun hampaat ovat tarpeeksi hankalassa asennossa niin niitä ei voi vain vetää vaan tarvitaan hammaskrurgi leikkaamaan. Ja ei, en todellakaan halunnut nähdä miten leikkaus tehtiin.
Joo, mulla leikattiin. Nukutuksessa olin vaikean hammaslääkäripelon takia, tällä kertaa onneksi julkisella. Millaista se oli hereillä? Sattuiko?
ap
Voi olla ettei tuon kovempaa kipua tulekaan, varsinkaan jos otat lääkkeitä. Toisaalta esim. viikon verran jatkuvat kivut on nekin vielä ihan normaalia. Panacodien avulla kuitenkin pärjää varsin hyvin, ne on opiaattipohjaisina kipulääkkeinä varsin tehokkaita.