Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25 ikävuoden jälkeen ihminen ei enää muutu henkisesti.

Vierailija
22.06.2016 |

Vasta silloin on siis turvallista tehdä suuria pitkän tähtäimen päätöksiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä, virallisten tieteellisten tutkimusten mukaan ihmisen aivot eivät kehity enää 25:n ikävuoden jälkeen, mutta kyllä mielestäni ihminen kokee henkistä kasvua ihan koko ajan, elämä on paras opettaja.

Vierailija
2/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen muuttuneeni henkisesti kaikkein eniten 30 ja 35 ikävuosien välisenä aikana. Vaikeat elämänkokemukset muuttivat minua paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noin voi sanoa. Ihminen muuttuu koko elämän ajan, toiset enemmän toiset vähemmän. Mutta tietysti nuoren ihmisen persoonallisuus, arvot, toimintatavat jne. ovat vielä muovautumassa. 

Vierailija
4/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 26 v. on paras ikä päättää, meneekö lukioon vai amikseen. Se jos joku "suuri pitkän tähtäimen päätös". Taidan kyllä  haistaa, että ap on vanha kunnon Ikis taas uudella avauksella samasta teemasta.

Vierailija
5/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 4-vuotias jo 35 vuotta.

Vierailija
6/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä, virallisten tieteellisten tutkimusten mukaan ihmisen aivot eivät kehity enää 25:n ikävuoden jälkeen, mutta kyllä mielestäni ihminen kokee henkistä kasvua ihan koko ajan, elämä on paras opettaja.

Kyllä aivotkin muuttuvat koko elämän ajan. Jopa uusia hermosoluja syntyy ainakin joihinkin osiin aivoja. Tosin vielä vähän aikaa sitten ajateltiin, etteivät aivosolut uusiudu ollenkaan. Jo pidempään on kuitenkin tiedetty aivojen plastisuudesta eli muovautuvaisuudesta. Yksi ilmentymä siitä on harjoittelulla saatu tietty suoritus ja sen paraneminen. 

Vierailija
7/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v. ja 50 v. paikkeilla on tullut tehtyä suuria elämänmuutoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme