Rovio: Meistä tulee ensimmäinen viihdebrändi, jolla on miljardi fania
Angry Birdseistä tunnettu Rovio on asettanut kovia tavoitteita yhtiön tulevaisuudelle.
- Meistä tulee ensimmäinen viihdebrändi, jolla on miljardi fania. Heidän kanssaan voimme viestiä joka päivä. Teemme jo nyt seuraavan sukupolven viihdefranchisea, kertoo Rovion markkinointijohtaja Peter Vesterbacka tänään ilmestyvässä Tekniikka&Taloudessa (43/2011).
- Tämä vuosi oli lämmittelyä. Kasvatamma liikevaihdon sadoista miljoonista kymmeniin miljardeihin dollareihin, hän sanoo ja jatkaa: -Joka vuosi aiomme kymmenkertaistaa liikevaihdon ja tehdä yli puolet voittoa.
http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/ict/2011-12-16/Rovion-hurjat-ta…
Kommentit (3)
Ei toiminut. Kohti uusia pettymyksiä, tyypillinen suomitarina.
arvoisa herra suomen angri böörds, miksi rovio päivitti vanhat (ne ensimmäiset) pelinsä niin ettei niissä pääse eteenpäin ilman rahaa
Mikä on viihdebrändi? Onko Disney viihdebrändi?