Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlissä nähtyä: raskaana olevalle energiajuomaa ja sipsuja

Vierailija
22.06.2016 |

Ihan puistatti kun katsoin edelläolevan ostoksia. :( Nuori, ihan normaalin näköinen nainen selkeästi raskaana, varmaan vielä aika pitkälläkin kun seisominen näytti aika vaivanloiselta.

Ostoksina energiajuomatölkki, sipsipussi, sokerimehuja, makkaraa, pekonia, iso limupullo.

Myyjä ei kyseenalaistanut mitenkään!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän myyjän olisi pitänyt sanoa? "koska sinä et selvästikään välitä tulevasta lapsestasi, niin en myy näitä sinulle"? Eipä tuossa voi mitään sanoa. Ja mistäs tiedät, etteivät nuo olleet isännän juhannuseväät?

Vierailija
2/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mökkieväiltä. Mistä sinä tiedät kuka sen energiajuoman esimerkiksi juo? Jos oli vaikka miehelle.

Ja saahan niitä raskaanaolevatkin silloin tällöin juoda. Voi luoja.

Minä käyn ihan normaalisti kaupassa raskaanakin. Kävely suju hyvin, mutta seisoskelu on vähän tuskaista. Ei se kerro raskaana olevan kunnosta tai raskauden pituudesta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minä miettisin, miksi pitkällä raskaana oleva käy kaupassa yksin... :( Varsinkin jos olo on silminnähden tukala.

Vierailija
4/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko automaattisesti, että raskaana oleva joisi ostamansa kaljatkin, jos niitä ostaisi?

Vierailija
5/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun et sille uskaltanut mitään sanoa. Jos noin paljon vaivaa toisten asiat niin oltava pokkaa mennä sanomaan päin naamaa.

Vierailija
6/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko automaattisesti, että raskaana oleva joisi ostamansa kaljatkin, jos niitä ostaisi?

Tämä on mammapalstalla aivan sataprosenttisen retorinen kysymys.

7/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko myyjän pitänyt soittaa poliisille, pistää nainen vankilaan ja abortoida lapsi?

Sipsit ovat todistusaineistona järkyttävästä rikoksesta.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
8/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen ihmisten luulevan (ap todistaa mun olevan oikeassa), enkä koskaan ostanut miehelle kaljaa enkä tupakkaa samalla kun kävin kaupassa.

Vierailija
9/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä näin pari päivää sitten Lidlissä kun raskaana oleva osti tupakkaa ja kaljaa...Toivon niin paljon että meni ukolle tai jollekin muulle! Mutta ikävä kyllä näytti siltä, että itselle menee.

Vierailija
10/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juhannusviikon kunniaksi: 2½/5! Hienoa!

Vierailija
11/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minä miettisin, miksi pitkällä raskaana oleva käy kaupassa yksin... :( Varsinkin jos olo on silminnähden tukala.

Kyllä minäkin käyn kaupassa ihan itsekseni vaikka raskaana olenkin. Ja ihan vielä kävellen! Mies on katso päivisin töissä ja tykkään muutenkin käydä kaupassa vaikka lenkin yhteydessä.

Kävely tekee raskaana olevalle hyvää, paikallaan seisominen vaikkapa jonossa saattaa kyllä tuntua selässä ja nilkoissa, samoin kuumuus ja tuijottavat ihmiset. Ehkä siksi näytti siltä että olo on tukala.

Tuskin kukaan sinne kauppaan viimeisillään raskaana yksin lähtee.

Vierailija
12/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä ostin raskaana ALKOSTA VIINIÄ!!! OMG !!!

Vierailija
13/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsuja, hihi..

Vierailija
14/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan energiajuomaa. :D Voin tunnustaa, että itse taisin pari tuollaista raskausaikanani nautta. Ei niistä nyt mitään haittaa ole, jos ei ihan jatkuvalla syötöllä kuluta.

Höllää vähän pipoa.

15/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jossain määrin ihmiset, jotka kyttää kaupassa toisten ihmisten ostoksia, ja sitten tekevät niiden perusteella pitkällekin meneviä päätelmiä.

Vielä enemmän mua ärsyttää ihmiset, jotka käyttävät sanaa "sipsu". SIPSU, voi argh! Kuulostaa ihan samalta kuin raapisi kynsillä liitutaulua *puistatus*

Vierailija
16/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun sipsuja?

Vierailija
17/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä nähty av:lla! Kauheeta, miksei isäs käyttänyt kortsua?!😲

Vierailija
18/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin käyn kaupassa ihan itsekseni vaikka raskaana olenkin. Ja ihan vielä kävellen! Mies on katso päivisin töissä ja tykkään muutenkin käydä kaupassa vaikka lenkin yhteydessä.

Kävely tekee raskaana olevalle hyvää, paikallaan seisominen vaikkapa jonossa saattaa kyllä tuntua selässä ja nilkoissa, samoin kuumuus ja tuijottavat ihmiset. Ehkä siksi näytti siltä että olo on tukala.

Tuskin kukaan sinne kauppaan viimeisillään raskaana yksin lähtee.

Miksei lähde, ei raskaus mikään sairaus ole. Itse menin pari viikkoa yli ja loppuun asti olin ihmistenilmoilla, jopa kaupassa.

Raskaana ollessa kävin jopa pubissa ja join olutta tupista! Alkoholitonta tosin, mutta voi sitä mammojen mulkoilua ja suputusta. Muutama varmasti kirjoitti asiasta aloituksen tännekin.

Vierailija
19/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttuako toisen ostokset sulle kuuluu?

Vierailija
20/23 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisen syödä mitä lystää, oli raskaana tai ei :D ei kai se sun pyllyä kaiva?

Minä muuten olen usein ostanut energiajuomaa ja viiniäkin raskaana, mutta arvaatkos kenelle? Niin. Et voi tietää kuka sen energiajuoman lopulta juo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi