Kehu kumppaniasi!
Noiden negatiivisten keskustelujen vastapainoksi ajattelin jotain vähän iloisempaa ketjua :) Kehu siis kumppaniasi, kerro edes yksi asia mistä olet kiitollinen/iloinen/tyytyväinen hänessä <3
Voin aloittaa: miehelläni on aivan ihana luonne. Niin kiltti ja lempeä erityisesti minulle, toki kohtelias ja ystävällinen kaikille mutta saan oikein ekstrahuomiota häneltä (aamukahvi sänkyyn, hartiahierontaa, kukkia, "menkkasuklaata" jne.). Itsekkyydestä ei tietoakaan. Ottaa toiveeni huomioon, mutta ei kuitenkaan ole liian alistuva/tossun alla vaan sopivan jämäkkä. Ihmiset kunnioittavat häntä, ja ystäväni ja sukulaiseni pitävät hänestä paljon (tätä arvostan erittäin paljon, liikaa saanut kuulla tapauksista joissa kumppania jopa avoimesti vihataan). Lisäksi isäni on ottanut hänet ns. "omaksi pojakseen", tulevat niin hyvin juttuun että viettävät kahdestaan vapaa-aikaa :D
Jatkakaa, kerro kullastasi jotain ihanaa :)
Kommentit (4)
Mun mies ei puhu ikinä pahaa kenestäkään. Ei ota kantaa juoruihin tai ilkeilyihin. Mies on erittäin hellä koiralle ja sylittelee sitä paljon, ja huolehtii. Saattaa kesken työpäivän käydä kotona katsomassa, että koira on kunnossa, jos ei lemmikki syönyt aamulla. Mies huolehtii koko ajan talon tekniikan kunnosta ja jos joku lauta repsottaa, korjaa sen asap. Mies myös halailee ja silittelee minua paljon, ja laittelee tekstareilla sydämiä ja rakkaudentunnustuksia. Aika usein kuuluu myös "PUSU", ja tulee kohti huulet tötteröllä. Tämä joskus nolottaa. :P
tiukka pillu.