Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset edes haluavat riesoiksi toisten mökeille? :D

Vierailija
22.06.2016 |

Meillä ei ole omaa mökkiä, mutta ei tulisi mieleenkään majoittua sukulaisten mökeille. Me on vuokrattu joka juhannus yhtä ja samaa mökkiä Nettimökin kautta. Vuokramökki on jo niin kuin "meidän mökki" ja vuokranantaja soittaa meille joka kevät, että halutaanko taas tulla. Miehen porukoilla on oma mökki jonne pesii joka juhannus puoli sukua ja serkkuja änkee saunomaan. Yhden juhannuksen olen ollut siellä ja ahdisti. Joskus olen joutunut avecin roolissa miehen kavereiden tuttujen mökille, ja olo on ollut tukala. Ei toisten mökillä voi rentoutua tai olla kuin vuokramökissä, joka on lunastettu itselle.

Miksi ihmiset haluavat vieraiden mökille lokkimaan tai tuntemaan itsensä ei toivotuksi? En todellakaan halua mennä häiritsemään muiden lomaa ja rentoutumista, saatika pesimään pesueeni kanssa kutsumatta. Jos meillä olisi oma mökki, joko vuokraisin sitä suosiolla toisille vknloppu kerrallaan tai sitten en ottaisi sinne ketään, kuka ei kuulu perheeseen, paitsi lasten kavereita. Jos joku tätä ei ymmärtäisi, niin ei olisi mun häpeä.

Millaisia ihmisiä ovat nämä juhannuskäet, jotka viihtyvät toisten pesissä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä haluaisi mennä, mutta kun vaativat. Kerran vuodessa uhraudun.

Vierailija
2/3 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei yleensä kiinnosta, mutta juhannuksessa on kyse myös yhdessäolosta ja sosiaalisuudesta, lapsille tekee hyvää muukin kuin vihainen yksin kyhjöttäminen metsässä. Tietysti jos on vihainen neandertalinihmisen ja metsäsuomalaisen sekoitus, niin ei osaa nauttia ruotsalaisesta iloisesta yhdessäolosta, johon kuuluu hyvää ruokaa, juomaa, lauluja ja leikkejä. Lapsille sellaista on musta hyvä opettaa, vaikka itsellä olisikin otsa kuin kerrostalo ja karvaa kasvaa selässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan hymyilkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme