Hitto, että ärsyttää oma mies!
Aina saa tapella turhista asioista. Hyvä puoli on se,että onneksi on olemassa joku ihminen edes olemassa johon voi vähän turvautua "hädän" hetkellä.
Tilanne on se, että meidän vauva on kipeänä tällä hetkellä, soitin neuvolaan ja siellä sanottiin, että jos vauvalla nousee kuume 38 ja jotain niin täytyy lähteä päivystykseen. No olin silleen, että ok. Mennään. Mies vapaalla. Ei tarvitse stressata tai kysyä kyytiä muilta,kun mies käyttää (mulla ei ole ajokorttia). No sitten sanoin tämän miehelle, niin alkoi ihan tajuton tappelu, siitä kuinka mies ei halua lähteä päivystykseen hänen vapaapäivänsä takia. Kuinka se menee pilalle ja blaablaaa. Sanoin kyllä siinä vaiheessa, että jos joudun tuon takia etsimään toisen kyydin, niin kyllä siinä vaiheessa mies tietää, mitä jatkossa tulee tapahtumaan. Mä en jaksa katella tuommoista käytöstä, luulin että miestä kiinnostaa vauvan hyvinvointi, mutta väärässä taisin olla. Omat huvit menee kaiken edelle!
Ärsyttää. Masentaa. Suututtaa. Miehen käytös. Aina saa tapella joka asiasta. Kyydin kysyin kuitenkin muilta jo valmiiksi. Kyyti saatiin jos tarvii lähtä. Siitä ei tarvitse murehtia.
Kellään muulla samanlaista? Mä vaan mietin että kuinka kauan enää jaksan katsella moista käytöstä. Aina vaan joutuu tappelee samankaltaisista asioista.
Kommentit (49)
En ikipäivänä hyväksyisi tuollaista itsekkyyttä. Jos on itse valinnut alkaa parisuhteeseen ja hankkia lapsia, silloin niiden terveys menee edelle omaa mukavuutta AINA. Jos mun mies kehtaisi edes vihjailla, että omasta lapsesta huolehtiminen on jotenkin vastenmielistä, tai pilaa jotain henkilökohtaista laiskottelua, niin saisi todellakin varautua siihen että yksin tulee viettämään tulevaisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
En ikipäivänä hyväksyisi tuollaista itsekkyyttä. Jos on itse valinnut alkaa parisuhteeseen ja hankkia lapsia, silloin niiden terveys menee edelle omaa mukavuutta AINA. Jos mun mies kehtaisi edes vihjailla, että omasta lapsesta huolehtiminen on jotenkin vastenmielistä, tai pilaa jotain henkilökohtaista laiskottelua, niin saisi todellakin varautua siihen että yksin tulee viettämään tulevaisuutensa.
Kohta mun mies niitä vietteleekin yksinään. Siinähän saakeli laiskottele!
Mitä ihmettä? Meillä mies lähtee kesken töistäkin jos tarvisin tuommoiseen kyytiä(mulla ei myöskään ajokorttia). Aina kulkenut kaikki neuvolat yms omasta tahdostaan mukana. Voit vaan kuvitella millaiseksi menee tulevaisuudes tuo ukkos touhu ap!
Vierailija kirjoitti:
Minulle lapseni maailman tärkein asia ja sen hyvinvointi menee aina joka tilanteessa edelle. Ei mikään muu. Silloin jos lapseni on kipeä ja vaatii päivystystä, niin silloin sinne myös mennään. Eikä jäädä kotiin miettimään tai viettämään vapaa päivää. Ärsyttää kun mies ei tuota ymmärrä millään! T.ap
Lol, piti sitten ihan jatkaa tuota sädekehän kiillotusta, vaikkei kukaan kysynyt mitään XDDDD
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Meillä mies lähtee kesken töistäkin jos tarvisin tuommoiseen kyytiä(mulla ei myöskään ajokorttia). Aina kulkenut kaikki neuvolat yms omasta tahdostaan mukana. Voit vaan kuvitella millaiseksi menee tulevaisuudes tuo ukkos touhu ap!
Meillä mies XDD mitä vittua?
suklaaherkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle lapseni maailman tärkein asia ja sen hyvinvointi menee aina joka tilanteessa edelle. Ei mikään muu. Silloin jos lapseni on kipeä ja vaatii päivystystä, niin silloin sinne myös mennään. Eikä jäädä kotiin miettimään tai viettämään vapaa päivää. Ärsyttää kun mies ei tuota ymmärrä millään! T.ap
Lol, piti sitten ihan jatkaa tuota sädekehän kiillotusta, vaikkei kukaan kysynyt mitään XDDDD
???????? Se nyt vaan sattuu olemaan tosi asia ei mikää sädekehän kiillotus!!!!!!
Miehen asenne on kamala. Mutta silti mietin että minkä ikäinen vauva teillä on jos noin pienellä kuumeella on päivystyksen tarve?
Vierailija kirjoitti:
Miehen asenne on kamala. Mutta silti mietin että minkä ikäinen vauva teillä on jos noin pienellä kuumeella on päivystyksen tarve?
Vasta 4 viikkoa :/
Vierailija kirjoitti:
hanki ajokortti pummi.
Pidäppä sinä turpa läpes kiinni, IDIOOTTI!
Suklaaherkulla on nyt joku ongelma.
suklaaherkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies XDD mitä vittua?
Mikä siinä nauratti? On sellaisiakin miehiä, jotka välittää perheestään.
t: ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa hän on ihan pikkuinen vielä. :) No sitten onkin varmaan syytä päivystykseen pienemmälläkin kuumeella.
Jos miehen tyyli on tuollainen jatkuvasti niin alkaa olla vakavan keskustelun paikka. Ottaahan se päähän jos kaivattu vapaapäivä menee päivystyksessä istuessa mutta se vaan pitää hyväksyä että vanhemmuus tuo tullessaan vastuun ja sen mukana ikäviäkin asioita.
Ärsyttävä vapaamatkustaja. Olen itse ollut kahden samanlaisen oman edun tavoittelijan kanssa, MIKÄÄN ei saanut tulla oman hyvän eteen, tyyliin juuri ajokyvyttömän läheisen kyyditseminen lääkäriin, koska vapaapäivä. Miten sitä osaisikin jatkossa olla valitsematta tämmöisiä, itselle ihan vieras ajatusmaailma, auttaisin vaikka vieraampaa naapuria jos tulisi pyytämään apua, koska siinä vaiheessa ihminen varmaan todella tarvitsee sitä.
Eli ymmärrän tosiaan ärsytyksesi, mutta onneksi kuitenkin itse kyytiasia järjestyi.
Mutta hän oli niin ihana ja ystävällinen kun tapasitte...saatuanne lapsen hänestä tuli täysin kelvoton.
Minuakin ärsyttää miehesi, mutta sen vaimo vasta paskapää onkin.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa hän on ihan pikkuinen vielä. :) No sitten onkin varmaan syytä päivystykseen pienemmälläkin kuumeella.
Jos miehen tyyli on tuollainen jatkuvasti niin alkaa olla vakavan keskustelun paikka. Ottaahan se päähän jos kaivattu vapaapäivä menee päivystyksessä istuessa mutta se vaan pitää hyväksyä että vanhemmuus tuo tullessaan vastuun ja sen mukana ikäviäkin asioita.
Sanos muuta. Tuntuu ihan samalta miehen kanssa tappelu, ihan kun tappelis uhmaikäisen lapsen kanssa :/ taitaa todellakin olla illalla keskustelu edessä....
Mun mies keskeyttää kyllä kaiken muun jos on minusta tai lapsesta kyse.
Kymmenen vuoden aikana en kertaakaan ole joutunut pettymään. Hän on perheen kallio.
Ja välillä herkemmin lähdössä lääkäriin kuin minä :)
Mitä tuollaisella miehellä teet ap???
Sun pitäis olla tällä hetkellä hemmoteltavana, pesiä sängyssä vauvan kanssa. Mies soittaa neuvolaan ja mittaa kuumeet ja huolehtii teistä molemmista. Niin se meillä oli kun vauva vastasyntynyt.
Tämä kaikki alkanut viimeisen vuoden sisällä?