Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen hankkii lapsia, jos ei ole vakituista työpaikkaa?

Vierailija
22.06.2016 |

Ne lapset kun pitää myös elättää. No, maailmaan mahtuu vastuuttomia ihmisiä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jolla on rikas mies, kuten minulla:)

Ei tarvii töissä rehkiä vaan saan viettää aikaa kotona lapsien kanssa<3

Kuulostaa hirveältä.

Vierailija
22/27 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lapset kun pitää myös elättää. No, maailmaan mahtuu vastuuttomia ihmisiä.

Hyvä että joku hankkii. Kyllä minä voin osallistua kustannuksiin.

YT  Vela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jolla on rikas mies, kuten minulla:)

Ei tarvii töissä rehkiä vaan saan viettää aikaa kotona lapsien kanssa<3

Tällaisessa tapauksessa hieman ärsyttää se, että käytännössä kustannan miehellesi päätoimisen siivooja-kodinhoitajan.

T. Vela

Vierailija
24/27 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloudesta löytyy kaksi vastuutonta, kummallakin oli määräaikainen sopimus kun tulin raskaaksi. Miehen sopimus loppui vähän ennen lapsen syntymää ja kun äitiysloma loppui, niin minä soitin kesätyöpaikkaani että saanko tulla takaisin. Samoin tein vakisopimusta naaman eteen (ei, en ole hoitoalalla). Mies oli ansiosidonnaisella vauvavuoden ja kun löysi töitä, niin jäin hoitovapaalle. Toki herää kysymys millainen paskiainen jää hoitovapaalle niistä töistään eikä raaski laittaa vuoden ikäistä lastaan hoitoon, ja vielä loisii yhteiskunnan rahoilla! Olinpas paskamainen, kun tässä samalla maksan omaa puolikastani asuntolainasta ja kuuntelen kun vajaa puolitoistavuotiaani nukkuu seinän toisella puolella.

Vierailija
25/27 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kattava lista;

Somali tai muu muslimi, romani, lestadiolainen, wt-henkilö tai mielenterveysongelmainen.

Vierailija
26/27 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin lapsia: olen opiskelija ja asuntovelkainen. Mieheni elättää pääasiassa perheemme ja tekee paljon töitä. Pian valmistun, sitten menen töihin ja lapset ovat jo isompia, eikä tarvitse enää murehtia yli 30 v ruuhkavuosista. Nyt pystyn olemaan lasten kanssa enemmän ja joustavammin kuin jos olisin kokopvätyössä. Olen hyvin onnekas ja odotan myös innolla työelämään siirtymistä yliopistosta valmistumisen jälkeen.

Vierailija
27/27 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Pian valmis OTM ja mies myös dippatyötä vaille DI. Mies toki pääsi vakituisiin töihin valmistumisen myötä raskauden loppupuolella. Ei ole oikeastaan pelkoa etteikö tulevaisuudessa olisi töitä tai varallisuutta.

Olisi vissiin pitänyt tehdä abortti kun ei juuri sillä hetkellä ollut töitä ja tehdä lapsi sitten 6kk-1v päästä kun olisi ollut vakityö. Opiskelijaäitiys on suorastaan kirosana. Ei kun eihän sitä heti voi jäädä äitiyslomalle kun pääsee töihin ja uraputkeen. Sitten luodaan rauhassa uraa ja pian huomaat että olet 35+ ja aika loppuu kesken. Tajuat että koskaan ei ole oikea aika tehdä lapsia ja on aivan sama teitkö lapset 25v vai 35v, koska aina tulee jotakin esteitä. Onneksi olen äiti jo 25-vuotiaana, minulla on vielä yli vuosikymmen aikaa tehdä lisää lapsia jos niin haluan, katsoa ja pohtia montako lasta haluan ja jaksan hoitaa, vieläpä vaikka isommilla ikäeroilla. Eikä tarvitse maksattaa tätä äitiyslomaakaan työnantajalla. Ja sitä paitsi töitä on kyllä aikaa tehdä sinne 70 ikävuoteen asti. Tiedä sitä pääseekö oma ikäluokkani edes nauttimaan edes eläkepäivistä.