Mitä söitte lounaaksi, pituus ja paino?
Itsellä kaksi uutta perunaa, silliä ja salaattia (rucola-cashewpähkinä-miniluumutomaatti-mozzarella-kaali-feta-jääsalaatti, kahden päivän jämiä :P). 166/54.
Kommentit (58)
1 varhaisperuna, iso kasvispihvi, puoli lautasellista kaalisilppua ja kurkkua, seassa n. ruokalusikallinen majoneesia. 158 ja 61. (Olen puolessa välissä paksuna)
Normikokoisesta tölkkihernekeitosta puolet. Pituus 168 cm, paino 58 kg.
En mitään. Painoakaan en tiedä, kun ei ole vaakaa. Pituus 166.
Norsun, virtahevon ja kallion lohkareita.
T: 159 cm 79 kg.
Lohikeittoa, piimää, kaksi viipaletta leipää oivariinilla.
167/60
Caesar-salaattia. Se oli samalla myös aamupala, sillä heräsin myöhään (olen kipeänä). Olen 176 cm, painosta en ole ihan varma, mutta sanoisin 64-68 kg
Nää ketjut on ihan naurettavia, puolet valehtelee painonsa alkakanttiin tai normaalit ihmiset ei kehtaa vastata.
160/69 (ja ei, omasta mielestäni en ole lihava. Vaatteeni ovat kokoa M)
Kanankoipia, sit dippailtiin kurkkua, kukkakaalia ja porkkanaa. Nam. Vielä kun sais jälkkäriä!
Perunaa, paistettuja muikkuja, salaattia, jugurttikastike, jälkiruuaksi kahvi ja jäätelö. 190/100.
Olen siro nainen. 170/58kg. Lehtikaalia, kirsikkatomaatteja, oliiviöljyä, tonnikalaa, ruisleipää. Iso annos. Juomaksi vettä. Aika askeettisesti tulee syötyä monesti. Nälässä en kuitenkaan suostu kärsimään. Herkuttelen myös säännöllisesti. Päivällinen on raskaampi kuin lounas.
Kasvistäytteisen hyvin kevyen tortillan.
161/54.
Syön iltapainotteisesti.
Kasvismakaronilaatikkoa, 2 tomaattia, pätkä kurkkua, pinaattia 168/80
Kaalipataa, olisko ollut sellainen 250 grammaa lyhyeen liemeen valmistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesen kerrosaterian kokiksella, 162/45
Mikä mahtava saavutus... ruokailun kuningatar! Taputamme käsiämme ja tömistelemme jalkojamme tämä sankariteon ylistykseksi.
Ei juma... ei voi olla totta. Vain 45-kiloinen ja söi HESEN KERROSATERIAN KOKIKSELLA!
Anteeksi, enkö olisi saanut osallistua?
Kotitekoista makkaravuokaa (runsaasti uunijuureksia, makkaraa, tomaattikastike), sinappisilliä ja raejuustoa. Juotavaksi hiilihapotettua vettä. Kuulostaapas omituiselta minun evääni, mutta se oli hyvää! :D N 167/71
Lounas? Mikä se on?
169/49