Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko sosiaaliohjaaja kieltäytyä antamasta aktivointiaikaa vedoten asiakkaan oletettuun sairauteen?

Vierailija
22.06.2016 |

Minulta katkaistiin rahat ja muutama kuukausi myöhemmin kieltäydyttiin antamasta aktivointiaikaa, jotta olisin päässyt jaloilleni, saanut työmarkkinatuen ja päässyt kuntouttavaan työtoimintaan. Sosiaaliohjaaja käski minun hakea sairaslomaa, en kyllä tiennyt mihin sairauteen. Voiko sosiaaliohjaaja yleensäkään määritellä kuka on sairas?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan on väsyneet sun kans mitään yrittämään ja halusi vaan keksiä jonkun syyn millä voi lähettää sut seuraavalle luukulle ku ne ei enää jaksa.

Koita vaan mennä töihin ni kyllä se siitä sitte suttaantuu.

Jos et taas töihin pysty niin sairashan sä sitte oot.

Legurille vaan. Sitte hoito kuntoon ja töihin.

Sossusta et enää mitään saa. Turha sinne vinkua mitään aikoja. Ei niitä ole mikään pakko antaa jos näkee selvästi jo etukäteen että turhaa hommaa.

Oon ite ollut sekä sossussa että työkkärissä töissä. Paljon on semmoisia asiakkaita joita ei halua nähdä ollenkaan.

Sitten kun ne itse polttaa rahat ja tuet niin voi todeta että näin kävi ha näillä mennään.

Muutenkin on kädet täynnä hommia.

Vierailija
2/3 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa pääsisinkin töihin, niin ei tarvitsisi anoa rahaa keltään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ite ollut sekä sossussa että työkkärissä töissä. Paljon on semmoisia asiakkaita joita ei halua nähdä ollenkaan.

Sitten kun ne itse polttaa rahat ja tuet niin voi todeta että näin kävi ha näillä mennään.

Muutenkin on kädet täynnä hommia.

Mielenkiintoista.

Kerropa lisää näitä asiakkaista joita ei halua nähdä ollenkaan?

Ja kuinka paljon heitä sinulla oli kun työskentelit sekä työkkärissä että sossussa?

Jos tuo väittämäsi on totta, niin häpeä.

Teidänlaiset mätämunat pitää saada erittäin nopeasti pihalle noista työnkuvista.