Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuntuu, että mua käytetään hyväksi.

Vierailija
22.06.2016 |

Piti lähteä mökille juhannukseksi, mutta tulikin muuta menoa.

Muut menot:
1) Veljen poika tulee meille hoitoon, koska veljen vaimo on työmatkalla ja veljellä on jalka paketissa
2) Isä ja äiti tulevat meille viikoksi keittiöremontin takia
3) Miehen siskon kolme lasta tulevat meille hoitoon, kun sisko lähtee miehensä kanssa hermolomalle
4) Kummityttöni tulee hoitoon, koska meillä on muutenkin jo niin paljon lapsia, että viides (kahdeksas, jos omat lasketaan mukaan) lapsi menee siinä missä neljäkin. Ja onhan meillä mummu ja pappa täällä muutenkin auttamassa.
5) Oman lapsen kaveri tulee meille juhannukseksi, koska se ei halua lähteä mökille vanhempien kanssa ja kysyi, voiko meille tulla ja koska olen tällainen helposti hyväksikäytettävä, niin tietenkin se sopii.

Mulla hajoaa pää ihan kohta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan opetella sanomaan ei.

Vierailija
2/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt helvetti ettei voi pitää puoliaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy sanaa sanomatta jonnekin hermolomalle.

Vierailija
4/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan samanlainen!

Olen niin helposti hyväksikäytettävissä, koska olen vain kotona "tekemättä mitään", kun muilla on tärkeitä työ- ja harrastusmenoja. Helpostipa tänne lykkää vauvaa ja koiraa ja mummoa ja intialaista serkkua hoitoon, kun minä muuten vain nyhjöttäisin sohvalla yksinäni.

Joskus tekisi mieli muuttaa jonnekin todella hankalaan paikkaan, jonne pitäisi ensin lentää, sitten ajaa, sitten soutaa, sitten kiivetä ja lopulta perille pääsisi vain jollain koiravaljakolla. Loppuisi nuo pyytämiset.

Vierailija
5/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa. Toivottavasti osaat vaatia vastapalveluksia.

Vierailija
6/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suostuisi moiseen, alkaisi jaksaminen olla aika pian koetuksella, jokaisella tulee se raja vastaan jossakin vaiheessa. Kaikkeen ei yksi ihminen pysty, kuten edellä joku jo totesikin, kannattaa ehdottomasti opetella sanomaan ei.

Vierailija
7/7 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi