Kaipaan kosketusta niin että sattuu :(
Olen 40 v sinkkunainen (avioero takana). Viime aikoina olen alkanut oireilla ärtymyksellä, itkuisuudella ja jaksamattomuudella, johon tuli heti parannus, kun nukuin yhden miehen vieressä yön. Siis vain nukuin.
Seksiä olisi tarjolla vaikka kuinka paljon, kun olen nätti ja liikunnallinen, mutta en pysty "kylmään" panemiseen. Ja miehiä ei kiinnosta mikään, jos seksiä ei ole varmuudella luvassa, kärjistäen. Olen kokeillut nettideiteillä siis tällaista. Ymmärrän kyllä sinänsä, ja seksiä kaipaan myös, mutta en voi luvata sitä tapaamatta.
Olen miettinyt, miten kestäisin paremmin, en ole keksinyt. Kohtalotovereita? Mikä on auttanut teitä?
Kommentit (22)
Miten se on niin vaikeaa laittaa sinne parinetsimispalstoille selkeästi, että etsii kumppania, jonka kanssa voisi tapailla alkuun täysin ilman mitään vihjailuakaan seksistä? Kirjoittaa sinne selvästi, että ei etsi seksikumppania, vaan vapaata miestä, jonka kanssa voi luoda seurustelusuhteen ja johon kuvioon seksi tulee aikanaan kuulumaan luonnollisena osana.
Täälläkin on jo muutama mies ilmoittanut, että haluaisi läheisyyttä, eikä seksi olisi se ensimmäinen juttu. Heitä siis on!
Se on totta, että jos hyvän näköinen nainen jää nuorena leskeksi, eroaa tai mies lähtee toiselle paikkakunnalle tai ulkomaille töihin, niin kohta on miehiä pörräämässä ympärillä. Luulevat sen naisen kärvistelevän puutteissaan ja ovat valmiina "auttamaan"! Tällaista olen kuullut tutuilta em tilanteeseen joutuneilta naisilta, ja joutunut itsekin huomaamaan samaa, kun mies lähti etätöihin. Itseäni ällöttää sellaiset tilaisuutta kärkkyvät miehet, ja vielä enemmän etoo, jos ne miehet ovat varattuja!
Olen samalaisessa kimurantissa tilanteessa, tosin kuulun eri ikäluokkaan kuin aloittaja. Olisi ihanaa löytää luotettava mies rinnalleni, mutta viehätän vain näitä hemmetin rappioalkoholisteja/narkomaaneja, pelureita, luonnehäiriöisiä, hyväksikäyttäjiä, pettureita yms. En ole koko elinaikanani kohdannut yhtäkään oikeasti fiksun, luotettavan ja järkevän oloista miestä, johon voisin luottaa 100%:sti. Lisäksi nuo iänikuiset seksinvonkaajat ärsyttävät niin suunnattoman paljon, heti kun näenkin sellaisen miehen joka lähestyessään kuvittelee minun olevan ns. helppo nakki ja tulee luokseni sellainen hullunkiilto silmissä, minua alkaa etomaan, pelkkä seksi ei kiinnosta lainkaan. Tekisi mieli heittää jo hanskat tiskiin.