Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollinen raskaus, mies ei halua puhua asiasta!

Vierailija
22.06.2016 |

Tilanne siis se, että olen mahdollisesti raskaana. Testin voin tehdä vasta viikon päästä, joten sinne asti pitäisi odotella.

Koitin jutella asiasta miehen kanssa ja hän toteaa vain että "mitäpä sitä etukäteen stressaamaan" !! Siis en minä haluakaan stressata, mutta olisi kiva jutella vaihtoehdoista näin etukäteen, ettei tule sitten shokissa tekemään typeriä päätöksiä.

Mies kuulemma miettii asiaa sitten kun se on ajankohtainen. Ärsyttää kun en tiedä yhtään mitä mieltä hän on asiasta, en HALUA odottaa sitä positiivista raskaustestiä.

Kysyin ahdistaako häntä asiasta puhuminen. Ei ahdista.

Ainoa mitä mies suostui sanomaan oli se, että hänelle sopii kyllä kaikki vaihtoehdot. Sen minäkin olen jo arvannut, mutta miksi ei voi sanoa yhtään miltä hänestä tuntuu ja mitä mieltä olisi asiasta.

On joskus puhunut, että oma vauva olisi kiva, mutta minä olen käsittänyt ne vitsinä. Samoin joskus vitsaili "sitten me varmaan tehdään vauva" kun kumit olivat lopussa.

Minua ahdistaa niin paljon, olisi kiva jos voisi puhua näistä jonkun kanssa. Kenellekään kaverilleni en kehtaa vielä tässä vaiheessa puhua, jos en sitten olekaan raskaana.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän minun ihan asiallinen kommenttini poistettiin välistä... Huoh tätä palstaa.

Vierailija
22/29 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän minun ihan asiallinen kommenttini poistettiin välistä... Huoh tätä palstaa.

Ei ole poistettu mitään. Foorumi joskus bugittaa ja sun pitää avata tämä keskustelu uusiksi että näkyy oikein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mils et voi tehdä testiä jo nyt? Kyl mä tein ennen ku menkat oli myöhässä

Kun oli vaan sellainen olo. Juu ja plussaa oli...

Vierailija
24/29 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään raskaustesti ei kyllä anna positiivista viikkoa ennen kuukautisten alkamispäivää. Herkimmätkin voi tehdä kuukautisten alkamispäivänä, muissa pitää odotella että ovat oikeasti myöhässä.

Vierailija
25/29 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me sovittiin jo alkuvaiheessa, että aborttiin jos käy vahinko. Paljon kätsympää

Vierailija
26/29 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään raskaustesti ei kyllä anna positiivista viikkoa ennen kuukautisten alkamispäivää. Herkimmätkin voi tehdä kuukautisten alkamispäivänä, muissa pitää odotella että ovat oikeasti myöhässä.

Herkimmin voi tehdä 3-4 päivää aikaisemmin

Vierailija
27/29 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se raskaustesti, niin mietitään sitten miten tähän pitäisi suhtautua.

Vierailija
28/29 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin abortin miehelle puhumatta enkä koskaan suostuisi puhumaan enää asiasta. Jos alkaa jankuttaa, osoittaisin ovea. Tarkemmin ajateltuna, osoittaisin ovea joka tapauksessa.

Eikö ole ap hyvä, että miehesi luonne paljastui juuri nyt?

Vierailija
29/29 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä tilanteita varten on nimenomaan nettipalstat. Voi miettiä mitä mieltä itse olisi asiasta jos kerran miestä ei saa keskusteluun mukaan. Lähdit ehkä liian voimakkain kääntein pohtimaan asiaa "entäs jos ole raskaana..." johon on helppo vastata, että eihän sitä vielä tiedä.

Olen silti keskustelun kannalla. Valitse vähän suurpiirteisempi linja, jos haluat keskustella tulevaisuudestanne. Tuossa edellä mainitussa esimerkissä mies on ymmärtäny, että haluat puhua nykytilanteesta.

Hassua, sillä olen itse tilanteessa jossa kuukautiset ovat myöhässä mutta en vielä ole ajatellut mainita asiasta miehelle. Ehkä käyn ostamassa testin ja teen sen, jollei nyt ensi viikkoon mennessä vuoto ole alkanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi